..: Fotogalerie - detaily fotografie 113.001-2 :..
 

113.001-2


113.001-2Informace o fotografii:
 - Úsek: Sudoměřice u Bechyně - Bežerovice
 - Datum: 31.7.2010
 - Autor: Bean 
 - Zobrazeno: 6058x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
09.03.2011 (17:08)  
Atila: To nee, co by bylo potom s 113.
A na víc by potom byly potřeba dvě 814, ale když maj do Tábora ještě 3 přijít tak to asi nebude problém.
registrovaný uživatel Atila  mail  
Počet komentářů uživatele8 »fotek 0
06.03.2011 (22:38)  
To nemá s naftou nic společného.Žehlička jezdí v noci především kvůli školnímu vlaku 28407, kde jsou obavy s malou kapacitou jednotky 814/914. Fíra nastupuje turnusově na vlak 28420 (příp. o víkendu 28422), proto jezdí klasika již od večera. Přesto již existují úvahy o nasazení RN i na tyto vlaky, protože i studenti na vlaku 28407 ubývají.
04.03.2011 (15:39)  
Flexaretista) jedna žehlička by měla přenocovat v Bechyni (Os 28422/28401), nejspíš proto, aby mohla ráno předtápět elektricky bez spotřeby další nafty. A další ranní pár (Os 28402/28407) má asi větší frekvenci (školní spoj do Tábora?), tak asi nechtějí riskovat uvíznutí Reginy za mostem v Táboře. A možná taky proto, aby fírovi vyšly hodiny.
04.03.2011 (14:34)  
Woiciech Xaver: co já vím, tak na pár spojích ve všední dny se ještě žehlí.
04.03.2011 (14:13)  
Škoda že se tato fotka už musí považovat za nostalgickou
04.03.2011 (12:23)  
Je to Bt288. Jsou 4 udělané pro bechyňku, z toho 2 v najbrtu.
04.03.2011 (11:54)  
Co to je za vůz ten první, to je Bt 1972? To ještě jezdí předrátované na 1500V dokonce v Najbrtu?
04.03.2011 (11:50)  
Pan Křižík se v hrobě obrací. Snad by bylo nejlepší vyrobit repliku EM 400 a mezi 2 tyto vozy řadit vložený vůz od Regio Nova Trio.
04.03.2011 (9:49)  
Flexaretista) také v to doufám. Vždy když vidím v Linci či jinde el. jednotku Stadler, tak si říkám, že bychom něco takového nutně potřebovali - na Lipenku, Bechyňku i jinam. Jistou nadějí pro Lipenku může být připravovaná jednopodlažní jednotka Škoda ve dvouvozovém provedení, pak by nebyly problém přímé vlaky ČB - Lipno s příp. závlekem do Horního Dvořiště. S Bechyňkou bude v tomto směru obtíž a obávám se nejhoršího ;-(
04.03.2011 (9:12)  
když to je těžký. Lidí je na Bechyňce docela dost, ale půlka z toho jsou důchodci. a od tý doby, co před cca 5 lety dali pryč Bm(t)o, tak všichni staříci nadávají, jak se tam blbě nastupuje - a především na zahnutém táborském peronu mají pravdu. Teď pro změnu nadávají na to, jaký je v tom rámus.

RN se mi tam pranic nelíbí, ale hádám, že když nic jiného, tak aspoň staříci mají lepší nástup a výstup. A už se jen modlím, že jednoho krásného dne, dříve než já budu v jejich věku, se tam svezu hezkou malou elektrickou soupravou, jedno jestli ze Škody nebo z ciziny.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko