..: Fotogalerie - detaily fotografie 460.054-0 + 460.053-2 :..
 

460.054-0 + 460.053-2


460.054-0 + 460.053-2Informace o fotografii:
 - Úsek: Somotor - Streda nad Bodrogom
 - Datum: 5.7.2018
 - Autor: Junior 
 - Pozn.: Os 8814
 - Zobrazeno: 4778x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
21.07.2018 (1:22)  
Vysoký peron měří 55 cm, a takový v Dobřichovicích a ani v žádné jiné jmenované stanici není.
17.07.2018 (18:53)  
Tak zrovna v Dobřichovicích vysoký perón je. Ne sice ten moderní s modrým zábradlím, ale je. Do 471 se tam neleze nijak vysoko, jestli 10 cm...
17.07.2018 (16:35)  
EM 488 neměly nahradit EM 475, měly nahradit klasické soupravy na tratích kde nejsou a v dohledné době nebudou vysoká nástupiště. Dále měly odstranit problémy s deformací skříně v oblasti dveří. Co se týče komfortu jízdy a pohodlnosti sedadel, je snad rozdíl jasný.
17.07.2018 (12:39)  
Například v Bubnech (resp. Holešovicích-zastávce), samozřejmě nikoliv během rekonstrukce negrelláku. Dále Roztoky směrem na Prahu, Roudnice nad Labem dtto, Dobřichovice, Řevnice, Karlštejn...
16.07.2018 (21:54)  
Ony teď jezdí 471 někde, kde není vysoký perón? Argument "před 12 lety nebyl vysoký peron v Koštěmrdech" neberu. Zajímá mne současnost.
A to, jak se do toho leze/neleze v depu je cestujícím u té části těla, na kterou si ve vlaku sedají.
16.07.2018 (20:52)  
To jste trochu odbočil, v čem je EM488 lepší než EM475, které měly nahradit?
16.07.2018 (18:46)  
No jenomže tihle důchodci sice nastoupí do 471 ale pak se belhají do druhého patra, a pokud se někde poblíž vyskytne cestující s těžkým batohem, který má svého dost, tak na něj začnou zuřivě vřískat, že jim nepomůže. Zažil jsem i kočárek v horním patře. A pokud budu nastupovat ve stanici se sypanými nástupišti, tak budu raději nastupovat do klasické soupravy, protože ta má jakési madlo a spodní schůdek níž než 471. Kdo zná původní Čerčany, kde byly soupravy ještě poněkud nakloněné, tak mi dá za pravdu.

Pro lidi s pochroumaným kolenem byl svého času dopravní prostředek skoro s naklápěcí skříní, jmenoval se Velorex.

Já jsem nastupoval na ONJ v hale do vozů bez schůdků, pokud jsem nějaké sehnal, tak jsem je použil, ale vystupoval jsem zpravidla zase bez schůdků protože byly 4 na halu, a než jsem provedl opravu v interieru tak mi je někdo sebral. Do 471 bych asi bez schůdků nenastoupil.
16.07.2018 (17:36)  
743 010-1: Napadl mě náročnější pokus... Sportovali jste, blbli jste, pracovali* jste a výsledkem je pochroumané koleno, lépe obě.
Máte se dostavit na převaz k doktorovi, kam nastoupíte?
Ano správě, buď nízkopodlažka nebo auto. Buď nedovolí sádra nebo bolest, aby se koleno ohnulo.

*) Zvedal příliš težké břemeno příliš často, křivě dostoupil, probral se na zemi.
16.07.2018 (14:19)  
Další nenáročný pokus: u jedné hrany stojí 471, u druhé 4vozová 460. Rodina se dvěma malými dětmi, dvěma krosnama a kočárkem. Nebo dosaďte místo rodiny s dětmi a kočárkem (v případě, že jste proti takovému druhu cestujících předpojati) dvě dámy zralého věku s pohybovým ústrojím značně opotřebeným, cestující třeba do lázní (nikoliv zřídkavý případ). Otázka zní: Kam se jim pošplhá líp??

Mluvím z osobní zkušenosti. Akorát místo 471 to byla 440.

Nehovořím o technických a trakčních vlastnostech ani o spolehlivosti, která hlavně u panterů pokulhávala (nevím, jestli se to už nějak zlepšilo). Ale o čistě praktických vlastostech pro cestující. A v tom ohledu jasně vedou vozy s úrovňovým nástupem.

Fotka je pěkná, opravdu perfektně chycená. Ale třebaže se mi 460 opravdu líbí, už bych fakt radši jel něčím pohodlnějším a hlavně při brzdění méně hlučným.
16.07.2018 (14:00)  
Doporučuju nenáročný pokus: dvoukolejná trať 4 vozová 460 a vedle 471, společný start a teď sledujte, kdo při rozjezdu vyhraje. A ještě by to chtělo do obou trolejí ampérmetry.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko