Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
452.022-7 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Praha hlavní nádraží - GPS: 50°5'1.094"N, 14°26'12.43"E » - Datum: 28.8.1990 - Autor: BBvK - Pozn.: sken z negativu, Os 9123 - Zobrazeno: 9131x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Wegacz: já jel žabákem z Prahy do Roudnice a dále 460kou a v pohodě. Teda bylo to už za doby koridoru.
Honza: Dnes už nejsem schopný říct jestli to nebyla 460.
MirKo: Tu úmornou cestu panťákem z Prahy do ÚLu jsem jednou absolvoval taky. V létě, bylo vážně vedro a vlak stavěl snad i u zástávek autobusu. Ta cesta mi přišla nekonečná.
Díky oběma za Vaše reakce.
MirKo: Tu úmornou cestu panťákem z Prahy do ÚLu jsem jednou absolvoval taky. V létě, bylo vážně vedro a vlak stavěl snad i u zástávek autobusu. Ta cesta mi přišla nekonečná.
Díky oběma za Vaše reakce.
Až teď jsem si všiml, že to má v tom novějším nátěru už ten zadní hlavový vůz, ale ten zbytek mi nějak nejde dohromady, že by to bylo spojené s 3 vozovou soupravou ale asi to tak bude.
pekna legenda - navic matne vzpominam, kdy jsem naposled videl fotku hlavaku jeste o ctyrech nastupistich a pouzivanim dvou koleji v ramci jedne hrany nastupiste jako v pripade tohoto benesovskeho expresu
MirKo: jasně že ešusy, větší krámy se těžko hledají.
Edit: škoda že Praha - Ústí nebudou jezdit regiopantery, jestli teď budu jezdit do školy do Prahy, to si teda užiju :-(
Edit: škoda že Praha - Ústí nebudou jezdit regiopantery, jestli teď budu jezdit do školy do Prahy, to si teda užiju :-(
22.05.2013 (21:17)
Paráda!
Sleduju už déle kolego, že rok 1990 byl na fotky dosti plodný... :) Je to dobře, protože toho času se dalo zachytit hodně zajímavého - staré věci odcházely, nové přicházely.
Sleduju už déle kolego, že rok 1990 byl na fotky dosti plodný... :) Je to dobře, protože toho času se dalo zachytit hodně zajímavého - staré věci odcházely, nové přicházely.
Wegacz: v 80tých jsem jezdil přes Ústí nL do školy do Teplic a v Ústí západě jsem občas tyhle jednotky viděl, možný to je. Jednou jsem s tím dokonce jel z Masaryčky (tenkrát vlastně Prahy střed) do Ústí, hrozná jízda, jelo to asi 3 hodiny.
Honza: Jestli myslíš ešusy, tak v těch nepohodlí rozhodně neni, naopak.
Honza: Jestli myslíš ešusy, tak v těch nepohodlí rozhodně neni, naopak.
Díky za parádní fotku. Tahle dvě barevná schemata mám s touhle řadou spojená už od svého dětství. Otázka na pamětníky - Je možné, že jsem někdy v první polovině 80' let, jel coby čtyř až pětiletý capart, žabotlamem po 073 z Křešic u Děčína do DC Východ? Díky.
No tak pravda, jízda žabákem je horor: Dojede to? Nerozpadne se to? Kolik dveří do cíle přestane fungovat? Neshoří něco? Nastartuje za stahovačkou MG? Nevykoukne na mě někde tzv. VIP oddíl?
Ale že je v jejich nástupcích větší nepohodlí hned od začátku, je při nejmenším smutné......
Jinak fotka perfekt, divím se jen, že se tento nátěr dochoval až do tak pozdní doby.
Ale že je v jejich nástupcích větší nepohodlí hned od začátku, je při nejmenším smutné......
Jinak fotka perfekt, divím se jen, že se tento nátěr dochoval až do tak pozdní doby.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko