..: Fotogalerie - detaily fotografie 660.001-9 :..
 

660.001-9


660.001-9Informace o fotografii:
 - Místo focení: Velký zkušební okruh VUZ
 - Datum: 24.9.2015
 - Autor: Jiří Navrátil  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 8490x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel MAch Jan  mail  
Počet komentářů uživatele2 »fotek 0
01.11.2015 (21:55)  
Kdy a kam se nasazuje jako první?
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2687 »fotek 0
14.10.2015 (4:00)  
Bangle, neboli kocour - 742, Čmelák 771.
13.10.2015 (20:22)  
Aha, tak to ju :) Jsem žil v bludu a měl za to, že bangle je totéž co čmelák. Ostatně, prý to vzniklo z označení verze pro SSSR (širokorozchodné) ČME :)
:-)
13.10.2015 (19:11)  
...742...taky traktor, kotel... anebo taky výrok "příprav mi traktor kotlem ven" :-)
13.10.2015 (17:41)  
Přesně jak píše str.
Je mi jasný, že každý depo to mělo jinak, ale čmelák je prostě čmelák - ČME (šestinápravovej) a ne bangle (čtyřnápravová) :-). Když už, tak jak píše Chary - malej čmelák. Víc se ale používá kocour, nebo tranzistor.
13.10.2015 (13:08)  
Ja mam za to, ze bangle = kocour = 742
Cmelak je "to zeleno bile sesti nappravove" = 771. Prezdivka vznikla z oznaceni verze pro siroky rozchod.

Ale na obrazku je Rypak :-)
13.10.2015 (9:55)  
No odjakživa, ne? Co je teda bangle a co je teda čmelák? Měl jsem za to, že jde o jeden stroj. Takové to obvykle zelenobílé, šestinápravové.
Malej čmelák se říkávalo čemu? IMHO kocouroj.
13.10.2015 (8:24)  
V depu Nymbuk se za dob mého dětství, kdy táta jezdil na 12x, 18x atp., nikdy žádná bangle nevyskytovala, jen malej čmelák.

Je to asi něco jako že tu nejezdili na bugatkách, ale na štokrech. A o šlechtičně nikdy neslyšel. Jo a kocour se používal na posun kolem točny ;-) ;-)
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2687 »fotek 0
13.10.2015 (0:09)  
A taky by se v tom držela voda a bordel.
12.10.2015 (23:39)  
Uzavřít komponenty na střeše do nějakého druhu kapotáže znamená - zkonstruovat, vyrobit a zaplatit příslušné díly, vozit neustále několik tun navíc (tedy urychlovat a brzdit, čti platit - nejen za spotřebovanou elektřinu, ale například i za instalovaný výkon), kapotáž by se musela při údržbě demontovat, nebo vybavit velkými klapkami (takové klapky se pak ovšem neotevírají klikou, ale šroubovákem - to stojí čas, čti peníze), kapotáž zabere celkem dost místa mezi obrysem a agregáty na střeše (ty tak musí být nižší a užší, čti dražší), kapotáž by musela být vybavena řadou nasávacích mřížek (což její aerodynamický efekt redukuje), celá by musela vyhovět mimo jiné i protipožárním normám. Kromě toho stojí za to si uvědomit, že všechno na střeše prakticky schovat nejde (sběrač, příslušná VN-bižuterie).
To všechno dohromady jsou velké investiční i provozní náklady...ty se na ceně trakční energie při rychlostech do 160 km/h jen těžko vrátí.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2018 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko