Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
480.003-3 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Nymburk hlavní nádraží (DPOV Nymburk) - GPS: 50°11'20.588"N, 15°3'51.112"E » - Datum: 10.1.2015 - Autor: Pari - Pozn.: Soustruh - Zobrazeno: 6763x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Postup soustružení je poměrně snadný, hala se dá přes soustruh projet a z obou stran jsou nad koleji dráty. Vlakem se najede setrvačností pomalu na soustruh první nápravou směrem od stanice a po osoustružení nápravy se souprava vrátkem povytáhne o osu dál. Je tam lehký spád směrem od stanice, tak se to tahá dobře proti tomu spádu. Nic se nerozpojuje, jen se celý vlak rozbrzdí. Stejnak jako s jakoukoliv jinou soupravou či vozy :) A moc děkuji za pozitivní ohlasy :)
OT Keprt: Beru, taky mi to občas ujede, ale zatím se tady držím;-)
Jack Jag, OK, to s tou zřejmostí bylo trochu zbytečné rýpnutí, pardon ;-) Řekněme, že je zřejmé, že rozpojovat takovouto jednotku je opruz a mít v dílnách průjezdnou halu není taková exotika.
Některé soustruhy, resp. jejich haly, mají vrata z obou stran. Včetně toho nymburského, jak je z fotky zřejmé.
Ale jinak nevím, možná mají nějaké pomocné podvozky, taky by mě to zajímalo.
A jak to vlastně dělají, když to má Jakobsovy podvozky? Zajede to tam celé?
19.01.2015 (21:09)
Ty lampy tomu dávají grády. Skoro to vypadá, že ti tam s tou šalinou zajeli jen proto, abysis ji mohl vyfotit.
zirecek: Hehe, to už je taky skoro archiv :)
zirecek: Hehe, to už je taky skoro archiv :)
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko