..: Fotogalerie - detaily fotografie 470.003-5 :..
 

470.003-5


470.003-5Informace o fotografii:
 - Úsek: Praha-Radotín - Kosoř hradlo
 - Datum: 20.6.2008
 - Autor: Pavel Martoch  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Stále žije, jak dlouho
ještě?
 - Zobrazeno: 14208x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
25.06.2008 (6:59)  
Já nenapíšu nic o krakenovi, ale k fotce. Nechal bych jej ještě kousek popojet. Fotka mi přijde hodně teplá, do žluta. A je rovně? Dle sloupů se neřídím, zvláště ten prohlý betonový vůbec neberu v potaz. Ale ty budovy.
25.06.2008 (13:08)  


s nedojetostí souhlasím,visel jsem na návěstidle a trošku se "ucvaknul". Rovně by měla být,rovnal jsem právě podle budov,zvlášťe pak podle toho paneláku...Co se týče barev,tak jsem neoteploval vůbec a celkově s nima hejbal minimálně...ale je fakt,že D80 stále poznávám, a jsem někdy překpaven jaký barvy z toho vylezou.jsem momentálně do pátku mimo svůj PC,v pátek se na fotku ještě jednou podívám,každopádně díky za názor:)
25.06.2008 (0:40)  
škoda, že ten čumák je tak ošklivý. Jezdí se v něm celkem dobře, až na vodu mezi okenními skly, která u většiny oken kazí výhled.
25.06.2008 (0:14)  
proč by to nejezdilo když u nás stále jezdí M 262
25.06.2008 (0:05)  
jurostar: ale no tak no tak:- )
registrovaný uživatel eurostar  mail  
Počet komentářů uživatele367 »fotek 0
24.06.2008 (23:38)  
nechapem autora preco plytval casom kvoli takemuto vlaku... takyto hnusny, dosprejovany vlak by som uz vobec nedaval na tuto stranku...
24.06.2008 (23:22)  
Je samozřejmě dobře, že kraken ještě jezdí. Podrobil se opravě a je stále v provozu. Uvažuje se také o opravě laku a ostatních agregátů.Je samozřejmě otázka, zda se to stane.Jinak je to prototyp poplatný své době, ale do šrotu nepatří. Navíc situace v pražské příměstské dopravě je dost napjatá a tak bych se divil, kdyby dojezdil.Je dobře, že jsme ho začali ve zvýšené míře fotit.Kdyby cokoli, bude alespoň památka.Jinak je ho možné podle možností vidět s dvěma či třemi vloženými vozy.Utáhne je v pohodě, se třemi je konstrukční.
24.06.2008 (22:55)  
Sory za OT, ale nedalo mi to:
-po 471 je tohle nejlepší svezení co v Praze můžete zažít
-jako předchůdce 471 má hodně jejich znaků hlavně co se vypružení týče a nebýt 470, tak snad nejsou ani 471 a dodnes jezdíme v x60 a 45x (za X si zvolte co chcete, já doporučuji 1,2,4,5 :D )
-navíc nesuďte vnitřek dle venku, je to tam jak v Bp, a čistota jako v ostatních vozech, venek je poplatný nové skvělé technologii navaříme to od sebe a mezery zatmelíme.
Jinak obdivuju pány z vagónky, že to dokázali sbastlit prakticky ze všech doposud existujících vozů (myslím tím měniče, podvozky atd.)
Jediné v čem měl kraken smůlu, že přišel v době, kdy se otevřely západní trhy, takže okamžitě zastaral, ale furt je to velkokapacitní nízkopodlažní jednotka.
Jinak k fotce 5, líbí se mi jak se koleje zbíhají mimo střed fotky.
24.06.2008 (22:27)  
Máca, TDi: jeden vůz čeká na opravu měniče: http://www.k-report.net/discus/messages/28/10884.html?1214334910
registrovaný uživatel Toušisko  mail  
Počet komentářů uživatele1768 »fotek 0
24.06.2008 (22:10)  
Fascinují mě výroky železničních "takyfandů"! Kraken je historie ve vývoji "pantografů" a jako takovou je ho nutno brát!
K foto: v celkové kompozici se mi hlavní motiv = Kraken trochu ztrácí, proto *4*
24.06.2008 (23:11)  


ke kompozici: nebyla jiná volba, chtěl jsem to fotit z vozů odstavenejch,ale chvilinku před přijezdem krakena je 742 odvezla:(
24.06.2008 (22:02)  
Hmm, umejt by rozhodně potřeboval, hned by vypadal jinak;)
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko