..: Fotogalerie - detaily fotografie 184.501-5 + 184.502-9 :..
 

184.501-5 + 184.502-9


184.501-5 + 184.502-9Informace o fotografii:
 - Místo focení: TE Tušimice
 - Datum: 12.5.2006
 - Autor: Calvera  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Nakládka uhlí v TE Tušimice
 - Zobrazeno: 19415x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
14.05.2006 (22:05)  
tyto lokomotivy nedávno prodělali nový lak v Olomoucké lakovně a pak prošly Přeorovskýma opravnama.
14.05.2006 (17:29)  
Zajímavé lokomotivy ...4*
14.05.2006 (12:10)  
To: InterCity a JTB: Hmmmm, pravda, na tohle pouziti je lepsi vyssi vykon, nez rychlost.
Skoda, ze netaha osobaky.
Myslim, ze mnoho typu na 155 nemame.
registrovaný uživatel Smrtka 
Počet komentářů uživatele3 »fotek 0
13.05.2006 (22:30)  
Tady je nějaký pěkný info o 184ce + foto pro neznalce :o) http://prototypy.bilysklep.cz/184/184.htm
13.05.2006 (21:09)  
Imisa: jiným zpřevodováním se dosáhne vyšších tažných sil na úkor rychlosti. V podstatě je výkon obsahem obdélníku. jehož jednou stranou je rychlost a druhou tažná síla. Takže pokud je výkon konstantní a posuneme jednu hodnotu blíže k počátku, zákonitě rostě hodnota druhá.

K čemu by byla 155, když to nemá na ro stejně dnes už vyžadované tlumiče krouťáků, což by limitovalo na vmax=120km/h a pak-k čemu i 120, když to tahá Wapky, který mohou tuším 90...

184.5 je jistě moderní lokomotiva, která by se sice ČD na spoustu výkonů hodila, ale ne v době přebytku nákladních stejnosměrek, dávno účetně odepsaných. Pokud by byla vícesystémová, jistě by si ji ČD pořídily.
registrovaný uživatel 3bitk7a  mail  
Počet komentářů uživatele79 »fotek 0
13.05.2006 (19:59)  
Je škoda že tahle lokomotiva nejezdí na rychlících i mezinárodních spojů rád bych jí viděl a její škoda na náklad i vzhledově
určitě za 5
13.05.2006 (19:30)  
Nahrazení 163? Spíš šestikoláků, jak již bylo zmíněno. Jinak udělám reklamu: http://www.atlaslokomotiv.net/index.php?id=184
13.05.2006 (18:04)  
Tohle je podle mě strašně krásná lokomotiva a jsem rád, že jsem měl včera to štěstí ji vyfotit. Škoda že sem ji nechtil někde na trati, ale i tak. Vynaložené úsilí/finance a několik okamžiků v zakázané zóně elektrárny se vyplatilo (ještě mám několik snímků připraveno ;))
13.05.2006 (18:02)  
Rpoc si je CD neobjednaly pro nahrazeni r.162 na koridoru PRAHA - OSTRAVA/PRAHA - DEČÍN? Nebo jako nahrazeni 163 v nakladni doprave?
13.05.2006 (17:56)  
imisa: snížení rychlosti=zvýšení tažné síly (změna převodu) a to DNT potřebuje (vozba těžkých uhelných vlaků po vlečkách, rychlý rozjezd)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko