Jízdní řád

  
Jízdní řády, aktuality a mnoho dalšího

Jízdní řád

Příspěvekod Nick » 17.10.2004 - 15:05:22

Nápady, návrhy, kritiky k současnému i novému jízdnímu řádu...
Uživatelský avatar
Nick
administrátor
 
Příspěvky: 960
Registrován: 12.06.2004 - 23:30:13
Bydliště: Kolín

Příspěvekod Návštěvník » 17.10.2004 - 19:50:19

Neví někdo, jak to bude s vlaky Praha-Libeň - Roztoky?
Návštěvník
 

Re: Jízdní řád

Příspěvekod n n l » 17.10.2004 - 21:50:40

Nick píše:Nápady, návrhy, kritiky k současnému i novému jízdnímu řádu...
Vi nekdo,zdali s Kadanského Rohozce jezdi nekdy alespon 5cestujicich??
n n l
 

Re: Jízdní řád

Příspěvekod 340.055 » 17.10.2004 - 22:00:56

n n l píše:Vi nekdo,zdali s Kadanského Rohozce jezdi nekdy alespon 5cestujicich??


Pokud se ptáte takto, tak mohu říct, že minimálně jednou (když jsem tam byl), jelo. Celkem nás jelo 8, bez "mé" skupiny právě 5. Ale bylo to o víkendu a pranic to nemusí vypovídat o skutečném stavu...
Uživatelský avatar
340.055
administrátor
 
Příspěvky: 2527
Registrován: 13.06.2004 - 17:51:14

Příspěvekod Návštěvník » 17.10.2004 - 22:32:50

Myslím si,že nahrazení 257 busem je vzhledem k umístění zastávek prakticky mimo Dubnany a Svatobořice-Mistřín a k množství autob.spojů jedoucích z Dubnan do Kyjova(26 a víc ve všed.dny) rozumné řešení.Z Mutěnic do Dubnan bude navazovat nová bus linka a CD si na území JMK díky pokračující IDS taky přijdou "na své"!!!
Návštěvník
 

Příspěvekod 340.055 » 17.10.2004 - 22:38:04

Ad Anonymní:
Není třeba zalamovat řádky (a dělit slova), software to udělá za Vás :wink:
Uživatelský avatar
340.055
administrátor
 
Příspěvky: 2527
Registrován: 13.06.2004 - 17:51:14

JŘ2004/5

Příspěvekod TOPIČ » 17.10.2004 - 22:54:49

Hrůza! Teď jsem se díval na nový jízdní řád trati č.330 a zjistil jsem že kromě jednoho páru EC zrušily vsechny přímé rychlíky do Bratislavy a zpět, na zbývající rychlíky které končí v Břeclavi buď nenavazuje nic nebo EC z Brna a Os!!To bych rád věděl kdo to tak doje..l. :evil:
TOPIČ
 

Brodské

Příspěvekod Jaroslav Hašek » 18.10.2004 - 15:39:30

To je chyba tisku (kterou si pak při koupi JŘ hned přelepíme) nebo opravdu EXPRES 278 bude zastavovat v zastávce ŽSR Brodské?
Jaroslav Hašek
 

Příspěvekod JPB » 18.10.2004 - 15:58:54

Ale zase třeba takový Devín je docela zajímavý.
JPB
 

nový jízdní řád

Příspěvekod martin » 18.10.2004 - 17:24:53

Nemáte někdo nové rozpisy nákladních vlaků pro trať 300 Brno - Přerov.kdyžtak se mi ozvěte na mail:martin.nav@centrum.cz
Dík všem
martin
 

náklady

Příspěvekod pes » 18.10.2004 - 17:49:19

Já bych zase potřeboval náklady na trati 110 Kralupy-Most.
danone39@seznam.cz
pes
 

Jména vlaků

Příspěvekod Petr Dungl » 18.10.2004 - 20:16:00

Mě to teda k smíchu není,spíš je mi to k pláči.Jména vlaků jsou úplně kouzelný (a to ani nemluvě o tom že řadový cestující si snáz zapamatuje Orlici než R 752/753).Už jsem z nynějším jízdním řádem tak stmelený,že mi bude dělat problémy zvyknout si na novoty :)
Co mě štve však ještě více než rušení jmen vlaků je rušení pravidelné osobní dopravy na tratích ČD.Vždyť ČD se mohou chlubit nejhustší železniční sítí v EU (teda co vím).A k čemu taková zarostlá dráha o kterou náhodou zavadí rolníci na polích mezi rozkvetlími travinami bude pěknou vizitkou ČD...
Například tratě na Jižní moravě (Uhřice-Ždánice atd...) jsou učebnicovou ukázkou nepoužívané trati. z pohledu na stanici Ždánice a přejezdy za ní je mi teda k pláči víc.Byl jsem tam na dovolené tak vím o čem mluvím. :?
Petr Dungl
staniční dělník
 
Příspěvky: 44
Registrován: 15.06.2004 - 19:30:03
Bydliště: Žamberk

Příspěvekod MirekM » 18.10.2004 - 20:54:39

To ti věřím. U nás ve Václavicích opravovali jižní zhlaví a při té příležitosti prořezali stromy na nepoužitelné 5. (civilně 4.) koleji, a dalo se tam jezdit. Po dokončení na 5. koleji zůstaly naskládané pražce a teď zase zarůstá. A to jsou použitelné jen 3 dopravní koleje, které jsou nutné pro křižování osobních vlaků; není tam ani jedna rezervní, třeba pro nějaký náklaďák se zpožděním/náskokem. A jedna staniční kolej, to je to nejmenší...
Uživatelský avatar
MirekM
generální ředitel
 
Příspěvky: 1099
Registrován: 15.06.2004 - 18:35:02
Bydliště: N. Město n. Met./Praha

Re: Jména vlaků

Příspěvekod EC171-Hungaria » 18.10.2004 - 21:57:57

Petr Dungl píše:Mě to teda k smíchu není,spíš je mi to k pláči.Jména vlaků jsou úplně kouzelný (a to ani nemluvě o tom že řadový cestující si snáz zapamatuje Orlici než R 752/753).Už jsem z nynějším jízdním řádem tak stmelený,že mi bude dělat problémy zvyknout si na novoty :)
Co mě štve však ještě více než rušení jmen vlaků je rušení pravidelné osobní dopravy na tratích ČD.Vždyť ČD se mohou chlubit nejhustší železniční sítí v EU (teda co vím).A k čemu taková zarostlá dráha o kterou náhodou zavadí rolníci na polích mezi rozkvetlími travinami bude pěknou vizitkou ČD...
Například tratě na Jižní moravě (Uhřice-Ždánice atd...) jsou učebnicovou ukázkou nepoužívané trati. z pohledu na stanici Ždánice a přejezdy za ní je mi teda k pláči víc.Byl jsem tam na dovolené tak vím o čem mluvím. :?
O tom ani nemluvím, to je taky pěkný svinstvo
Zrušit jméno vlaku, je jako vygumovat kus historie
EC171-Hungaria
staniční dělník
 
Příspěvky: 45
Registrován: 23.09.2004 - 17:57:19

Zdanice

Příspěvekod n n l » 18.10.2004 - 23:05:53

k těm zarostlým nepoužívaným nádražím,co byste navrhoval?Udržovat je i bez provozu jakékoliv dopravy?To by museli delat asi nějací nadšenci,jinak opravdu nevím....
n n l
 

Re: Jména vlaků

Příspěvekod 340.055 » 19.10.2004 - 01:31:47

Petr Dungl píše:Co mě štve však ještě více než rušení jmen vlaků je rušení pravidelné osobní dopravy na tratích ČD.Vždyť ČD se mohou chlubit nejhustší železniční sítí v EU (teda co vím).A k čemu taková zarostlá dráha o kterou náhodou zavadí rolníci na polích mezi rozkvetlími travinami bude pěknou vizitkou ČD...


Tratě nejsou ČD a.s., ale SŽDC s.o. Pokud si objenavatel (kraj, stát, soukromý subjekt atp.) neobjedná na dané trati osobní vlaky, tak proč by tam měly ČD jezdit, když by na tom akorát prodělávaly?
Navíc zastevním osobního provozu by neměla skončit údržba, bohužel SŽDC (tehdy ještě ČD s.o.) protiprávně některé tratě zchátrat nechalo.
Uživatelský avatar
340.055
administrátor
 
Příspěvky: 2527
Registrován: 13.06.2004 - 17:51:14

Re: Jména vlaků

Příspěvekod n n l » 19.10.2004 - 11:41:21

340.055 píše:
Petr Dungl píše:Co mě štve však ještě více než rušení jmen vlaků je rušení pravidelné osobní dopravy na tratích ČD.Vždyť ČD se mohou chlubit nejhustší železniční sítí v EU (teda co vím).A k čemu taková zarostlá dráha o kterou náhodou zavadí rolníci na polích mezi rozkvetlími travinami bude pěknou vizitkou ČD...


Tratě nejsou ČD a.s., ale SŽDC s.o. Pokud si objenavatel (kraj, stát, soukromý subjekt atp.) neobjedná na dané trati osobní vlaky, tak proč by tam měly ČD jezdit, když by na tom akorát prodělávaly?
Navíc zastevním osobního provozu by neměla skončit údržba, bohužel SŽDC (tehdy ještě ČD s.o.) protiprávně některé tratě zchátrat nechalo.
Nechci to zlehčovat,ale proč pořád brečet kvůli pár zrušeným lokálkám,vždyt např.na mnoha středně dlouhých a rychlíkových tratích každý rok přibidou nový spoje,stačí si srovnat např.u 300a340 j.ř. letošní a z r.1997 atd. To mě připadá důležitější,zkvalitnit obslužnost a neztrácet zákazníky na všech smysluplných tratích,kterých je určitě převážná většina,aby to nedopadlo jak na Slovensku,kde 2003zastavili provoz os.dopravy hned na 25tratích!!
Někde se už znovu jezdí,ubyli ale spoje i lidi...
n n l
 

Re: Jména vlaků

Příspěvekod 340.055 » 19.10.2004 - 16:41:52

n n l píše:Nechci to zlehčovat,ale proč pořád brečet kvůli pár zrušeným lokálkám,vždyt např.na mnoha středně dlouhých a rychlíkových tratích každý rok přibidou nový spoje,stačí si srovnat např.u 300a340 j.ř. letošní a z r.1997 atd. To mě připadá důležitější,zkvalitnit obslužnost a neztrácet zákazníky na všech smysluplných tratích,kterých je určitě převážná většina,aby to nedopadlo jak na Slovensku,kde 2003zastavili provoz os.dopravy hned na 25tratích!!
Někde se už znovu jezdí,ubyli ale spoje i lidi...


Je to tak, železnice by se měla soustředit na hlavní přepravní proudy, už třeba kvůli kapacitě vozidel (lepší je méně kapacitní spojení častěji). I 810 má o něco vyšší kapacitu (sedících) než linkový autobus, je srovnatelná tak s kloubákem...
Uživatelský avatar
340.055
administrátor
 
Příspěvky: 2527
Registrován: 13.06.2004 - 17:51:14

Příspěvekod Návštěvník » 19.10.2004 - 19:41:09

Který kretén sestavovat tento jizdní řád!!!
Zrušit (kromě 2 EC) přímé vlaky mezi Břeclaví a Bohumínem.
Po přestupu v Přerově to vypadá jako dobytčák do koncentráku než nejáký rychlík. Stojí se i v umývárce. Tomu kdo to sestavovat bych přál pravidelnou cestu v pátek do Bvi a v neděli do Ovy.
Návštěvník
 

Příspěvekod 340.055 » 19.10.2004 - 20:38:48

Dovolil jsem si pro debatu o názvech vlaků založit novou skupinu, tak prosím pokračujte o daném tématu tam :wink:
Uživatelský avatar
340.055
administrátor
 
Příspěvky: 2527
Registrován: 13.06.2004 - 17:51:14

Další

Zpět na Provoz

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron