..: Fotogalerie - detaily fotografie 163.036-7 :..
 

163.036-7


163.036-7Informace o fotografii:
 - Místo focení: Praha-Kyje
 - Datum: 15.4.2007
 - Autor: Láďa Mlynařík  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 4820x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

registrovaný uživatel MilanM  mail  
Počet komentářů uživatele91 »fotek 0
19.09.2014 (8:53)  
Pěkná vzpomínková fotka!

ad Nechic, 523: Máte pravdu a plně s tím souhlasím.
17.09.2014 (14:37)  
Třetí kolej z Běchovic do Libně snad nebyla kvůli tomu, že tam byl postaven autoblok.
17.09.2014 (13:46)  
Z Libně do Vysočan se přímo jezdilo už od roku 1979.
registrovaný uživatel Nechic  mail  
Počet komentářů uživatele633 »fotek 0
17.09.2014 (13:01)  
2007 byl výborný rok. Začal takt a jezdilo plno vlaků, které dnes jsou seškrtané nebo zrušené. Víc nočních vlaků, Manažer, Pendolino do Vídně, rychlíky neměly 4h mezery, jezdil Beskyd i Ostravan, Tanvaldy po 2h, osobáky Jaroměř-Jablonec nj, v provozu spousta dnes zrušených tratí, výborné ceny a slevy. Do tohoto stavu už se bohužel železnice nevrátí, od tohoto roku to šlo ve většině případů k horšímu (kromě obnovy vozidel).
17.09.2014 (12:49)  
No došly peníze, ani Bolševik si je nemohl libovolně tisknout, a vzhledem k tomu, že v Běchovicich odbočovaly koleje do Malešic, tak se to jevilo jako dostatečné. 3 koleje nejsou od elektrifikace, přelomový byl rok 1963, kdy se postavil autoblok. třetí kolej, peronizace a možná to také souvisí s uvedením zkušebního okruhu do provozu.
17.09.2014 (12:37)  
Asi proto, že v Poříčanech odbočuje trať do Nymburka. Tehdy bylo všechno jinak, jezdily hlavně průběžné náklady od jednoho seřazovacího nádraží k druhému no a jedno důležité bylo právě v Nymburce, v Poříčanech odbočovalo dost nákladních vlaků, takže třetí kolej ve zbývajícím úseku se nejevila tolik potřebná. Z Libně se nedalo jet do Vysočan a přes Čelákovice, jedině úvratí přes Vítkov. Taky jezdily rychlíky a osobní vlaky z Prahy Střed do Jičína, což je dnes utopie, přes Poříčany, protože přes Čelákovice by musely z Hlavního nádraží.

Fotografie sice nostalgická, ale je dobře, že je to dodělané. Než minulý stav, kdy byly rozpadající se nástupiště, jeden čas v Kyjích nezastavovaly skoro žádné vlaky.
17.09.2014 (12:42)  


Přesně tak se to jeví i mě. Z Libně do Kolína jsou dvě koleje a protože po nich jezdí i vlaky do Malešic do Nymburka, tak je tam jedna přidána (to se dělalo současně s elektrizací, nebo to bylo už dříve?).
Tehdá si asi nikdo neuměl představit že by osobka takhle přebujela a daly se tři koleje naplnit i bez nákladní dopravy. I když na druhou stranu ta příprava pro nultou kolej z Libně do Běchovic byla... takže kdo ví ať upřesní.
17.09.2014 (12:30)  
Mám jeden dotaz pro znalé. Očividně se již tehdy počítalo s 3 kolejným provozem. Jen mi není zcela jasné proč se táhnou 3 koleje pouze do Poříčan a ne až do Kolína? V dnešní době by to bylo vzhledem k provozu na trati docela vhodné.
17.09.2014 (10:12)  
Dobré načasování udělalo z běžné fotky cenný dokument. Nic z toho, co je na fotce, už neplatí.
17.09.2014 (11:35)  


Ano, vše je v Kyjích jinak. Jestli se k tomu po neděli dostanu dám jsem ještě pár záběrů z toho dne.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko