..: Fotogalerie - detaily fotografie 660.001-9 :..
 

660.001-9


660.001-9Informace o fotografii:
 - Místo focení: Velký zkušební okruh VUZ
 - Datum: 24.9.2015
 - Autor: Jiří Navrátil  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 9377x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
12.10.2015 (17:30)  
Mně se tato jednotka vzhledově líbí. Pomáhá tomu i vhodně zvolený nátěr. Předpokládám, že všichni odpůrci, za předpokladu vlastnění auta, mají doma staré "embéčko" namísto bezpečnějších, novějších tuctových "euroaut". A s těmi slepými úhly to máte jako s kruháči na silnici - jedna linie razí, že má být vidět přes kruháč, aby měl řidič celkový přehled; druhá zase říká, že přes kruháč nemá být vidět, aby se řidič soustředil na menší, o to důležitější místa... Asi až čas ukáže, jestli se výhled strojvedoucího nezmenšuje až příliš.
12.10.2015 (17:18)  
Doby, kdy Škodovce záleželo na vzhledu jejích kolejových vozidel, jsou už dlouho pryč. Dnes ani nemá důvod utrácet za kvalitního designéra - všichni se zaklínají cenou na úkor ostatních kvalit a novému majiteli těchto designových skvostů, jemuž byly vyvíjeny na míru, na image zjevně nezáleží. Takže budeme prostě jezdit hnusnými vlaky s typizovanými předky podle TSI. Zajímala by mě jediná věc - jak velké má fíra tou špehýrkou, co mu zbyla místo předního okna, slepé úhly ve výhledu.
12.10.2015 (11:51)  
Já bych to viděl na test spolupráce několika jednotek. K čemu by se testovala tažná síla na spřahle, když to nikdy nic tahat nebude. Doby kdy 460 tahala poštovní vůz jsou dávno pryč.
12.10.2015 (9:46)  
Tipuju to na tažnou sílu na spřáhle.
12.10.2015 (9:28)  
Vliv neoplechování na aerodynamiku je asi tak stejný, jako stupátka na mytí oken u "kundálu" :-)
Spíš by mě zajímalo, co se tady testovalo, nevíte?
12.10.2015 (9:10)  
Ad JvS:
Humus je především to, že ta střecha není oplechovaná.
Kromě odkazovaného Alstomu se můžete podívat třeba i na Siemens Desiro ML, střecha je řešená úplně stejně...
http://www.siemens.com/press/pool/de/pressebilder/mobility/sots200804-02_300dpi.jpg
...aneb jak praví Jirka Bajer, ty plechy něco váží a něco stojí. A kromě toho, že pak zhoršují "chladicí schopnosti" na střeše namontovaných komponentů (jak již psal prozměnu Zlámalík), tak taky zhoršují přístupnost těch komponentů (tj. komplikují údržbu) a může se tam držet kdejakej bordel, listím počínaje a prachovým sněhem konče. Ono to s tou aerodynamikou zas tak horký nebude, jednak je to "jenom" na 160 km/h a jednak se podívejte třeba na pendolino. A mimochodem, mně se třeba ta modrá střecha líbí, včetně toho, že je vidět výzbroj... ;-)
12.10.2015 (8:07)  
JvS: jiní výrobci si s tím hlavu také tolik nelámou, viz např. zde: http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/sncf050.jpg (Alstom). Má to smysl až nad 200 km/h.
Honza: střecha bude modrá tak první dva měsíce provozu.
12.10.2015 (6:54)  
Zlámalík: A boční krycí plechy se taky dodělávat nebudou, protože za nimi jde vyšší hmotnost a cena ;-)
12.10.2015 (3:20)  
Sixmnin: nic se předělávat nebude, nevěřte tomu. A střecha musí být shora odkrytá, aby ty krámy chladily, takže jediné, o co můžete Škodu požádat, jsou boční krycí plechy, sice bez vlivu na aerodynamiku, ale s vlivem na šotouše ;-)
registrovaný uživatel Sixmin 
Počet komentářů uživatele3 »fotek 0
11.10.2015 (22:27)  
Jen doufám, že při dalších jednotkách, které se vyrobí, tak tu jedničku předělají...
JvS: Souhlasím, vypadá to divně a určitě to nějaký vliv na aerodyn. mít bude. Celé je to takové nešťastné.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko