Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
141.001-8 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Ústí nad Labem hlavní nádraží jih - Dolní Zálezly - Datum: 24.2.2008 - Autor: Martas - Zobrazeno: 4809x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 4 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
24.03.2008 (13:45)
Nádhera.5*
Ad Frkač:No vidíš,do teď jsem si myslel že 141 001 má podvozky jako ostatní 141,ale kastli ještě jako 140,a až od dvojky udělali k novému pojezdu i jednodušší karoserii.Možná je to to samé co bylo napsáno,ale tohle zní jednodušeji :-)Jo a fotka 3*
Fousata s hvězdou je a doufam že dlouho bude 141 012.Stojí jako záloha v Ústí na ranžíru a čeká až se v okolí něco podělá na osobáčku.Ten nátěr není recese,ale historická podoba jiné lokomotivy téže řady,která byla kdysi vystavena na veletrhu v Brně.
north:ne tahle to nebyla myslim ze to byla 141.014 ale nevim to jiste
není to ta co se ještě loni proháněla na ustzeckým západním nádraží a na tratích směrem na Most s rudou hvězdou??? Loni jsem viděl podobnou nebo tuto lokomotivu v ústí na západě s recesisticky udělanou rudou hvězdou na čele
01.03.2008 (9:24)
Ad.Přema
Lokomotiva E 499.1001 měla naprosto jiný podvozek s měkkým vypružením, vhodným pro tratě, které jsou asi na úrovni dnešních koridorů a zjistilo se, že její jízdní vlastnosti po "crossových" kolejích nebude bezpečné, takže keroserie zůstala shodná, ale podvozky jiné, bez lincenčně vyráběných komponentů. po tomto zjištění se přistoupilo k inovaci konstrukce, ze které vyšly řady E 499.1 (od dnešní 141 002) a dále nynější řady 121, 122 a 123 s malými konstrukčními odchylkami, takže je mnoho ND shodných. Proč ale nebyla lokomotiva řady E 499.1002 označena jako E 499.2002 když šlo o zcela jinou konstrukci jak podvozků, tak skříně, nevím. Lokomotivy E 499.2 (banán) nebyly ještě ani v dohledu. FRK
Lokomotiva E 499.1001 měla naprosto jiný podvozek s měkkým vypružením, vhodným pro tratě, které jsou asi na úrovni dnešních koridorů a zjistilo se, že její jízdní vlastnosti po "crossových" kolejích nebude bezpečné, takže keroserie zůstala shodná, ale podvozky jiné, bez lincenčně vyráběných komponentů. po tomto zjištění se přistoupilo k inovaci konstrukce, ze které vyšly řady E 499.1 (od dnešní 141 002) a dále nynější řady 121, 122 a 123 s malými konstrukčními odchylkami, takže je mnoho ND shodných. Proč ale nebyla lokomotiva řady E 499.1002 označena jako E 499.2002 když šlo o zcela jinou konstrukci jak podvozků, tak skříně, nevím. Lokomotivy E 499.2 (banán) nebyly ještě ani v dohledu. FRK
fabie: Protože 141 001 je protopyp 141. Nevím proč jí udělali stejnou karoserii jako má 140.
fabie:Protottip 141 byl navrzen s jinym vypruzenim a pojezdem nez 140.Pri rozjeti seriove vyroby byly 141 vyrabeny dodatecne ete s jednodussi skrini.(hranata okna)
pekne.5 heledte proc 141.001 vypada jako 140 a ostatni se uz tolik nepodobaj
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko