Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
163.062-3 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Čermná nad Orlicí - Plchůvky - Datum: 30.4.2018 - Autor: malard - Zobrazeno: 4216x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
17.05.2018 (21:25)
Dnes tam jsou oboustranné automatické šraňky a závorář je pravděpodobně na pracáku.
Proč tak tendenčně? Kdybychom na to koukali takto, tak budeme plakat i pro ponocného a toho, kdo v Praze rozsvěcel štanglí plynové lampy...
Navíc, když vypouštíš takovéto zasvěcené soudy bys mohl vědět, že nezaměstnanost je v ČR nejnižší za celou dobu po plyšáku.
Proč tak tendenčně? Kdybychom na to koukali takto, tak budeme plakat i pro ponocného a toho, kdo v Praze rozsvěcel štanglí plynové lampy...
Navíc, když vypouštíš takovéto zasvěcené soudy bys mohl vědět, že nezaměstnanost je v ČR nejnižší za celou dobu po plyšáku.
17.05.2018 (19:26)
Jů! Zelená mašinka bez lichoběžníků, kterých se nedočká.
Snímek za 5*
Snímek za 5*
Ano, poslední. Jeden závorář je v penzi, jeden jezdí jako vlaqedoucí, sem myslel, že seš téměř místní a máš to v merku.
Zřejmě si pochvaloval i závorář na pravděpodobně posledním čistě závorářském stanovišti na SŽDC, Šluknov Zv III, který nic jiného než točení třemi klikami závor na práci neměl.
Zde jeho pracoviště ještě před zrušením: https://tinyurl.com/ycbybd6d
Dnes tam jsou oboustranné automatické šraňky a závorář je pravděpodobně na pracáku.
Zde jeho pracoviště ještě před zrušením: https://tinyurl.com/ycbybd6d
Dnes tam jsou oboustranné automatické šraňky a závorář je pravděpodobně na pracáku.
Některé signalistky a výpravčí si chválily, že měly v práci páky a kliky. Že prej jinde tloustnou. Možná kdyby sždc přeměnila nepoužívaná elektromechanická stavědla na šoto-fitness, nebyli by šotouši takoví chcípáci.
Ekonomické hodnocení to zhorší, ale je otázka, kdy ta dvoukolejka vůbec bude. Údržba těchto starých zařízení něco stojí a zaměstnankyně budou jistě rády za každý měsíc, kdy nebudou muset točit klikou a mořit se s těžkopádnými pákami drátovodů. A vůbec - to, že koupím závoru nebo návěstidlo, neznamená, že ho musím za pár let vyhodit. Náklady na ostatní stavební práce přijdou vniveč, ale své, výše popsané výhody tato modernizace má.
Dnes je poslední den provozu poslední mechanické předvěsti na elektrifikované trati.
Od zítra do 28.5.2018 bude v úseku mezi stanicemi Choceň - Borohrádek probíhat výluka. Při této příležitosti budou v Čermné nad Orlicí nahrazeny mechanické závory a všechna mechanická návěstidla. Výhybky ovšem zůstanou ruční. Křižování bude nadále zabírat několik minut. Celá tato investice dokonce zhorší samotné ekonomické hodnocení připravovaného zdvoukolejnění.
Od zítra do 28.5.2018 bude v úseku mezi stanicemi Choceň - Borohrádek probíhat výluka. Při této příležitosti budou v Čermné nad Orlicí nahrazeny mechanické závory a všechna mechanická návěstidla. Výhybky ovšem zůstanou ruční. Křižování bude nadále zabírat několik minut. Celá tato investice dokonce zhorší samotné ekonomické hodnocení připravovaného zdvoukolejnění.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko