..: Fotogalerie - detaily fotografie 480.001-7 :..
 

480.001-7


480.001-7Informace o fotografii:
 - Místo focení: Velký zkušební okruh VUZ
 - GPS: 50°6'57.95"N, 15°6'1.815"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 6.10.2012
 - Autor: 55p 
 - Zobrazeno: 9409x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
30.10.2012 (8:43)  
Keprt: Díky!
registrovaný uživatel Neaerthon  mail  
Počet komentářů uživatele22 »fotek 0
24.10.2012 (23:51)  
Stejně konstrukčně je pomalejší jak 680, která má víc vozů a tím má i větší kapacitu (skoro 100 míst), takže až se maximální rychlost se zvýší na 200kmh (což dlouho trvat nebude), tak bude stejně jako RJ zdržovat, ale jsem vcelku zvědav co Leo bude dělat, když mu jedna souprava lehne, když podle mých zpráv, by neměl mít žádnou zálohu.
24.10.2012 (10:52)  
comar: Já to černě neuvidím, až se svezu :) Osobně bych si vsadil, že Rakušané se o svršek starají lépe a proto případné rozdíly nevyniknou jako u nás, nehledě na to, že srovnávat dvoupodlažní flirt s jednopodlažním dost dobře nejde.
24.10.2012 (9:50)  
mě osobně zarazilo, když jsem v přípravné verzi GVD pro SMK našel u jednoho páru spojů cílovou stanici chomutov, v GVD pro ÚK jsem nic takového nenašel,
pokud by jeden leo zajížděl až do chomutova, bylo by to zajímavé....

neví o tom někdo něco?

také jsem zvědav, jak se mu podaří naplnit první raní vlak z Prahy
24.10.2012 (10:28)  


Asi něco jako sobotní pinďa na západ Čech. Fakt, že to v jednom návrhu je a ve druhém není, lze vysvětlit rozdílnou dobou vzniků obou návrhů.
24.10.2012 (9:24)  
A to vite, ze si troufne jezdit bez zaloh? Jestli to vyjde, padne tu dalsi omylana modla .... i kdyz mi to jako riziko prijde ... http://ekonomika.idnes.cz/leo-express-bude-jezdit-bez-zalozniho-vlaku-fzo-/eko-doprava.aspx?c=A121023_184757_eko-doprava_neh
24.10.2012 (10:16)  


Četl jsi i ten článek, nebo jenom nadpis? Bez zálohy má být jen jeden vlak v neděli.
24.10.2012 (1:01)  
Na co tedy odkazuje / co má znamenat ta věta

Vlak s kupeckama po 1-2 lidech si soukromnici dovolit nemuzou.
?
24.10.2012 (0:54)  
Chary:
Ne. Ja jsem pouze napsal, ze ve velkoprostoru byva hluk vzdy - at uz je to vuz urceny pro dalkovou nebo primestskou dopravu.

Kupe vs. velkoprostor je vec osobniho nazoru. Me je nejmilesi vlak, kde si muze clovek vybrat. Dopravci to samozrejme vidi jinak. Ti se snazi minimalizovat naklady na cestujiciho a do velkoprostoru jde tech lidi narvat prece jen vic.
24.10.2012 (0:30)  
comare, pokud bys převedl obsazenost vozu "kupé po dvou" na velkoprostor, ani ten by se nerentoval. Naopak rozumně obsazený velkoprostor převedený na kupé je pořád vagon plný lidí. V té tvé teorii by pak nejlepší byly vozy ř. 010, protože mají nejvíc židlí na metr vagonu, ne?

Pokud jede v kupé pět lidí, buď mám štěstí a je tam klid, nebo to štěstí nemám a klid není. U velkoprostoru je daleko větší pravděpodobnost, že mne bude rušit někdo v dosahu.
24.10.2012 (0:19)  
NIcKON:
Ja bych to nevidel az tak cerne ;-)
Vyzkousel jsem dvoupatrovou verzi Stadlera u rakouske Westbahn, ktera je puvodne taky stavena na primestskou dopravu, a chod byl normalni i pri rychlostech 160-200km/h. Klasicke dalkove vozy nebo ICE-T mi na stejne trati nepripadly nejak vyrazne klidnejsi. Vzhledem k tomu, ze to je velkoprostor, tak tam bude hluk tak jako tak. Vlak s kupeckama po 1-2 lidech si soukromnici dovolit nemuzou.

Jsem velmi zvedavy, jak bude nazivo pusobit interier, tim se toho da hodne pokazit (nebo i dohnat).
23.10.2012 (21:34)  
NIcKON: máte pravdu, že je dálková jednotka pohodlím někde jinde. Ještě bych k tomu přidal tlakotěsnost.
Nicméně tyto vlastnosti využijete až při daleko vyšších rychlostech, než kterých dosahujeme na našem koridoru. Osobně mi tato jednotka s přihlédnutím k ceně a dynamice přijde jako dobrý nápad.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko