Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
460.079-7 + 460.080-5 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Jeseník nad Odrou - GPS: 49°36'52.758"N, 17°54'5.671"E » - Datum: 28.5.2015 - Autor: Stanislav Lopata - Pozn.: Os 3328 - Zobrazeno: 6514x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Standa lopata: nevím jak na Bohumínsku probíhalo (ne)využívání sběračů nad stanovištěm, ale na Ústecku se to dělalo (viz váš bod 1) až do konce. Šlo to na 3 soupravách, protože 2 soupravy, včetně této, měly 4x normální sběrače a 1 souprava 4x polopantograf. Zapojení se nemusí nijak měnit, v každém voze v zavazadlovém oddíle je přepojovač a uzemňovač sběračů a tam se nastaví, které se mají zvedat a které ne. Příslušnou kombinaci, mám dojem, volí fíra přímo na stanovišti.
Co se týče této soupravy, ano, byla to poslední s těmito sběrači, proto jsem také dal tip ČD pro její "retro". Jestli na můj tip dali, nebo se tak rozhodli z jiného důvodu, to můžeme jen spekulovat.
Co se týče této soupravy, ano, byla to poslední s těmito sběrači, proto jsem také dal tip ČD pro její "retro". Jestli na můj tip dali, nebo se tak rozhodli z jiného důvodu, to můžeme jen spekulovat.
Jiří Pacha: Všiml jste si správně a právě o tuto soupravu jde. Čili na zadním voze na přední, tak jako většinou i tato souprava.
02.06.2015 (21:50)
Pokud jsem si dobře všiml (a jezdím s 460 téměř denně), tak kromě této "retro" soupravy, mají ostatní 460 přední "smeták" demontovaný, takže jezdí jen na zadní.
02.06.2015 (22:43)
Přesně tak. "Geneze" sběračů na řadě 460 byla cca následující:
- původní zapojení: přední jednotka zvednutý sběrač nad představkem a zadní jednotka zvednutý sběrač nad stanovištěm
- pak došlo ke změně v zapojení a zvedaly se vždy jen sběrače "nad představky". Sběrače nad stanovišti nebyly využívány.
- v podledním kroku došlo k demontáži těchto nevyužívaných sběračů
Jednotka 460.079+080 byla snad poslední, které měla ještě za provozu před "retrem" všechny 4 sběrače v klasickém provedení, tedy ne polopantografy. Možná i toto byl důvod, proč je retro nátěr zrovna na této jednotce.
- původní zapojení: přední jednotka zvednutý sběrač nad představkem a zadní jednotka zvednutý sběrač nad stanovištěm
- pak došlo ke změně v zapojení a zvedaly se vždy jen sběrače "nad představky". Sběrače nad stanovišti nebyly využívány.
- v podledním kroku došlo k demontáži těchto nevyužívaných sběračů
Jednotka 460.079+080 byla snad poslední, které měla ještě za provozu před "retrem" všechny 4 sběrače v klasickém provedení, tedy ne polopantografy. Možná i toto byl důvod, proč je retro nátěr zrovna na této jednotce.
To vypadá jako na to zábradlí, co je vlevo u nástupiště.
02.06.2015 (22:44)
Je to zrcadlící se zábradlí osvícené světlem z oddílového návěstidla. Ale jakou cestou se tam ten odlesk dostal, když si představím, jak je to oddílové návěstidlo daleko, tak to tedy netuším :)
Co se to odráží v tom čelním skle? Fíra si předpokládám před sebou záclonku nezatáhl :)
Na Severu se jezdilo zásadně na zadní, to že na Moravě na přední, bohužel no.
Edit: samozřejmě je to myšleno ve směru jízdy vlaku, aby mě pak někdo nechytal za slovo, že má přece zvednutý přední smeták.
Edit: samozřejmě je to myšleno ve směru jízdy vlaku, aby mě pak někdo nechytal za slovo, že má přece zvednutý přední smeták.
31.05.2015 (5:34)
Na severu se jezdí na přední smeták? To se na jihu u původních střídavých nevidělo :-).
Toho WATTa by už měli kopnout pořádně do pr.. aby toho přiblblýho čmárání nechal.
Toho WATTa by už měli kopnout pořádně do pr.. aby toho přiblblýho čmárání nechal.
Týjo a na zadní smeták :-) To se nevidí.
Mohli by mu jako retru nechat dveře na kliku, ale to spíš asi nelze očekávat :-(
Mohli by mu jako retru nechat dveře na kliku, ale to spíš asi nelze očekávat :-(
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko