Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
451.001-2 + 451.002-0 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Čtyřkoly - Senohraby (Javorník) - Datum: 23.2.2008 - Autor: MirKo - Pozn.: Os9130 Benešov u Prahy - Praha hl.n. - Zobrazeno: 15080x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Zajímavá fotka je http://www.vlaky.net/servis/galeria.asp?lang=1&page=1&id=2778&sort=1next ta jak je ta rozpojená 451. Jde na té fotce krásně vidět, jaké nárazníky a jaké spřáhla má 451/452.
Škoda odlesku na čele, vlak tam celkem splývá s okolím. 4*
Škoda odlesku na čele, vlak tam celkem splývá s okolím. 4*
25.03.2008 (15:05)
Že teda musim říct,že jsem 451.016 taky viděl jet samotný.A ten druhý motorový vagon,který byl v jednotce nabourané v Čerčanech č.451.020,byl spojen s jednotkou 051.077 051.081 451.034,aby nahradil pravděpodobně nepojízdný 451.033.A co se týče řazení 452,byl do jednotky 452.001 052.001 052.002 452.002 místo vozů 452.002 a 052.002,které vykolejily v Roudnici,vložen vůz 452.020, který byl do té doby odstavený na ONJ.
ad Bazala68:
coby pamětník - cestující si neodpustím znovu připomenout, že EM 475.1 byly ve své době skokem vpřed v kultuře cestování, akceleraci (atakdále atakdále). Že jsou dnes jen o sedum let mladší než já? Nešť. Příměstskou dopravu z Prahy (postupně) na Kolín, Benešov, Beroun (u Karlštejna) a nakonec i Kralupy/Roudnice to určitě zlepšilo. Poměrně vysoké vstupy do E(S)M 488 byly dle mého názoru krokem zpět.
A tenhle Žabotlam zavítal už i k nám na Magistrální koridor Praha (Masna) - Cítov - Dresden - Berlin. (Samozřejmě neblahým opomenutím DR/DB, která dosud z nepochopitelných důvodů neupravila přiměřeně svou napěťovou soustavu, ba co dím, ani se k tomu nechystá, jsou Žabotlamy turnusovány pouze do Ústí/Aussig a slonů je málo).
coby pamětník - cestující si neodpustím znovu připomenout, že EM 475.1 byly ve své době skokem vpřed v kultuře cestování, akceleraci (atakdále atakdále). Že jsou dnes jen o sedum let mladší než já? Nešť. Příměstskou dopravu z Prahy (postupně) na Kolín, Benešov, Beroun (u Karlštejna) a nakonec i Kralupy/Roudnice to určitě zlepšilo. Poměrně vysoké vstupy do E(S)M 488 byly dle mého názoru krokem zpět.
A tenhle Žabotlam zavítal už i k nám na Magistrální koridor Praha (Masna) - Cítov - Dresden - Berlin. (Samozřejmě neblahým opomenutím DR/DB, která dosud z nepochopitelných důvodů neupravila přiměřeně svou napěťovou soustavu, ba co dím, ani se k tomu nechystá, jsou Žabotlamy turnusovány pouze do Ústí/Aussig a slonů je málo).
Díky všem za Vaše reakce, ani jsem to nečekal. Tato fotka vznikla při dokumentaci traťového úseku Senohraby - Čerčany, ještě před vytrháním 1. koleje (ta vlevo). Nyní se jezdí právě po této koleji v obou směrech. Kdo chce vidět více fotografií z tohoto úseku, tak sledujte web www.4koridor.cz
Milos,Bazala 68: Já jsem dokonce někdy v roce 1986 viděl jet z Bohumína do Žiliny soupravu ve složení motorový vůz řady 460 + dva nákladní vozy Eas. Nevěřil jsem vlastním očím.
re milos: je to rarita, ale bylo to možné.Samostatný motorový vůz mohl takto jet. A dokonce takto i párkrát jel na opravu do dílen v Šumperku.V osmdesátých letech jsem to viděl na vlastní oči.Stačilo na zadní stěně vozu propojit průběžný kabel a bylo to.Kontrolér pak krokoval po manipulaci výkonově pouze do série a po překonání paralelu šlo i shuntovat.Brzdu EDB to neovlivnilo, každý vůz brzdí technicky nezávisle.Stavěč priority jednotky se přestavoval na ŘÍ a bylo to.Dobrý postřeh.
bazala, kdyz uz si to nacal, tak tohle je aspon pro me fakt raritka: http://www.pantograf.wz.cz/451016trebestovice8-4-05.html
re miker: historie těchto jednotek spadá do období roku 1960, kdy se u příležitosti spartakyády poprvé oblevila jejich předchůdkyně jednotka EM475.0 a to ve dvou exemplářích, dnes již neexistujících.http://www.pantograf.wz.cz/450001-02tuklaty.html V roce 1964 následovala výroba pozměněných jednotek řady EM475.1. V tomto roce byla vyrobena i tato jednotka 1001/002.Výroba pokračovala do roku 1966, kdy byla vyrobena poslední 1101/102. V roce 1972 byla výroba obnovena v trochu inovované podobě jako EM475.2 a to čísla 2001-2022.Celkový počet vyrobených jednotek byl tedy 62 technických celků. V přůběhu provozu byly nmohé zničeny při nehodách a požárech.Do současnosti se dochovalo 40 technických jednotek( M+N+N+M, ale i jiné řazení). 38 jednotek je v provozu a 2 v PARS Šumperk na velké opravě.Jednotky 451 019 a 047 střední z nehody v Čerčanech jsou odstavené pro deformaci rámu (o opravě se rozhoduje vzhledem ke stáří).Jednotka byla konstruována na cca 15 let životnost, což je opravdu zajímavé, vzhledem k tomu, že tyto jednotky dosahují stáří i 44 let.O nátěru tu bylo již popsáno dost.Odstín podle RAL neodpovídá původnímu nátěru, jak byl perzentován u jednotky EM475.1007/8 na MSV v Brně roku 1964. http://www.pantograf.wz.cz/em4751-brno1.html těchto pár řádek budíž pro všechny, kteří se o tyto jednotky zajímají.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko