Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
111.018-8 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Velký Osek-Kanín - Velký Osek - Datum: 24.7.2009 - Autor: Chary - Zobrazeno: 5574x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
samozřejmě se na tomto výkonu kolem Mostu může ukázat i ř.122, to je bohužel risk fotografa. To není jako si stoupnout na Ramzovou nebo na 240ku,tam 754 (749) bude skoro na 100%
No,je to většinou ř.110-006,038-ř.111 často čeká na opravu v U/L :-)
Každopádně žehle zde ani turnusově nejezdila,tohle nasazení bylo buď z důvodu zkušebky nebo nedostatku jiných E lok. To už je dnes spíš scifi...
Kdo by měl o tuto řadu zájem:Most TS 161 v 8h z Old. do Mo, přes poledne 11-13h obsluha Počerad, v 15h Mn Mo-Ul, obrat v UL 18-19h. TS 162 přetahy Mo-Třebuš. 6-8h, 12-14h, Mo-Bilina 9-10h, 15-16h, mezi 15-16h zájezd do Počerad.
Předem upozorňuji je to nákladní doprava,z toho vyplývá,že vlak jet může i v jiný čas, dále záleží na zátěži a nebo může být stroj operativně vyslán na jiný výkon. Reklamece neberu! Hodně úspěchů.
Kdo by měl o tuto řadu zájem:Most TS 161 v 8h z Old. do Mo, přes poledne 11-13h obsluha Počerad, v 15h Mn Mo-Ul, obrat v UL 18-19h. TS 162 přetahy Mo-Třebuš. 6-8h, 12-14h, Mo-Bilina 9-10h, 15-16h, mezi 15-16h zájezd do Počerad.
Předem upozorňuji je to nákladní doprava,z toho vyplývá,že vlak jet může i v jiný čas, dále záleží na zátěži a nebo může být stroj operativně vyslán na jiný výkon. Reklamece neberu! Hodně úspěchů.
Payusova připomínka není zase až tak od věci. Jen z hora bych neřezal a z dola řízl na kolej do LDR. Ale i bez úprav je to parádní snímek.
Jak ze Simpsnů :) Možná bych odkrojil ten bílý dům a trochu zhora i odspodu. Barvy jsou jinak parádní
Splnil jsem si své malé předsevzetí, že se vyjádřím ke každé fotce na straně. Přece jen by se pod fotkami v diskuzi mělo objevit aspoň něco ;-)
Splnil jsem si své malé předsevzetí, že se vyjádřím ke každé fotce na straně. Přece jen by se pod fotkami v diskuzi mělo objevit aspoň něco ;-)
Jen Ďulu doplním, že toto nebyl Mn, ale Pn (HK-NBK a zpět) a už si nepamatuju číslo, nějaký 64xxx nebo 63xxx? Je to focený v 11 a něco.
07.02.2010 (18:14)
Velmi pěkné, ale z náhledu to vypadalo jako bechyňka
Trakční vlastnosti na trať. nejsou zrovna nej,tyhle stroje jsou spíš určené na posun,ale většina ranžírů není komplet pod trolejí,takže uplatnění žehliček v našich podmínkách je malé. To samé platí pro osobku,spíše vedlejší tratě stylu Lichkov.
Turnusově ř.111 na trati je možno vidět tuším jen v Mostě (výkony Mn) u osobky právě zmíněný Lichkov nebo přetahy v Praze.
Samozřejmě mluvíme o tyristorkách, odporovky už jsou z větší části odstavené.
Alespoň díky Charyho snímku si tuhle opomíjenou řadu můžete připomenout.
Turnusově ř.111 na trati je možno vidět tuším jen v Mostě (výkony Mn) u osobky právě zmíněný Lichkov nebo přetahy v Praze.
Samozřejmě mluvíme o tyristorkách, odporovky už jsou z větší části odstavené.
Alespoň díky Charyho snímku si tuhle opomíjenou řadu můžete připomenout.
07.02.2010 (16:09)
Ďula) Něco zásadního se od července změnilo, že už traťové výkony nejezdí?
Pěkná tyristorka,to už se dnes na traťových výkonech moc nevidí,snad jen kolem Mostu.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko