Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
440.009-9 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Předměřice nad Labem - Hradec Králové hlavní nádraží - Datum: 31.1.2013 - Autor: Raven - Pozn.: Os 6207 - Zobrazeno: 8959x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Ešus: ano, když jste dosud měli honeckerovu pomstu tak to je důvod k jásotu a radosti, že jste se těch krámů zbavili, no a u nás na Severu se ne přímo objevily :-(
Přesněji, objevily se sysloidi. Takže na linkách kde mají sysloidi jezdit je to výrazné pohoršení, ale na druhou stranu téměř denně za to jezdí nějaká náhrada v podobě Bdt, či Bp, takže aspoň to.
U těch Bdmtee stojí za houby úplně všechno, od nastupování po úzkých strmých schodech, přes špatná okna a totálně nepohdlné namačkané sezení až po příšerný vzhled.
Bohužel tyto vozy nejsou moc staré, takže se jimi bude šoupat z depa do depa ještě asi dlouho.
Také to má nepříjemné neregulovatelné osvětlení a 2x jsem se setkal s tím, zářivka blikala.
Sorry za OT.
Přesněji, objevily se sysloidi. Takže na linkách kde mají sysloidi jezdit je to výrazné pohoršení, ale na druhou stranu téměř denně za to jezdí nějaká náhrada v podobě Bdt, či Bp, takže aspoň to.
U těch Bdmtee stojí za houby úplně všechno, od nastupování po úzkých strmých schodech, přes špatná okna a totálně nepohdlné namačkané sezení až po příšerný vzhled.
Bohužel tyto vozy nejsou moc staré, takže se jimi bude šoupat z depa do depa ještě asi dlouho.
Také to má nepříjemné neregulovatelné osvětlení a 2x jsem se setkal s tím, zářivka blikala.
Sorry za OT.
Mně se jednotky po takřka po všech stránkách líbí, hlavní je, že jsme se na Královéhradecku zbavili Honeckerových pomst Bdmtee. Jako cestujícího s kočárkem na představku mně vždycky vadila vysoká hlučnost na představku (hlavně jakési řinčení při jízdě po rovině), a když dítě spalo, tak hlučné zavírání dveří a HLAVNĚ to, že většina průvodčích třískala s vnitřními dveřmi - tady naštěstí už nemají s čím (nicméně chápu, že je to pro ně rutina neustále otvírat a zavírat dveře). A jelikož jsme zatím jeli s kočárkem ve více lidech, nevadí mi ani ty tři schody dovnitř (pokud je ale v zastávce nebo stanici alespoň trochu vyvýšený peron, ne jako v Týništi).
Také se přidávám k tomu, že si nedokážu představit Pantera v poslední verzi najbrta. Ale nezoufejme, vždyť je tu ještě docela velká naděje na zachování nátěru, jelikož při uvedení Pantera do provozu již poslední verze existovala.
Také se přidávám k tomu, že si nedokážu představit Pantera v poslední verzi najbrta. Ale nezoufejme, vždyť je tu ještě docela velká naděje na zachování nátěru, jelikož při uvedení Pantera do provozu již poslední verze existovala.
Asi tak nějak no.
I když ty nový vlaky větší komfort rozhodně nepřinesly, je to nové, moderní na úrovni a po tom všichni touží, takže to efekt přínosu cestující může mít.
V případě tohoto panťáku je to nejmenší zlo, v podstatě akorát ta zavazadla člověk moc nemá kam dát. Jinak je to ok.
I když ty nový vlaky větší komfort rozhodně nepřinesly, je to nové, moderní na úrovni a po tom všichni touží, takže to efekt přínosu cestující může mít.
V případě tohoto panťáku je to nejmenší zlo, v podstatě akorát ta zavazadla člověk moc nemá kam dát. Jinak je to ok.
10.02.2013 (13:02)
Zajímavě rozvinutá diskuse. Dovolte mi malý filosofický příspěvek. Mně přijde že se vždy prolínají tři úhly pohledu:
rozum, cit a pocit.
Rozum - to je v zásadě dopravce, hledající a poskytující co nejideálnější službu pro cestující, budující značku, povědomí atd. - ať dopravce veřejný či soukromý.
Cit - to jsme my, šotoušstvo, kteří vidí ideál klidně v tom nejméně ideálním - třeba starých dřevácích bez vytápění, tažených neefektivní parní lokomotivou.. :) Prostě romantika se vším všudy, krásně vypadající v kalendáři, ale jezdit tím do práce by nikdo? něchtěl.
Pocit - to jsou cestující. Jejich dojem z nabízené služby je z toho všeho zde nejdůležitější.
Nejlépe se v tom asi vyzná ten, kdo patří do všech tří skupin... :) Pracuje pro dopravce, je cestující a ještě ke všemu je šotouš. :)
rozum, cit a pocit.
Rozum - to je v zásadě dopravce, hledající a poskytující co nejideálnější službu pro cestující, budující značku, povědomí atd. - ať dopravce veřejný či soukromý.
Cit - to jsme my, šotoušstvo, kteří vidí ideál klidně v tom nejméně ideálním - třeba starých dřevácích bez vytápění, tažených neefektivní parní lokomotivou.. :) Prostě romantika se vším všudy, krásně vypadající v kalendáři, ale jezdit tím do práce by nikdo? něchtěl.
Pocit - to jsou cestující. Jejich dojem z nabízené služby je z toho všeho zde nejdůležitější.
Nejlépe se v tom asi vyzná ten, kdo patří do všech tří skupin... :) Pracuje pro dopravce, je cestující a ještě ke všemu je šotouš. :)
Láďa Mlynařík: Jestli ty lidi něco vrátí do vlaků, tak jedině takovéhle soupravy. Ona ta psychologie dělá hrozně moc. Stačí aby měli lidé pocit, že "cestují na úrovni" a klidně to auto i nechají doma. Tohle jim prastará béčka nebo podobné vykopávky těžko nabídnou... Stačí se podívat, jak narvané jsou Elefanty ve špičkách na příměstských linkách v Praze. Troufám si tvrdit, že žáby by tu takhle narvané určitě nebyly. Samozřejmě to dělá taky půlhodinový takt. Dokud ty vlaky jezdily po hodině, nebyly tak atraktivní. To je jedno s druhým.
10.02.2013 (10:05)
Ad Rohlick: Kdo cestuje se zavazadlem a nebo kočárkem stejně dobře by ocenil nízkopodlažní vozy, které poveze jakákoliv mašina. Je mu to úplně jedno;)
Já naopak jsem nešťastnej z každý další příchozí jednotky na traťě kde maj jezdit dlouhý pořádný vlaky...´
Jinak fotka jednoduchá, dobře provedená. Škoda, že je na ní co je na ní.
Já naopak jsem nešťastnej z každý další příchozí jednotky na traťě kde maj jezdit dlouhý pořádný vlaky...´
Jinak fotka jednoduchá, dobře provedená. Škoda, že je na ní co je na ní.
začínám mít pocit, že cokoliv je nevšední je špatné.....já jsem za takovou jednotku moc rád, kdo cestuje s kočárkem a nějakým zavazadlem bude souhlasit....v této sestavě v klidu nastoupit do jiného vlaku se prostě nedá....fotka je velmi dobrá, takto bych si to představoval, regionální jednotka pod dráty...ještě doporučuji vyfotiti na jaře ažbude jiná barva pole a bude okolo kolejí "čerstvá" zelená
10.02.2013 (0:23)
Vzhled a uspořádání barev-nic moc. V Německu u DB a v Rakousku OeBB to vyřešili podstatně jednodušeji a určitě levněji. Ostatní společnosti používají takový nátěr, aby se od těch "státních" lišily a myslím si, že převládá střízlivý přístup bez zbytečných výstřelků.
viz: http://www.vlaky.net/servis/galeria.asp?id=1784
viz: http://www.vlaky.net/servis/galeria.asp?id=1784
Střecha je dobrá, designově se to povedlo i nátěrově se to povedlo a po dlouhé době i po zvukové stránce. Interiér je v rámci současných možností také přijatelný, takže s přihlédnutím na novodobý vlak (nutnost klimatizace, textilních sedaček a jiné nutné zlo, bez kterého se soudobé vlaky neobejdou) hodnotím celkově 1- .
Edit: velmi příjemné překvapení byla ta LED diodová světla s normálním barevným odstínem. Když jsme cca před rokem a čtvrt toto řešili na K-Reportu u elefantů, našlo se sto a jedna důvodů, proč to nejde, proč se musí používat diody s tím hnusným studeným odstínem a za pár dnů Škodovka představila toto a najednou to jde......
Edit: velmi příjemné překvapení byla ta LED diodová světla s normálním barevným odstínem. Když jsme cca před rokem a čtvrt toto řešili na K-Reportu u elefantů, našlo se sto a jedna důvodů, proč to nejde, proč se musí používat diody s tím hnusným studeným odstínem a za pár dnů Škodovka představila toto a najednou to jde......
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko