Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
163.036-7 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Praha-Kyje - Datum: 15.4.2007 - Autor: Láďa Mlynařík - Zobrazeno: 4820x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Pěkná vzpomínková fotka!
ad Nechic, 523: Máte pravdu a plně s tím souhlasím.
ad Nechic, 523: Máte pravdu a plně s tím souhlasím.
Třetí kolej z Běchovic do Libně snad nebyla kvůli tomu, že tam byl postaven autoblok.
2007 byl výborný rok. Začal takt a jezdilo plno vlaků, které dnes jsou seškrtané nebo zrušené. Víc nočních vlaků, Manažer, Pendolino do Vídně, rychlíky neměly 4h mezery, jezdil Beskyd i Ostravan, Tanvaldy po 2h, osobáky Jaroměř-Jablonec nj, v provozu spousta dnes zrušených tratí, výborné ceny a slevy. Do tohoto stavu už se bohužel železnice nevrátí, od tohoto roku to šlo ve většině případů k horšímu (kromě obnovy vozidel).
No došly peníze, ani Bolševik si je nemohl libovolně tisknout, a vzhledem k tomu, že v Běchovicich odbočovaly koleje do Malešic, tak se to jevilo jako dostatečné. 3 koleje nejsou od elektrifikace, přelomový byl rok 1963, kdy se postavil autoblok. třetí kolej, peronizace a možná to také souvisí s uvedením zkušebního okruhu do provozu.
Asi proto, že v Poříčanech odbočuje trať do Nymburka. Tehdy bylo všechno jinak, jezdily hlavně průběžné náklady od jednoho seřazovacího nádraží k druhému no a jedno důležité bylo právě v Nymburce, v Poříčanech odbočovalo dost nákladních vlaků, takže třetí kolej ve zbývajícím úseku se nejevila tolik potřebná. Z Libně se nedalo jet do Vysočan a přes Čelákovice, jedině úvratí přes Vítkov. Taky jezdily rychlíky a osobní vlaky z Prahy Střed do Jičína, což je dnes utopie, přes Poříčany, protože přes Čelákovice by musely z Hlavního nádraží.
Fotografie sice nostalgická, ale je dobře, že je to dodělané. Než minulý stav, kdy byly rozpadající se nástupiště, jeden čas v Kyjích nezastavovaly skoro žádné vlaky.
Fotografie sice nostalgická, ale je dobře, že je to dodělané. Než minulý stav, kdy byly rozpadající se nástupiště, jeden čas v Kyjích nezastavovaly skoro žádné vlaky.
17.09.2014 (12:42)
Přesně tak se to jeví i mě. Z Libně do Kolína jsou dvě koleje a protože po nich jezdí i vlaky do Malešic do Nymburka, tak je tam jedna přidána (to se dělalo současně s elektrizací, nebo to bylo už dříve?).
Tehdá si asi nikdo neuměl představit že by osobka takhle přebujela a daly se tři koleje naplnit i bez nákladní dopravy. I když na druhou stranu ta příprava pro nultou kolej z Libně do Běchovic byla... takže kdo ví ať upřesní.
Tehdá si asi nikdo neuměl představit že by osobka takhle přebujela a daly se tři koleje naplnit i bez nákladní dopravy. I když na druhou stranu ta příprava pro nultou kolej z Libně do Běchovic byla... takže kdo ví ať upřesní.
Mám jeden dotaz pro znalé. Očividně se již tehdy počítalo s 3 kolejným provozem. Jen mi není zcela jasné proč se táhnou 3 koleje pouze do Poříčan a ne až do Kolína? V dnešní době by to bylo vzhledem k provozu na trati docela vhodné.
Dobré načasování udělalo z běžné fotky cenný dokument. Nic z toho, co je na fotce, už neplatí.
17.09.2014 (11:35)
Ano, vše je v Kyjích jinak. Jestli se k tomu po neděli dostanu dám jsem ještě pár záběrů z toho dne.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko