Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
971.005-4 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Nové Mesto nad Váhom - Trenčianske Bohuslavice - Datum: 2.7.2013 - Autor: Juraj Michalka - Pozn.: Os 3319 (Nové Mesto nad Váhom - Žilina) - Zobrazeno: 6501x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Johny, chcel som vám dať plusový bod ale zle som klikol, ak admin môže nech to vráti.. Samozrejme, je to 80 a voľno. Alebo aj 80 a očakávaj 80 alebo 80 a očakávaj 100, zo statickej fotky ťažko určiť či nebolo horné zelené svetlo prerušované :) Všetkým, ktorí sa tu zapojili do debaty o nástupištiach dávam do pozornosti modernizáciu v žst. Dubnica nad Váhom, kde je skutočne neštandardné riešenie, zhodou okolností to môžete nájsť v článku od toho istého človeka, od ktorého je aj táto fotka (keď už sme pri nej, zase raz sa podarila Juraj :) http://www.railpage.net/modules/news/article.php?storyid=2652
Ale rychlost, kterou umožňuje použitá výhybka přece vůbec nesouvisí s tím, jestli tam má zastavit nebo ne. Akorát pokud tam má většina vlaků zastavit, je to zbytečný luxus používat tam takovou dlouhou výhybku, která to určitě prodražila.
04.07.2013 (11:48)
Fajn, takže 100 km/h do odbočky na vjezdovém návěstidle, pokud budeme chtít zastavit.
Jaká by byla reálná rychlost vlaku u vjezdového návěstidla, pokud bychom chtěli zastavit a zastavovalo by se u hlavní dopravní koleje? 160 km/h kolem vjezdu? Ubrzdil by to vůbec? Na cca 400 metrech? Nebo by musel ubrat už dřív a tak by kolem vjezdového návěstidla jel zhruba to kilo?
Jaká by byla reálná rychlost vlaku u vjezdového návěstidla, pokud bychom chtěli zastavit a zastavovalo by se u hlavní dopravní koleje? 160 km/h kolem vjezdu? Ubrzdil by to vůbec? Na cca 400 metrech? Nebo by musel ubrat už dřív a tak by kolem vjezdového návěstidla jel zhruba to kilo?
Hmmm. tak mám pocit, jako-by to byl vlak na trati z Trainz 2004 nebo MS Train Symulátoru a krajinka k tomu přilepená.
Až je mi záhadou, kde tak čisté a uhlazené tratě mají..
Až je mi záhadou, kde tak čisté a uhlazené tratě mají..
Na trati z Londýna do Readingu (a asi i dál) se jezdí 200 okolo perónů a žádné zábrany tam nejsou.
Viz třeba: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Twyford_railway_station_1.jpg (levé dvě koleje)
Viz třeba: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Twyford_railway_station_1.jpg (levé dvě koleje)
04.07.2013 (8:28)
Honza: Vůz 971.005 po nehodě v Ústí nesešrotovali, stojí na konci koleje depa v Libni, přímo u parkoviště sporthotelu Step. Logo pražského Eska se vyjímá na bočnici, na kterou místo střechy a kabiny nenavazuje vůbec nic.
Mimochodem na trati Berlín - Hamburk se jezdí 230 km/h a nástupiště u hlavních kolejí jsou, akorát na nich jsou bezpečnostní zábrany.
Mimochodem na trati Berlín - Hamburk se jezdí 230 km/h a nástupiště u hlavních kolejí jsou, akorát na nich jsou bezpečnostní zábrany.
Stačí aby lidé nebyli blbí a nástupiště mohou být i u hlavních kolejí.
Jede vlak, jdu na druhou stranu nástupiště nebo do přístřešku a nebudu čumět na žluté čáře.
Jede vlak, jdu na druhou stranu nástupiště nebo do přístřešku a nebudu čumět na žluté čáře.
Pěkný záběr na slovenskou modernizaci, z toho kolejiště by se dalo jíst...
Tento nový úsek má už zapojené ETCS od 24.6. Takže 160tkou ICéčka jazdia po novom od Kostolnej po Raču.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko