Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
150.514 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Sebuzín - Ústí nad Labem-Střekov - Datum: 31.3.2017 - Autor: Jiří Navrátil - Pozn.: ex 182.087 - Zobrazeno: 5146x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
No a tedy správně by se tedy měla psát jako 3 150 514 aby to dávalo smysl (3 = elektrická nákladní, 1 = jednosystémová, 5 = 2 až 3 MW, 0514 = pořadové číslo, čtyřmístné). Už se to probíralo mockrát, že uvádět u polských mašin jen 150 je špatně.
No je to stejnosměrka? Je. Má to rozjezdový odporník? Má. No a že není hranatá? :)))
Keprt: podle dnes nastavených pravidel je to opravdu jedno. Ve 12místném číslu jsou nejdůležitější první 4 pozice, které říkají, že se jedná o hnací vozidlo (9), dále o jaké (v daném případě 1) a dále kde je registrované. Podle toho by tato lokomotiva tedy měla mít 51. Co je na 5. až 11. pozici je opravdu jedno, poslední je pak kontrolní číslice. Takže celé číslo tohoto stroje by mělo být 91 51 3 150 514-0 PL-BFL :)
Rabín: to je číslo dle UIC, přidělené v Polsku, viz https://pl.wikipedia.org/wiki/Oznaczenia_UIC_taboru_kolejowego Dnes nemá symsl to přečíslovávat zpátky.
Moc pěkné.
Zajímalo by mě, co má BF Logistics za vlastní označovací systém a co je k tomu vedlo...
Zajímalo by mě, co má BF Logistics za vlastní označovací systém a co je k tomu vedlo...
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP, - správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info
informacni okenko