Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
650.001-1 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Velký zkušební okruh VUZ - Datum: 21.4.2012 - Autor: Jiří Navrátil - Zobrazeno: 11217x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 4 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Motoráky pod dráty (Krušnohorská magistrála) je prasárna, to ano. Provoz na elektriku je cca 4× levnější, takže by to mohlo nahradit 814 a ty zase 810...
Rubmgaakutkt: Tak z důvodu investičních a provozních nákladů na to trakční vedení asi ano, ale za cenu větších provozních nákladů těch vlaků asi ne!
22.10.2012 (21:05)
Honza: Já myslím, že nasazovat elektrická vozidla na elektrizované trati smysl má. Spíše si myslím, že by se konkrétně tyto jednotky hodili i na tratě z Chomutova do Mariánek. Nicméně sem hold byly z jistých důvodů koupeny jednotky 844...
Panťák drobeček, hm, on to zas takový drobeček, kde by ekonomicky nahradil ten šukafón, není a na jednovozovou verzi by to si myslím ekonomicky nestačilo tak jako tak. Takže ten "všespásný" panťáček asi nikdy existovat nebude.
V dnešní době moderních a ekologických spalovacích motorů to fakt smysl nemá.
V dnešní době moderních a ekologických spalovacích motorů to fakt smysl nemá.
Souhlasím, kéž by jich bylo víc - už před deseti léty ale bylo pozdě. Nechápu, proč se vše tak šíleně opozdilo, když vývoj tady byl a zájem také. Jsem jen zvědavý, kde to všude bude jezdit, aby se konečně využilo "vícesystémového uspořádánÍ". Pendolino také využívá z 95% pouze 3kV =, bohužel a jeho schopnost adaptace na A a D soustavu zůstala totálně k ničemu.........
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko