..: Fotogalerie - detaily fotografie 470.002-7 :..
 

470.002-7


470.002-7Informace o fotografii:
 - Místo focení: Praha-Smíchov
 - GPS: 50°3'31.198"N, 14°24'32.491"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 26.8.1991
 - Autor: BBvK  Poslat email autorovi
 - Pozn.: sken z negativu
 - Zobrazeno: 14570x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel wesst  mail  
Počet komentářů uživatele1 »fotek 0
04.05.2012 (18:56)  
byl jsem na zeleznicnim hrbitově v čes.Třebové a vyděl jsem Krakena i Uršulu....Kraken je relativně v pořádku ale Uršula je v dezolátním stavu.....je to škoda Mám je oba rád
16.09.2011 (12:30)  
Myslím že poslední pár pater na hrbaté jezdil v GVD 1990/1
14.09.2011 (7:15)  
Karel Kovářík: Tou dobou už na hrbaté na patra frekvence pochopitelně nebyla a já je tam tou dobou už nepamatuji. O 20 let dříve přeplněno na stojáka.
14.09.2011 (0:28)  
Rabín: 1993+ je tam logo ČD
14.09.2011 (0:14)  
U této fotky řešit patra?? A co takhle krásu Krákena? Je to parádní fotečka a je věčná škoda této jednotky....:(
13.09.2011 (22:36)  
vikititor: chces rici, ze na 171 jezdily nekdy za totace, nebo kratce po nem, vlaky ve spicce v patnactiminutovem intervalu? Nebo ted se na 171 jezdi jakoze moc a to je taky spatne?
13.09.2011 (21:13)  
Most přes Berounku se natíral v roce 1995, škoda, že není čitelné číslo toho peršana, to by mohlo taky pomoci. K už zmíněným výkonům pater na berounské trati připomenu ještě dnes už těžko opakovatelný rekreační vlak 7777/777x (x=6?) Praha-Rakovník (sobota ráno/neděle večer) se zamračenou.

Taky jsem s nima rád jezdil :o)
registrovaný uživatel fanda 
Počet komentářů uživatele45 »fotek 0
13.09.2011 (19:04)  
Bpjo jsou ted ve Velenicích a čekaj na opravu.Naposledy jely loni na Křivokláty.Od té doby se neví jak to s nima dopadne,údajně by měli bejt o jeden vůz zkráceny.Krakena jsem ještě před dvěma lety vozil do Berouna.To se jezdilo,sice bez služebáku ale i tak to bylo super.
13.09.2011 (18:01)  
Karel Kovářík: odpovídající počet cestujících tam byl, a to takový, že na některých vlacích jezdily patra dvojmo. Je třeba mít na paměti, že na Smíchově v těch dobách fungovala mj. Tatrovka a Naftové motory, kam dojíždělo hodně lidí z oblasti Rudné a Zbuzan (povšimněte si někdy předlouhého nástupiště ve Zbuzanech na délku 2x Bpjo a obrovské dřevěné čekárny) - a nebylo metro na Zličín.
13.09.2011 (16:29)  
MG: patra opravdu jezdily na hrbaté?? a byl tam tomu odpovídající počet cestujících??
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko