Řady 770, 771 a jejich odvozeniny

  
Jednotlivé řady hnacích vozidel, osobní a nákladní vozy

Řady 770, 771 a jejich odvozeniny

Příspěvekod hanzalik » 13.06.2004 - 22:05:54

Čmeláky, šestinápravové nákladní kolosy. Diskuse nejen o nich, ale i o upravených verzích pro export.
!!! ZABIJ BOBRA, ZACHRÁNÍŠ STROM !!!
Uživatelský avatar
hanzalik
člen ŽelPage
 
Příspěvky: 74
Registrován: 13.06.2004 - 00:09:32
Bydliště: Zvoleněves/Praha 9

Příspěvekod Petr Proft » 29.06.2004 - 21:42:34

Dne 4.7.2004 se uskuteční fotografování lokomotiv 770 a771 v depu Cheb.Půjde o zbývající provozuschopné čmeláky v PJ CHEB.Fotografovat bude možné od 10.00 do 17.00 vstup je dobrovolný a půjde na opravy historických lokomotiv depa Cheb.Bude zde možno vyfotit až 7 lokomotiv bude předvedení na točně a možná i kavalkáda po depu. :roll:
Petr Proft
staniční dělník
 
Příspěvky: 2
Registrován: 29.06.2004 - 21:33:26
Bydliště: Sokolov

Příspěvekod Lenny » 25.02.2006 - 17:30:51

V Jihlavě v ČMKS proběhla rekonstrukce lokomotivy 770. V těchto dnech se dokončují zkoušky v provozu. Lokomotiva patří Sokolovská uhelná, která ji používá pro přepravu uhelných vlaků v uhelné panvy. Při rekonstrukci byl problém s nahradními díly, tak dostala nový motor Caterpilar, alternátor Siemens a nehořlavé kabely. Modernizace trvala půl roku. 8)

Lokomotivu vyráběla ČKD, bylo jich vyrobeno 8200 kusů z toho jich v Rusku jezdí 7 500.
Lenny
Lenny
vrchní přednosta stanice
 
Příspěvky: 315
Registrován: 17.01.2006 - 12:18:35
Bydliště: CZ - tam na druhém břehu Moravy

Příspěvekod Ostravan » 25.02.2006 - 18:20:40

Lenny píše:V Jihlavě v ČMKS proběhla rekonstrukce lokomotivy 770. V těchto dnech se dokončují zkoušky v provozu. Lokomotiva patří Sokolovská uhelná, která ji používá pro přepravu uhelných vlaků v uhelné panvy. Při rekonstrukci byl problém s nahradními díly, tak dostala nový motor Caterpilar, alternátor Siemens a nehořlavé kabely. Modernizace trvala půl roku. 8)

Lokomotivu vyráběla ČKD, bylo jich vyrobeno 8200 kusů z toho jich v Rusku jezdí 7 500.


Taky jsem o tom četl v tisku. Má mít označení 774 701. Prý dokáže táhnout vlak o hmotnosti 2000 tun 80 km/h, což je diesel poměrně dost. Dokonce se tam objevila i zpráva, jestli to náhodou není nejsilnější lokomotiva světa :D .
Ostravan
 

Příspěvekod Lenny » 25.02.2006 - 21:32:44

Ostravan píše:Taky jsem o tom četl v tisku. Má mít označení 774 701. Prý dokáže táhnout vlak o hmotnosti 2000 tun 80 km/h, což je diesel poměrně dost. Dokonce se tam objevila i zpráva, jestli to náhodou není nejsilnější lokomotiva světa :D .


Já četl, že dokáže jet až 90 km/h a má oproti normálním lokomotivám dvojnásobnou sílu :P
Lenny
Lenny
vrchní přednosta stanice
 
Příspěvky: 315
Registrován: 17.01.2006 - 12:18:35
Bydliště: CZ - tam na druhém břehu Moravy

Příspěvekod Fixi » 11.10.2006 - 20:53:49

Tušíte prosím, jestli někde v republice jezdí nějaká 77x? My máme v Brně aloměřicích jen 6 odstavených...a mi se tyhle mašiny hrozně líbí...
Fixi
 

Příspěvekod Adam » 11.10.2006 - 21:39:51

Fixi píše:Tušíte prosím, jestli někde v republice jezdí nějaká 77x? My máme v Brně aloměřicích jen 6 odstavených...a mi se tyhle mašiny hrozně líbí...


Kolem Ostravy celkem dost OKDD jak 770, tak 771.
Uživatelský avatar
Adam
šotoklub
 
Příspěvky: 736
Registrován: 16.06.2005 - 22:19:42
Bydliště: Ostrava-Hrabůvka

Příspěvekod Fixi » 12.10.2006 - 18:52:08

co je prosím OKDD?
Uživatelský avatar
Fixi
řadič
 
Příspěvky: 134
Registrován: 11.10.2006 - 20:57:12
Bydliště: Brno

Příspěvekod Hawkey_CZ » 12.10.2006 - 18:57:40

Fixi píše:co je prosím OKDD?


OKD Doprava .. neboli Ostravsko Karvinske Doly - Doprava. Jak z názvu vyplývá, původně se jednalo o provozovatele vnitropodnikových vleček, který se v rámci liberizace prosadil i na kolejích SŽDC. Provozuje především nákladní dopravu.
Uživatelský avatar
Hawkey_CZ
člen ŽelPage
 
Příspěvky: 125
Registrován: 25.05.2006 - 15:11:08

Příspěvekod Adam » 12.10.2006 - 20:38:21

Jeste doplnim, ze nektere v jejich zlutomodrem barevnem schematu, ale i klasicke natery jeste maji.

http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/770002.jpg
Uživatelský avatar
Adam
šotoklub
 
Příspěvky: 736
Registrován: 16.06.2005 - 22:19:42
Bydliště: Ostrava-Hrabůvka

Příspěvekod Ninja » 13.10.2006 - 16:34:37

Adam píše:Jeste doplnim, ze nektere v jejich zlutomodrem barevnem schematu, ale i klasicke natery jeste maji.

http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/770002.jpg

me osobne se vice libi natery Unipetrol dopravy :wink: kdyz uz sme u tech barev...
CHLOUBA LENINOVÝCH ZÁVODŮ
Naše nová elektrická universální lokomotiva E499Obrázek
Uživatelský avatar
Ninja
generální ředitel
 
Příspěvky: 806
Registrován: 30.03.2006 - 19:29:17
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod 340.055 » 13.10.2006 - 22:58:20

Fixi píše:Tušíte prosím, jestli někde v republice jezdí nějaká 77x? My máme v Brně aloměřicích jen 6 odstavených...a mi se tyhle mašiny hrozně líbí...

S čmeláky se ještě dá setkat i kolem Budějc.
Uživatelský avatar
340.055
administrátor
 
Příspěvky: 2527
Registrován: 13.06.2004 - 17:51:14

Příspěvekod Fixi » 25.10.2006 - 20:54:32

Tak i v Brně jsou čmeláci jinde než těch 6 odstavených v Maloměřicích...v areálu Slatinka u Slatinského nádraží je černožlutá 771.512, dále např. 703.018, 740.058 a několik dalších čmeláků a jiných mašin, ale jsou blbě vidět, respektive jsou vidět pouze z dálnice...
Uživatelský avatar
Fixi
řadič
 
Příspěvky: 134
Registrován: 11.10.2006 - 20:57:12
Bydliště: Brno

Příspěvekod zaza » 18.12.2006 - 19:24:35

Nevite nekdo kam se podel 771 043 (nejspis DKV Brno)?Nevidel sem ho ani nepamatuju... :cry:
zaza
 

Příspěvekod Kibuna » 10.01.2007 - 21:06:23

zaza píše:Nevite nekdo kam se podel 771 043 (nejspis DKV Brno)?Nevidel sem ho ani nepamatuju... :cry:


V prosinci jeli z DKV Brno čtyři čmeláci do šrotu, ale buhužel čísla nevím
Kibuna
 

Příspěvekod Kibuna » 10.01.2007 - 21:12:10

Kibuna píše:V prosinci jeli z DKV Brno čtyři čmeláci do šrotu, ale buhužel čísla nevím


V polovině ledna se jede do Veselí pro dalšího čmeláka určený na sešrotování, přtáhne se do depa DKV Brno a bude čekat se zbývajícími třemi čemeláky co jsou ještě v depu na odvoz do šrotu
Kibuna
 

Příspěvekod Kibuna » 10.01.2007 - 21:15:58

Víte někdo kdy byly vyrobeny čmeláci 771 180-7, 771 068-4, 771 138-5 ?
Kibuna
 

Příspěvekod Míla » 17.01.2007 - 21:53:51

Jsou v Bohumíně ještě nějaký čmeláci ?
Míla - áť stále svítí zelená pane přednosto
Míla
staniční dělník
 
Příspěvky: 17
Registrován: 30.04.2006 - 11:41:35
Bydliště: Brno

Příspěvekod Míla » 18.01.2007 - 18:27:03

Tak dnes v 09.00 hod. opustili tři Čmeláci 771 068-4, 771 180-7, 771 138-5 DKV Brno a vyjeli na poslední cestu do kovošrotu :-( ach jo
Míla - áť stále svítí zelená pane přednosto
Míla
staniční dělník
 
Příspěvky: 17
Registrován: 30.04.2006 - 11:41:35
Bydliště: Brno

Veselský 771.103 právě jede do Prahy

Příspěvekod Poborskiii » 26.01.2007 - 14:40:48

Kolem 14. hodiny by měl do Prahy Libně dorazit čmelák 771.103 v čele Pn68600 z Veselí nad Lužnicí. Právě projel Říčany. Zpět poveze 66803.
Poborskiii
výpravčí
 
Příspěvky: 164
Registrován: 15.06.2004 - 20:07:16
Bydliště: Mraveniště u Lesa (MuL)

Další

Zpět na Kolejová vozidla

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron