..: Fotogalerie - detaily fotografie 640.001-4 :..
 

640.001-4


640.001-4Informace o fotografii:
 - Místo focení: Velký zkušební okruh VUZ
 - Datum: 12.8.2012
 - Autor: Jiří Navrátil  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 9445x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
02.12.2012 (18:22)  
Jiří Bajer: Hmmm, no něco by tam svíti mělo o tom asi žádná, ale tak aby to plnilo účel a neoslňovalo to tam kde nemá. Já osobně nemám rád tyhle LED diody co svítí touhle modrou barvou a rádoby nahrazují klasické žárovky. V tom chválím, že návěstní svštla už mají klasický barevný odstín, ale to osvětlení toho nástupiště se moc nepovedlo.
02.12.2012 (8:28)  
Honza: Je to osvětlení nástupní hrany, které požaduje nové TSI pro imobilní osoby. U vývoje toho komponentu jsem byl osobně, byl to prostě požadavek zadavatele. Tam tehdy stačilo udělat jediné - sklonit montážní rovinu v místě toho světla tak, aby svítilo více na hranu. Jenže to už jsme zase byli v kolizi se spodním vedením dveří... A žárovka by tam vůbec nešla dát, ta by se prostě nevešla - na zástavbu jsme měli vymezenou výšku 20 mm ;)
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
01.12.2012 (19:04)  
Jiří Bajer: Problém bude asi právě v těch LEDkách, protože svítí výrazně směrově, kdyby to byly žárovky asi by to bylo lepší. To osvětluje celý nástupiště a i střechu a nevím co to vlastně má osvětlovat když tam není schod jako u tornáda, to má asi osvětlovat ty stoupačky.
01.12.2012 (15:03)  
Honza, Ešus: Oba máte pravdu. Odfukuje si zřejmě kompresor po doběhu nebo nějaké odvodňování - tipuju to podle německých lokomotiv (Panter má německý kompresor). Osvětlení nástupní hrany splňuje nějaké zcela zvrácené normy a nařízení; fakt, že spodní světlo oslňuje, je způsoben geometrií spodní partie dveřního sloupku, na který je to namontováno. Zcela souhlasím s názorem, že interiér Elefanta je povedenější a praktičtější, ale co naplat - dráhy chtěly, dráhy zaplatily, dráhy mají ;)
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
01.12.2012 (1:20)  
Ešus: když jsem na tento problém upozorňoval na K-Reportu, bylo mi řečeno že je to jen malé pšoukání, které rozhodně řešit není třeba (takhle doslova to tam není, ale vyplývá to z toho).
Jsem velice rád, že si toho všiml i někdo jiný! Když ten vlak stojí u staniční budovy od které se ten zvuk ještě odrazí, tak to je fakt "super" zážitek.
01.12.2012 (0:27)  
Honza: Jo, na to práskání jsem zapomněl. Lituju ty maminky, kterým usne ve vlaku dítě v kočárku a při výstupu prásk! ... a radost ze spícího miminka je v tahu :(

Neví tady někdo co/jaké zařízení to způsobuje? Děkuji za odpověď.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
30.11.2012 (21:00)  
Ešus: dovolil bych si, nesouhlasit s tím že interiér působí prostorně díky průchodnosti. Díky různým "skleněným" přepážkám a policím nad sedadly jsou prostory se sedadly úplně zabarikádované na okrajích a ulička mezi nimi je velice úzká. V tomto směru je elefant výrazně lepší, ale to je asi tak všechno.
Další věci ke kterým jsem se už dříve vyjadřoval jsou ty zásuvky na elektřinu dost nešťastně umístěné, protože překáží i když v nich není nic zapojené.
Také elefant má lepší první třídu.
A stále za jeden z největších problémů považuji (a doufám že se s tím časem ještě něco udělá) to střílení vzduchu. je to fakt velmi nepříjemné, když stojíte na nástupišti a kousek od hlavy to práskne.
A silné LED osvětlení nástupiště nevím jestli je spíš na škodu nebo k užitku.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
30.11.2012 (20:51)  
jouda bouda: jo na štěstí je. Okna jsou docela koukací, interiér není tolik přesvícený a světe div se, začínají se i na dráze používat zářivky s teplým odstínem světla a ne ty s tím studeným světlem, co jsou kromě syslů ve všem ostatním. Taky Borcad se buď polepšil, nebo ČD přitlačilo s požadavky na pohodlí. Není takový tvrdý vrzací prkno, ale trochu pohodlnější.
Jízda tímto PTG je zábavná, pěkně to píská když se rozjíždí a brzdí. Na rozdíl od elefantů se tam člověk neklepe zimou, je tam krásně příjemně. Uvidíme co to bude dělat v létě až se bude klimovat, jestli tam nebude smrad a zima, nebo naopak zase hic k nevydržení.

Edit: ještě jsem zapomněl, že na rozdíl od elefantu není všechno tak hnusně bílé! Ale asi to nemění nic na tom, že jestli se k pořádku v těchto jednotkách bude přistupovat stejně jako u elefantů, budeme si muset tak do půl roku pořídit pytlíky na zvracení :-(
30.11.2012 (20:49)  
jouda bouda: Oproti elefantům je to výrazný posun vpřed.
Interiér jadnotky je zcela průchozí, bez vnitřních dveří. Díky vysokému stropu i v nízkopodlažní části působí vnitřek prostorně. V NP části je také mnoho místa nad policemi nad sedadly. Další výhody: LCD obrazovky s informacemi o vlaku, přebalovací pult na velkém WC, WiFi, nízká hlučnost, podle mě povedené sedačky, zásuvky 230V,...
Další věci, které elefant nemá, tentokrát v dveřním prostoru: světlá šířka dveří 1,5m, 2 výsuvné schůdky (horní překlenuje mezeru mezi vozem a nástupištěm, spodní slouží jako mezischod u nízkých nástupišť), silné LED osvětlení nástupní hrany,...

Jinak ohlasy cestujících jsou více než dobré a i mně se jednotka líbí. Jako jedinou nevýhodu vidím prostor se skopnými sedačkami jen na jednom konci jedmotky. Takto totiž záleží na natočení vlaku.
30.11.2012 (17:36)  
Hezká fotka jednotky, která brzy bude jezdit i k nám do Chomutova. Už jsem ji vyzkoušel a je super.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko