..: Fotogalerie - detaily fotografie 122.027-6 :..
 

122.027-6


122.027-6Informace o fotografii:
 - Úsek: Babín odbočka - Velké Zboží
 - Datum: 15.11.2014
 - Autor: Jiří Navrátil  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 4413x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Woky 
Počet komentářů uživatele263 »fotek 0
19.11.2014 (12:59)  
K tomu Zetoru: Ten vývoj byl postupný, při každé modernizaci se upravilo něco, proto se nedivím, že hranatá kabina předcházela hranatému předku. Zajeďte si do muzea zemědělské techniky v Čáslavi, mají tam v řadě za sebou Zetory, na první pohled vypadají stejně, ale v těchto detailech se liší a je vidět ta postupná změna.
19.11.2014 (9:52)  
Ještě Zetor
K mému překvapení se asi opravdu jedná o sériový stroj. V Googlu se na zadání Zetor 3011 vysypou obrázky, a jsou tam stroje jak s kulatým předkem a s "kulatou" prosklenou kabinou, tak stroje od pohledu totožné se zdejším. Zřejmě facelift z doby, kdy se to ještě tak nejmenovalo :-)l
19.11.2014 (0:01)  
Prostou logikou slucujete dve nesouvisejici veci. Licencovane byly jen nejake spojky Secheron a nejake elektro (stykace ci co), na kastle a podvozky zas tak neschopna Skodovka nebyla. No a jak to s licenci bylo u dalsich verzi bobin snad nekdo tusi, on obecne ten tabor miru a socialismu "pro dobro lidu" se kolikrat nezinyroval takovymi burzoasnimi zvrhlostmi jako licencni poplatky.
Kazdopadne ten vnejsek je logicky domaci.
18.11.2014 (22:55)  
No samozřejmě, ta kastle není podobná jen tak náhodou, ale já myslím že je i důležitý co ukrývá (nebo teda na čem stojí), a to tady už licenční není ;-)
18.11.2014 (21:54)  
Anowis: Tahle už ne, licenční byla jen zmíněná E499.0/140, všechny ostatní typy (samozřejmě včetně tohoto) už jsou plně konstrukce Škoda.
18.11.2014 (22:09)  


Jenže podobnost s E499.0 není úplně zanedbatelná a náhodná :)
18.11.2014 (21:45)  
Nejsem odborník na Zetory, ale myslím, že v 60. letech se kombinace hranaté kabiny a kulatého předku dělala sériově. Akoráty ty blatníky jsou asi dobastelený.
18.11.2014 (20:31)  
A není náhodou ta tramvaj, licenční kopií ze Švýcarska z 40. let 20. století?
18.11.2014 (17:51)  
A traktor bez kabiny se dělí stejně, jako čísla? Nebo k tomu je potřeba nějaká spešl kalkulačka?

P.S. - a kdyžtak "vydělil", ne "vyděl".
18.11.2014 (17:42)  
To co píše Lapil ohledně toho traktoru je nejspíš fakt jak si tak čtu ten jehoo příspěvek tak si skulatym předkem vybavuji že jsem vyděl traktory bez kabiny. Na druhou stranu to působí zajímavě biť to neni originál. Pěkný ty dva veteráni stále v aktivnim provozu.
18.11.2014 (17:19)  
Na to jásání nad designem 60. let bacha - ten traktor je poněkud splácán. Bez záruky, protože lovím v paměti, ale podle mě k té hranaté prosklené kabině a blatníkům patří hranatý předek. Tenhle kulatý je starší. Respektive - traktor ze 70. let se starší kapotou, pokud to není vysloveně dílo a la Vyčítalův Cadilac: čas od čásku/ vynesl si součástku... Rok výroby 1941 a 1942, 1943 a 1944...
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko