Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
184.501-5 + 184.502-9 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: TE Tušimice - Datum: 12.5.2006 - Autor: Calvera - Pozn.: Nakládka uhlí v TE Tušimice - Zobrazeno: 19415x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
tyto lokomotivy nedávno prodělali nový lak v Olomoucké lakovně a pak prošly Přeorovskýma opravnama.
14.05.2006 (12:10)
To: InterCity a JTB: Hmmmm, pravda, na tohle pouziti je lepsi vyssi vykon, nez rychlost.
Skoda, ze netaha osobaky.
Myslim, ze mnoho typu na 155 nemame.
Skoda, ze netaha osobaky.
Myslim, ze mnoho typu na 155 nemame.
Tady je nějaký pěkný info o 184ce + foto pro neznalce :o) http://prototypy.bilysklep.cz/184/184.htm
13.05.2006 (21:09)
Imisa: jiným zpřevodováním se dosáhne vyšších tažných sil na úkor rychlosti. V podstatě je výkon obsahem obdélníku. jehož jednou stranou je rychlost a druhou tažná síla. Takže pokud je výkon konstantní a posuneme jednu hodnotu blíže k počátku, zákonitě rostě hodnota druhá.
K čemu by byla 155, když to nemá na ro stejně dnes už vyžadované tlumiče krouťáků, což by limitovalo na vmax=120km/h a pak-k čemu i 120, když to tahá Wapky, který mohou tuším 90...
184.5 je jistě moderní lokomotiva, která by se sice ČD na spoustu výkonů hodila, ale ne v době přebytku nákladních stejnosměrek, dávno účetně odepsaných. Pokud by byla vícesystémová, jistě by si ji ČD pořídily.
K čemu by byla 155, když to nemá na ro stejně dnes už vyžadované tlumiče krouťáků, což by limitovalo na vmax=120km/h a pak-k čemu i 120, když to tahá Wapky, který mohou tuším 90...
184.5 je jistě moderní lokomotiva, která by se sice ČD na spoustu výkonů hodila, ale ne v době přebytku nákladních stejnosměrek, dávno účetně odepsaných. Pokud by byla vícesystémová, jistě by si ji ČD pořídily.
Je škoda že tahle lokomotiva nejezdí na rychlících i mezinárodních spojů rád bych jí viděl a její škoda na náklad i vzhledově
určitě za 5
určitě za 5
Nahrazení 163? Spíš šestikoláků, jak již bylo zmíněno. Jinak udělám reklamu: http://www.atlaslokomotiv.net/index.php?id=184
Tohle je podle mě strašně krásná lokomotiva a jsem rád, že jsem měl včera to štěstí ji vyfotit. Škoda že sem ji nechtil někde na trati, ale i tak. Vynaložené úsilí/finance a několik okamžiků v zakázané zóně elektrárny se vyplatilo (ještě mám několik snímků připraveno ;))
Rpoc si je CD neobjednaly pro nahrazeni r.162 na koridoru PRAHA - OSTRAVA/PRAHA - DEČÍN? Nebo jako nahrazeni 163 v nakladni doprave?
imisa: snížení rychlosti=zvýšení tažné síly (změna převodu) a to DNT potřebuje (vozba těžkých uhelných vlaků po vlečkách, rychlý rozjezd)
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko