Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
151.008-0 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Bezpráví - Ústí nad Orlicí - Datum: 15.10.2017 - Autor: Adam Hasoň - Zobrazeno: 4807x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Odporová mašina ve vyšších rychlostech šentuje. Jízdní odpor má kvadratickou složku, takže při pilový jízdě pálíš energii, za kterou nedostáváš kratší jízdní dobu. Zásadní je ale lepší regulace (proto má krysa trvale zatížitelný fechraly), vono je houby platný, když ušetříš jízdou na hospodárným stupni a pak v každý stanici zastavuješ.
Já bych si s tou nehospodárností u 150 a 151 nebyl tak jistý na R a Ex - O nevhodnosti na Os nemá cenu polemizovat a u nákladu, který se rozjede a jede, by mohlo být taky zajímavé srovnání třeba 130 vs 163. Tam jsou ztráty jen na rozjezdových odpornících a zbytek času jede lokomotiva na "přímé spojení" trolej - motor. Kdežto u těch pulzních a podobných se teplo v měničích vyrábí stále. Nějaký srovnání třeba 380 vs 151 na vlaku Praha - Ostrava by mohlo být velice zajímavé.
Chorche93: vždyť už také České dráhy něco nového (výkonného a s nižší spotřebou) hledají coby částečnou náhradu řad 362 a 371, viz: https://zdopravy.cz/miliardovy-tendr-na-nove-lokomotivy-ceske-drahy-si-chteji-pujcit-na-pet-let-15-stroju-10469/
Uvolněné lokomotivy pak mohou nahradit odporové stroje na takových výkonech, jako je ten na obrázku.
Uvolněné lokomotivy pak mohou nahradit odporové stroje na takových výkonech, jako je ten na obrázku.
NIcKON: Ono se to může stát brzo realitou stejně tak řada 371 až se zjistí kolik ty mašiny skutečně prožerou... https://zdopravy.cz/revoluce-u-elektrickych-vlaku-platit-budou-podle-spotreby-ucty-stoupnou-osobnim-12363/
Na podobné megavlaky by byl daleko vhodnější do rychla zpřevodovaný peršan, kdyby nějaký na 160 km/h existoval. Tohle řazení mi připadne hodně nouzové (4 MW výkonu na čtyři vozy, nehospodárný provoz a přesto proti slabšímu peršanu žádná závratná akcelerace).
Mmch, fotka pěkná, škoda špinavé mašiny. To u pražských krys nebývalo.
Mmch, fotka pěkná, škoda špinavé mašiny. To u pražských krys nebývalo.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko