Všeobecná železniční diskuse

  
To, co se jinam nevešlo...

Všeobecná železniční diskuse

Příspěvekod 340.055 » 29.09.2004 - 16:36:51

Uživatelský avatar
340.055
administrátor
 
Příspěvky: 2527
Registrován: 13.06.2004 - 17:51:14

Stávky na Španělských železnicích RENFE

Příspěvekod 340.055 » 17.10.2004 - 23:32:37

Uživatelský avatar
340.055
administrátor
 
Příspěvky: 2527
Registrován: 13.06.2004 - 17:51:14

Příspěvekod 340.055 » 02.11.2004 - 00:32:33

Uživatelský avatar
340.055
administrátor
 
Příspěvky: 2527
Registrován: 13.06.2004 - 17:51:14

Příspěvekod Tripolis » 02.11.2004 - 12:16:06



Jó, dyby tady tak mohl bejt zavedenej systém jako maj švýcaři.Kamiony co jedou jako transit přes švýcarsko, tak jedině na vlak.To by se nám pak ulevilo všem.
Tripolis
signalista
 
Příspěvky: 87
Registrován: 15.06.2004 - 18:34:21
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Příspěvekod JPB » 02.11.2004 - 20:05:47

Někomu by se ulevilo (od smradu, hluku a bordelu na dálnicích) všem by se přitížilo na daních. RoLa je pro ČR z principu blbost (musím platit celou dopravu kamionem včetně řidiče a ještě železničního dopravce). Ve švajcu to mají proto, že jim tam kamióny dělají paseku větší než u nás, hlavně v zimě a v tunelech. Nejlepším řešením je těžce zpoplatnit silnice první třídy a dálnice, zakázat je objíždět a podpořit (nikoli dotacemi) a rozvíjet kontejnerovou dopravu.
Uživatelský avatar
JPB
výpravčí
 
Příspěvky: 185
Registrován: 26.10.2004 - 18:51:46
Bydliště: kraj Prahy

Příspěvekod Tripolis » 02.11.2004 - 23:08:24

Tak to s vámi zcela souhlasím.Tohle by bylo nejlepší řešení jak pro nás, tak i pro celou EU.
Tripolis
signalista
 
Příspěvky: 87
Registrován: 15.06.2004 - 18:34:21
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Příspěvekod JPB » 03.11.2004 - 20:17:01

Doufám, že se to Šimonovskému podaří, bude to dlouho trvat, ale musí to být. MMch po roce od zavedení se začínají rozjíždět vnitrostátní kontejnerové nexáky Mělník-Plzeň (jediné kontejnerové nexy na BWB).
Jo a dneska jel Chebem banánový expres do Buben. To měl být odklon, nebo znovuobnovení?
Uživatelský avatar
JPB
výpravčí
 
Příspěvky: 185
Registrován: 26.10.2004 - 18:51:46
Bydliště: kraj Prahy

Příspěvekod l_uka_s » 03.11.2004 - 22:18:37

JPB píše:(jediné kontejnerové nexy na BWB).

asi blba otazka, ale co je BWB?
Uživatelský avatar
l_uka_s
signalista
 
Příspěvky: 82
Registrován: 16.06.2004 - 12:53:04
Bydliště: Roztoky u Jilemnice

Příspěvekod 340.055 » 03.11.2004 - 22:24:20

l_uka_s píše:asi blba otazka, ale co je BWB?


Böhmishe Westbahn aneb Česká západní :wink:
Uživatelský avatar
340.055
administrátor
 
Příspěvky: 2527
Registrován: 13.06.2004 - 17:51:14

Příspěvekod JPB » 03.11.2004 - 22:29:01

Neví náhodou někdo, kde je Plzni hen to kontejnerové překladiště?
Uživatelský avatar
JPB
výpravčí
 
Příspěvky: 185
Registrován: 26.10.2004 - 18:51:46
Bydliště: kraj Prahy

VLEČKA KAČICE

Příspěvekod mironic » 05.11.2004 - 10:50:20

Pro všechny železniční fandy. Kdo zná krásnou vlečku /tedy vlečku vedoucí krásnou krajinou/ z Kamenných Žehrovic /trať 120/ do nákl.st. Kačice a odtud úvratí k nedávno zrušenému dolu Schöller. V současnosti probíhá postupná likvidace :!: nákl.st. Kačice. Občas ještě vyvážejí kaly z dolu. Pro zájemce jsou obrázky odtud na http://www.zeleznice.tk
Uživatelský avatar
mironic
staniční dělník
 
Příspěvky: 30
Registrován: 04.11.2004 - 17:17:21
Bydliště: Kladno

Příspěvekod Návštěvník » 07.11.2004 - 19:05:40

Návštěvník
 

Příspěvekod karlos » 07.11.2004 - 23:56:55

Mám otázku, co myslí tím zkrátit Masarykovo nádraží? Snad ne nástupiště. Myslím, že pokud chtějí mermomocí nějaké volné plochy, tak ať zruší polovinu odstavných kolejí - ty jsou úplně zbytečné. Ale nejstarší pražské nádraží je myslím blbost rušit. (stejně jako zakopat pod zem - z Negrelliho viaduktu se to asi stěží povede.)
Uživatelský avatar
karlos
redaktor ŽelPage
 
Příspěvky: 268
Registrován: 02.09.2004 - 15:07:30
Bydliště: Litoměřice

Masarykovo nádraží

Příspěvekod stranger » 08.11.2004 - 01:56:25

Zkrátit nádraží je v tomto směru myšleno posunout ho blíže k Vítkovu (nebo se snad pletu?)

Berte to jako můj subjektivní názor, ale jsem pro přesunutí "Masaryčky" na Hlavní nádraží - už kvůli lepší integraci linek S-bahnu (nebo jak se to bude nakonec jmenovat :D ), na "Hlaváku" není jen vlakové nádraží, ale bude tam i přestupní stanice metra....
A hlavně, když vidím tu zmiňovanou plochu v okolí, tak cokoliv bude lepší než současný stav věci... (jen dobře že se jednotlivé Prahy snaží koordinovat postup s Magistrátem a nevyrostou tam domy "jen tak")
Uživatelský avatar
stranger
přednosta stanice
 
Příspěvky: 253
Registrován: 15.06.2004 - 22:35:39
Bydliště: Země

Re: Masarykovo nádraží

Příspěvekod 340.055 » 08.11.2004 - 02:06:28

Hlavně aby to neskončilo zrušením Masny a nepřevedením na (pod) Wilson. Trochu z toho takový záměr čouhá :evil:
Uživatelský avatar
340.055
administrátor
 
Příspěvky: 2527
Registrován: 13.06.2004 - 17:51:14

Re: Masarykovo nádraží

Příspěvekod stranger » 08.11.2004 - 02:40:14

340.055 píše:Hlavně aby to neskončilo zrušením Masny a nepřevedením na (pod) Wilson. Trochu z toho takový záměr čouhá :evil:


A jaké jsou hlavní argumenty aby se tak nakonec nestalo?
Uživatelský avatar
stranger
přednosta stanice
 
Příspěvky: 253
Registrován: 15.06.2004 - 22:35:39
Bydliště: Země

Příspěvekod karlos » 08.11.2004 - 19:15:11

Pro lepší integraci "S-Bahnu" - neviděl jsem ani v Berlíně, ani v Amsterdamu, že by všechno bylo staženo na jedno nádraží. Tak nevidím důvod, proč by nemohli být centrální stanice 2 (či 3). A přestup na metro je i na Masaryčce.
Nevím, čeho se dosáhne posunutím stanice k Vítkovu, hlavně jak to chtějí odsunout - zruší část trianglu a bude se jezdit po větvi na Libeň?
Ohledně plochy v okolí - ano, vypadá to tam jako v nehostinné krajině. Třeba (jak už jsem uvedl) část odstavných kolejí na straně ulice Na Florenci je zbytečná, včetně přiléhajících budov (např. budova hostelu - slepenice z buněk). to kdyby zmizelo, tak by to prostoru prospělo.
Kvůli tomu se nemusí přece rušit celé nádraží, nehledě na historickou hodnotu (a dále, co s Negrelliho viaduktem, národní technickou památkou?).
Uživatelský avatar
karlos
redaktor ŽelPage
 
Příspěvky: 268
Registrován: 02.09.2004 - 15:07:30
Bydliště: Litoměřice

Re: Masarykovo nádraží

Příspěvekod karlos » 08.11.2004 - 19:21:31

340.055 píše:Hlavně aby to neskončilo zrušením Masny a nepřevedením na (pod) Wilson. Trochu z toho takový záměr čouhá :evil:


Pravda, Holešovické nádraží je blíže k severu, tam by taky mohli vlaky ukončit... :(
Uživatelský avatar
karlos
redaktor ŽelPage
 
Příspěvky: 268
Registrován: 02.09.2004 - 15:07:30
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod JPNK » 08.11.2004 - 19:46:53

Spíše je plán převést všechnu příměstkou dopravu skrz prahu a ukončit ji na okrajových nádrážích (Vysočany/Libeň/Holešovice od Benešova a Berouna,Smíchov/Radotín od Nymburka a Kralup, Vršovice od Kolína) bez záruky ale bylo vyslišeno z vysokých míst.
Uživatelský avatar
JPNK
člen ŽelPage
 
Příspěvky: 1279
Registrován: 23.10.2004 - 18:25:26
Bydliště: Nymburk

přesun

Příspěvekod stranger » 08.11.2004 - 21:38:40

JPNK píše:Spíše je plán převést všechnu příměstkou dopravu skrz prahu a ukončit ji na okrajových nádrážích


Tím spíš by Masaryčka měla být průjezdnou - převedena na Wilson. Je sice pěkné že M. je na metru, ale trochu nešikovně... Není snad lepší mít jedno průjezdné centrální nádraží než několik, které budou sice relativně blízko, ale pořád tam bude nutnost přestupu (berte to i s ohledem na lidi, kteří v hlavním městě jsou poprvé)

K tomu zahraničí - není to náhodou Berlín, který má jako největší probíhající městskou stavbu nové centrální nádraží?
Uživatelský avatar
stranger
přednosta stanice
 
Příspěvky: 253
Registrován: 15.06.2004 - 22:35:39
Bydliště: Země

Další

Zpět na Ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků