Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
470.003-5 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Praha-Radotín - Kosoř hradlo - Datum: 20.6.2008 - Autor: Pavel Martoch - Pozn.: Stále žije, jak dlouho ještě? - Zobrazeno: 14208x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Já nenapíšu nic o krakenovi, ale k fotce. Nechal bych jej ještě kousek popojet. Fotka mi přijde hodně teplá, do žluta. A je rovně? Dle sloupů se neřídím, zvláště ten prohlý betonový vůbec neberu v potaz. Ale ty budovy.
25.06.2008 (13:08)
s nedojetostí souhlasím,visel jsem na návěstidle a trošku se "ucvaknul". Rovně by měla být,rovnal jsem právě podle budov,zvlášťe pak podle toho paneláku...Co se týče barev,tak jsem neoteploval vůbec a celkově s nima hejbal minimálně...ale je fakt,že D80 stále poznávám, a jsem někdy překpaven jaký barvy z toho vylezou.jsem momentálně do pátku mimo svůj PC,v pátek se na fotku ještě jednou podívám,každopádně díky za názor:)
škoda, že ten čumák je tak ošklivý. Jezdí se v něm celkem dobře, až na vodu mezi okenními skly, která u většiny oken kazí výhled.
25.06.2008 (0:05)
jurostar: ale no tak no tak:- )
nechapem autora preco plytval casom kvoli takemuto vlaku... takyto hnusny, dosprejovany vlak by som uz vobec nedaval na tuto stranku...
Je samozřejmě dobře, že kraken ještě jezdí. Podrobil se opravě a je stále v provozu. Uvažuje se také o opravě laku a ostatních agregátů.Je samozřejmě otázka, zda se to stane.Jinak je to prototyp poplatný své době, ale do šrotu nepatří. Navíc situace v pražské příměstské dopravě je dost napjatá a tak bych se divil, kdyby dojezdil.Je dobře, že jsme ho začali ve zvýšené míře fotit.Kdyby cokoli, bude alespoň památka.Jinak je ho možné podle možností vidět s dvěma či třemi vloženými vozy.Utáhne je v pohodě, se třemi je konstrukční.
24.06.2008 (22:55)
Sory za OT, ale nedalo mi to:
-po 471 je tohle nejlepší svezení co v Praze můžete zažít
-jako předchůdce 471 má hodně jejich znaků hlavně co se vypružení týče a nebýt 470, tak snad nejsou ani 471 a dodnes jezdíme v x60 a 45x (za X si zvolte co chcete, já doporučuji 1,2,4,5 :D )
-navíc nesuďte vnitřek dle venku, je to tam jak v Bp, a čistota jako v ostatních vozech, venek je poplatný nové skvělé technologii navaříme to od sebe a mezery zatmelíme.
Jinak obdivuju pány z vagónky, že to dokázali sbastlit prakticky ze všech doposud existujících vozů (myslím tím měniče, podvozky atd.)
Jediné v čem měl kraken smůlu, že přišel v době, kdy se otevřely západní trhy, takže okamžitě zastaral, ale furt je to velkokapacitní nízkopodlažní jednotka.
Jinak k fotce 5, líbí se mi jak se koleje zbíhají mimo střed fotky.
-po 471 je tohle nejlepší svezení co v Praze můžete zažít
-jako předchůdce 471 má hodně jejich znaků hlavně co se vypružení týče a nebýt 470, tak snad nejsou ani 471 a dodnes jezdíme v x60 a 45x (za X si zvolte co chcete, já doporučuji 1,2,4,5 :D )
-navíc nesuďte vnitřek dle venku, je to tam jak v Bp, a čistota jako v ostatních vozech, venek je poplatný nové skvělé technologii navaříme to od sebe a mezery zatmelíme.
Jinak obdivuju pány z vagónky, že to dokázali sbastlit prakticky ze všech doposud existujících vozů (myslím tím měniče, podvozky atd.)
Jediné v čem měl kraken smůlu, že přišel v době, kdy se otevřely západní trhy, takže okamžitě zastaral, ale furt je to velkokapacitní nízkopodlažní jednotka.
Jinak k fotce 5, líbí se mi jak se koleje zbíhají mimo střed fotky.
Máca, TDi: jeden vůz čeká na opravu měniče: http://www.k-report.net/discus/messages/28/10884.html?1214334910
Fascinují mě výroky železničních "takyfandů"! Kraken je historie ve vývoji "pantografů" a jako takovou je ho nutno brát!
K foto: v celkové kompozici se mi hlavní motiv = Kraken trochu ztrácí, proto *4*
K foto: v celkové kompozici se mi hlavní motiv = Kraken trochu ztrácí, proto *4*
24.06.2008 (23:11)
ke kompozici: nebyla jiná volba, chtěl jsem to fotit z vozů odstavenejch,ale chvilinku před přijezdem krakena je 742 odvezla:(
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko