Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
162.011-1 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Pardubice-Opočínek - Valy u Přelouče - GPS: 50°1'50.352"N, 15°40'5.71"E » - Datum: 19.1.1994 - Autor: BBvK - Pozn.: sken z dia, IC 106 Praha - Zobrazeno: 6389x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Polská souprava jezdila i na Slovenské strele a ten jídelňák jako první je taky zvláštní.
Z fotky je citit pekna dynamika, u jinych jsem ji nejak nezaregistroval. Jen nejak nevim, cim to...
Takže se s autorem vlastně znáte :) Btw, já jel z Katovic do Krakova také o 12 let později (a pak pokračoval až do Kyjeva, kdeže doby klidného Majdanu a turisty nezamořeného Černobylu jsou) a už to tam nebylo tak pomalé. O to intenzivnější byla cesta velkoprostorem s jednovrstvými, místy rozbitýmy okny, několika chybějícími sedačkami a s dírou v podlaze, skrz níž byla vidět ubíhající trať. A byl to poslední vůz, moc se tam netopilo, takže v půlce dubna uvnitř bylo docela frišno. Ostatně v katovické nádražní budově to nebylo o moc lepší, zlatá Ostrava :)
Tak pokud je to fakt tenhle spoj, tak v něm sedím!
Koukám teď do starého diáře a 19.1. jsme se vraceli coby namistrovaní VŠ druháci z jakéhosi kongresu z Krakova. Ve vlaku zpět jsme poctivě spali - na neoficiální části kongresového dění jsme se totiž naučili výraz "bimber", což se hodilo při výpravě do východního Polska o dvanáct let později....
A pokud se železnice týká, několikahodinový přejezd max 30 km/h po poddolovaných částech úseku Katowice-Krakov byl velmi, velmi výživný...
Koukám teď do starého diáře a 19.1. jsme se vraceli coby namistrovaní VŠ druháci z jakéhosi kongresu z Krakova. Ve vlaku zpět jsme poctivě spali - na neoficiální části kongresového dění jsme se totiž naučili výraz "bimber", což se hodilo při výpravě do východního Polska o dvanáct let později....
A pokud se železnice týká, několikahodinový přejezd max 30 km/h po poddolovaných částech úseku Katowice-Krakov byl velmi, velmi výživný...
Kruci, to je nostalgie. "Skoro" jako dnes, a přesto všechno jinak.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko