..: Fotogalerie - detaily fotografie 210.015-4 :..
 

210.015-4


210.015-4Informace o fotografii:
 - Úsek: Brno-Černovice - Brno-Slatina
 - GPS: 49°11'23.699"N, 16°38'46.104"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 9.9.2009
 - Autor: Martin Grill  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Žehle pod Špilasem.
 - Zobrazeno: 6436x
 - Detailní EXIF informace »

   
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel TTtrain  mail  
Počet komentářů uživatele323 »fotek 0
11.09.2009 (13:11)  
to MG: nehledej ve všem špatnost, že jsem se o tvoje "sloupy" v minulosti párkrát otřel, není nic osobního, OK? Honzinus: pouze jsem konstatoval stav, autor to vidí stejně. Nad tvoji radou " Zkus si na netu pohledat něco o ohnisku, cloně, hloubce ostrosti a hyperfokální vzdálenosti" se musím jen pousmát, ale přesto děkuji za snahu o mé foto-vzdělání.
11.09.2009 (13:33)  


Já špatnost nehledám, jen netuším, jak téměř neviditelný drát může kazit dojem z fotky...neostrost v rohu beru, ač jde na vrub použitého stylu focení. Svým způsobem ta neostrost může být i žádoucí, protože nenutí oko sledovat ostré detaily v popředí, kde nic není... :o)
11.09.2009 (13:06)  
Koukám, že je to historicky první fotka na ŽP, na které je (více než) patrný Špilberk, juchů :o)
11.09.2009 (13:00)  
TTtrain: tohle se tu už mnohokrát řešilo dokola a dokola. Existují jisté optické zákonitosti. Čekal jsem takovou hlášku. Zkus si na netu pohledat něco o ohnisku, cloně, hloubce ostrosti a hyperfokální vzdálenosti.
Pri použitém ohnisku je tohle podle mě naprosto normální jev.
registrovaný uživatel TTtrain  mail  
Počet komentářů uživatele323 »fotek 0
11.09.2009 (12:50)  
Trochu to kazí ten drát přes soupravu a neostrý pravý dolní roh. Ale ty brány z nadhledu vypadsjí luxusně.
11.09.2009 (12:56)  


Skutečně to kazí, anebo je to pomyslná hůl na psa? ;o)
11.09.2009 (12:31)  
Některé vlaky, osobní i rychlíky, jsou sunuty do Židenic zcela legálně (podle grafikonu) kvůli nízké propustnosti úseku odb. Táborská - Černovice - Bhln. Z téhož důvodu bylo v minulých GVD pár rychlíků od Vyškova vedeno z Holubic do Bhln po trati 300, možná, že je to tak i letos.
A ty náklady od hlavního do Židenic nejsou od hln, ale od žst Brno dolní nádraží - je to tzv "nákladní průtah" Heršpice - dolní - odb. Táborská - Židenice.
11.09.2009 (12:39)  


Měl jsem na mysli "ze směru od hlaváku"... :o)
registrovaný uživatel SYN 
Počet komentářů uživatele49 »fotek 0
11.09.2009 (12:00)  
Zirecek: souhlas, mělo by to být o kousek kratší. Tarifně to sice je oběma směry stejně daleko na Křenovice, ale jednou je to na horní a podruhé na dolní... rozdíl je ovšem malý. Taky příjde na to kam by se mělo jet dál, pokud vlárou tak je rozdíl zanedbatelný pokud na Vyškov tak by byl rozdíl o něco větší (ve prospěch Slatiny-Šlapanic).
11.09.2009 (11:28)  
Klikáním v mapě mi vyšlo zkrácení o cca 1,5 km přes Židenice oproti klasické jízdě okolo.
registrovaný uživatel tmsq 
Počet komentářů uživatele14 »fotek 0
11.09.2009 (11:21)  
MG : tak jak osobáky do Nesovic, tak i některé R na Ostravy jsou z hlavního do Židenic sunuty, tzn. že rychlík s esem jede bez motoru, v posledním voze stojí průvodčí a vysílačkuje...to jen na upřesnění.
210.015 je na tomto Mn snad každý pracovní den, ale musím uznat, že záběr se Vám opravdu povedl! Docela často se stává, že tam jezdí přípřež esa či laminy díky solidní zátěži či jen kvůli společné cestě do Blažovic/Holubic.
11.09.2009 (11:08)  
Ale jó, já to místo dobře znám..., ale chtěl jsem udělat taky trochu radost po té předchozí kritice... :-) Ale fakt je, že to místo musí každý nejdřív najít, všimnout si ho. A pak ještě vymyslet, jak tam dostat ten vlak, a to tak, aby byl přiměřeně velký a stal se hlavním motivem, tedy jak to přiblížit... a ještě zvolit dobu, kdy to bude osvětlené ze správné strany atd. atd. Myslím, že je to i tak docela slušná "kombinatorika"... P.S.: Přestože o tom místě vím, taxem si na to nikdy netroufnul. Taxem rád, že to učinil někdo, kdo to umi trochu líp... :-)
11.09.2009 (10:53)  
nevim jak skutečně.. ale tarifne je vzdalenost hl.n.-slatina obema smery stejna (http://www.cdrail.cz/gvd/k340t.pdf)
vzdalenost hl.n.-holubice je take stejna
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko