..: Fotogalerie - detaily fotografie 150.226-9 :..
 

150.226-9


150.226-9Informace o fotografii:
 - Úsek: Černotín - Teplice nad Bečvou
 - Datum: 3.10.2011
 - Autor: Jiří Navrátil  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 7119x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
20.10.2011 (23:23)  
to Petr Holub:
Nic proti proti tobě, ale neznáš místní poměry. Ty dva stromy nebyly žádný tři roky starý nálety, ale poměrně vzrostlé jabloně. Rostou hned vedle náspu víceméně pod zesilovacím vedením, ovšem vzhledem ke svému věku už nerostou do výšky. Traťovka se o ně stará tak, že je ořezává, aby nezasahovaly do průjezdného profilu.

Štvou mě šotouši, kteří dorazí k trati, pořežou co jim leze do fotky a nechají to tak. Neřeším teď to, kde berou právo kácet neodborně stromy v prostorech, kde nemají třeba ani co pohledávat, ale jde mi o skutečnost, že za sebou nechávají zničené torza kmenů, které příští rok obrostou a vypadá to ještě mnohem hůř. Když už se to rozhodnou kácet, tak ať to alespoň udělají pořádně a uklidí po sobě, aby to na fotce nebylo vidět.

Nelíbí se mi podobné fotky, kde vidím upižlané či ulámané keře a stromy jen do té výšky, aby nezasahovaly do kolejí. Tohle dělají šotouši a různí "oslintávači lokomotiv", ne fotografové.
registrovaný uživatel eurostar  mail  
Počet komentářů uživatele367 »fotek 0
20.10.2011 (20:57)  
Pokial si zratas najazdene kilometre ampz na svk a bmpeer v cechach tak ani nie. Ampz len po Zilinu ako uz som sa zmienil.
20.10.2011 (20:30)  
České bmz tiež nejazdí na Slovensko. - Zase ale Ampeery nejezdí k nám, zatímco Ampz-etek je u vás celkem hodně. Tady jsme (i když dost paradoxně) si 50:50.
registrovaný uživatel KimiR  mail  
Počet komentářů uživatele23 »fotek 0
20.10.2011 (10:26)  
To Bender:Co se týká oběhu 150.2 u 444/445 tak k čemu.Jedeli 444 z košic tak pak po příjezdu byfluje Praha-Ústí nad Labem s Chebákama.Co se týče oběhů u 445 tak jeden den byfluje na Praha-Ústí nad Labem a večer odjíždí 445 do košic.Pak se vrací na onom košičanovi zpět do prahy.By se museli dát jinačí vozi na chebský rychlíky přes ústí a to je pro čd asi moc těžké toto udělat.Lukáš
registrovaný uživatel Rikin  mail  
Počet komentářů uživatele99 »fotek 0
20.10.2011 (6:27)  
A můj oblíbený ARpeer...
20.10.2011 (0:00)  
Nic proti destrukci naletoveho krovi, ale udelat z nej takovou opizlanost a vyfotit to je horsi, nez ho tam mit cely.
registrovaný uživatel eurostar  mail  
Počet komentářů uživatele367 »fotek 0
19.10.2011 (23:32)  
Detepak

Jaký zas mindrák? Trochu súdnosti. Na ľavo máš lištu že řazení. Na to si klikni a keď si spočítač koľko a akých vlakov /s akými vozňami/ vypraví zssk do čiech a čd do maximálne žiliny, zvolena či Budapešti via Bratislava, tak potom napíš, čo si zistil. A keď už sme pri tých Béčkach tak si rovno pozri aj radenie Ex Kysuca, Beskyd a spol. a potom povedz či si fakt zaslúžime cestovať do ČR v Béčkach. Kdežto keby nejaké slovenské Béčko bolo NEDAJBOŽE na Ex Hradčany či Ex Detvan alebo Ex Jan Perner tak to už by to tu bolo neviem ako roznesené. Takto rýpať možem aj ja. Ja len toľko, že okrem Pendolina, nič poriadneho a nového aj tak na Slovensko nezachádza. A do hlbšieho vnútrozemia už vôbec nie. Tak fakt nevidím dôvod prečo by to malo byť opačne.

240.025

Ešte keby také 'priemerné vagóny na rýchlik' na tých rýchlikoch v ČR jazdili že?? :-D
19.10.2011 (23:21)  
Johnik: Tak mužeš to klidně dle svého gusta dokončit, když tu také fotíš. Nic proti Tobě, ale já zas nemám rád takové rejpání, demotivování, když se někdo pokouší obnovit nějaký flek a najít nový pohled, obzvlášť když se jedná o nálety v traťovém profilu, zde pomalu zasahující mezi dráty (nemají tu co dělat). Podobnou situaci jsem koneckonců viděl i u svého snímku, kde ti taky nebyly po chuti pořezané nálety, které jsem z časových důvodů nestihl "lépe" uklidit (byl jsem na to sám), teď co je lepší, nechat to všude zarůst?!

http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/750/750016.html
19.10.2011 (23:01)  
Bmpeer není opravdu nic světoborného, jen průměrný vagon na rychlík... kde ty časy jsou? Spočítejte si spíše, kolik jezdí teď přímých vlaků na SR a kolik před 20+ lety a v jaké kvalitě. Sice Košice jen jednou denně + noční, ale jak často Žilina, Bratislava, případně rychlý přestup v Břeclavi / Ostravě... a co je pro konečného zákazníka lepší? 1 dlouhatánský vlak denně a nebo několik kratších v průběhu celého dne?

Silně pochybuji, že jezdilo 10 přímých denních vlaků...
19.10.2011 (22:27)  
eurostar: Cože? Jako že si Češi nezaslouží lepší vagóny v soupravách, které jezdí ze Slovenska? To snad nemůžeš myslet vážně. Tak schválně, kolik vypravují ČD vlaků Eurocity na Slovensko a kolik ZSSK? Jestliže jde o normální rychlík nebo expres, nemůžeš přece čekat, že na něm budou Emzety. To je stejné, jako by například na vlacích EC do SRN, které vypravují ČD jezdily Béčka... To je přece nesmysl...
Zajímalo by mě, jestli bys ses na to takhle díval, kdyby to bylo třeba vůči Rakousku. Asi ne, že? Protože tam bys měl potřebu ukázat, jací jste na Slovensku machři, že máte také moderní vagóny. Už jděte fakt s tím svým mindrákem vůči Čechům někam...
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko