Automatické vedení vlaku (AVV)

  
Vše kolem tratí, projektů, drážních budov a zařízení

Re: Automatické vedení vlaku (AVV)

Příspěvekod PeNik » 03.10.2011 - 07:10:40

Kosny666 píše:Podle me je to zbytecna investice v soucastnosti prospejou ty penize vic na modernizaci trati...


a máte představu, kolik by stálo například osazení například tratě z Prahy do Nymburka? Myslím, že nemáte představu, o jaké drobné se jedná v globálu modernizace. To jsou peníze, které se na 100% vrátí.
PeNik
přednosta stanice
 
Příspěvky: 293
Registrován: 04.04.2006 - 16:46:37
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Automatické vedení vlaku (AVV)

Příspěvekod Aleš Liesk » 03.10.2011 - 09:33:30

A vrátí se za velice krátkou dobu.
O zvýšení aktivní bezpečnosti ani nemluvě.
Aleš Liesk
signalista
 
Příspěvky: 94
Registrován: 07.04.2009 - 12:55:23

Re: Automatické vedení vlaku (AVV)

Příspěvekod Kosny666 » 03.10.2011 - 15:49:18

To nemam poneti kolik to stoji, ale myslim ze by se nemeli penize cpat jen do koridoru... takhle budou nekde jezdit vlaky pomale samy neskutecnou rychlosti a jinde je malem jeste tahaji kone :D ( lokalni trate )
Kosny666
staniční dělník
 
Příspěvky: 22
Registrován: 21.04.2011 - 11:57:51

Re: Automatické vedení vlaku (AVV)

Příspěvekod PeNik » 03.10.2011 - 16:08:33

Kosny666 píše:To nemam poneti kolik to stoji, ale myslim ze by se nemeli penize cpat jen do koridoru... takhle budou nekde jezdit vlaky pomale samy neskutecnou rychlosti a jinde je malem jeste tahaji kone :D ( lokalni trate )


Největší fór na tom je, že AVV je úplně jedno na jaké trati je provozováno (vyjma těch, kde vozy tahají koně - tím to myslím přesně jak jsem to napsal - AVV může fungovat i na lokálkách). AVV nemá vliv na kvalitu tratě a ani peníze do něj vložené. Ty finance vložené do AVV jsou hlavně poměrně rychle návratné, tzn. že to není invesice hozená do luftu.
PeNik
přednosta stanice
 
Příspěvky: 293
Registrován: 04.04.2006 - 16:46:37
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Automatické vedení vlaku (AVV)

Příspěvekod Kosny666 » 03.10.2011 - 16:28:59

Ale na to prece musi byt specialni vlak, ktery to podporuje ne ? a to tak je to jen esus a messersmith ne?...
Kosny666
staniční dělník
 
Příspěvky: 22
Registrován: 21.04.2011 - 11:57:51

Re: Automatické vedení vlaku (AVV)

Příspěvekod PeNik » 03.10.2011 - 16:41:54

Kosny666 píše:Ale na to prece musi byt specialni vlak, ktery to podporuje ne ? a to tak je to jen esus a messersmith ne?...


A nebo třeba také: 471, 380, 750.7, 842, 36X, 961 a další, které prochází úpravou a projdou rukama odborníků na AVV
PeNik
přednosta stanice
 
Příspěvky: 293
Registrován: 04.04.2006 - 16:46:37
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Automatické vedení vlaku (AVV)

Příspěvekod Kosny666 » 03.10.2011 - 18:05:47

842 ? To jako AVV ma i quatro ? Jen to modernizovane, nebo kazde ?
Kosny666
staniční dělník
 
Příspěvky: 22
Registrován: 21.04.2011 - 11:57:51

Re: Automatické vedení vlaku (AVV)

Příspěvekod PeNik » 03.10.2011 - 18:28:57

Kosny666 píše:842 ? To jako AVV ma i quatro ? Jen to modernizovane, nebo kazde ?


Modernizované, ale modernizována budou všechny (alespoň v minulých dnech jsem to někde četl).
PeNik
přednosta stanice
 
Příspěvky: 293
Registrován: 04.04.2006 - 16:46:37
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Automatické vedení vlaku (AVV)

Příspěvekod Aleš Liesk » 04.10.2011 - 14:49:23

Pana Kosnyho asi zklamu :wink: , ale třeba ty 842 nebo 750.7 se už obejdou i bez těch "pár korun" vraženejch do tratě...
Nu, vot i těchnika...
Aleš Liesk
signalista
 
Příspěvky: 94
Registrován: 07.04.2009 - 12:55:23

Re: Automatické vedení vlaku (AVV)

Příspěvekod slawe » 24.05.2014 - 10:25:03

Zdravím,
teď na téma AVV píšu referát, chci se zeptat, instalovalo se AVV na nové jednotky, co ČD nakoupilo? Konkrétně 840,841,844,440/640/650. Bude se instalovat i na railjety (a taurusy s nima spojené)? A kde všude krom, 471, 380, 750.7, 842, 36X, 961, se s ním lze setkat? Děkuji.
slawe
staniční dělník
 
Příspěvky: 6
Registrován: 18.02.2013 - 01:31:54

Re: Automatické vedení vlaku (AVV)

Příspěvekod Aleš Liesk » 26.05.2014 - 09:20:07

slawe:
ne, ne, ne, ne/ne/ne
ne (ne)
744, 753.6 (363.5 spadá pod 36X, stejně tak tam zahrnu i 16X)
Aleš Liesk
signalista
 
Příspěvky: 94
Registrován: 07.04.2009 - 12:55:23

Re: Automatické vedení vlaku (AVV)

Příspěvekod slawe » 26.05.2014 - 12:57:02

Děkuji moc za odpověď. Ale vyvolalo to ve mě další otázku - proč to ČD neobjednalo do panterů? Chápu ty diesely i rj, ale hodně panterů jezdí po tratích, kde AVV je nebo bude, aspoň co si teď z hlavy vybavím. AVV není zas tak drahé v porovnání s cenou jednotky, o moc by to cenu nenavýšilo..
slawe
staniční dělník
 
Příspěvky: 6
Registrován: 18.02.2013 - 01:31:54

Re: Automatické vedení vlaku (AVV)

Příspěvekod Aleš Liesk » 26.05.2014 - 14:05:58

proč to ČD neobjednalo do panterů?
To se musíte zeptat u ČD :( .

Chápu ty diesely
Jenže dnes už existuje řešení, které nepotřebuje traťovou část, tudíž je ideální i na lokálky, kde jezdí 3 vlaky denně (kde by se traťová část nezaplatila za rozumnou dobu).

o moc by to cenu nenavýšilo
Tak tak. Většina HW a SW tam už stejně je (hlavně to "speciální", ušité na míru té které řadě vozidel), zbytek je "prefabrikované řešení", tzn. levné.
Aleš Liesk
signalista
 
Příspěvky: 94
Registrován: 07.04.2009 - 12:55:23

Předchozí

Zpět na Infrastruktura

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron