Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
644-020 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Podmelec - Grahovo - GPS: 46°9'32.6"N, 13°48'56.8"E » - Datum: 3.7.2014 - Autor: Petr Adášek - Zobrazeno: 5968x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Esus > ja se tak trosku obavam, ze v pripade narazu vlaku do nejake prekazky by posadka vozu (v pripade, ze by byli pripoutani) dopadla podstatne lepe, nez "volne lozena" ve vagonu na konci :-/
Oni Rakušáci vědí proč nechat auta prázdná, následky nárazu bych vidět nechtěl.
Jel jsem s tím s naší fabií kombíkem....Peněžně a pokud nejedete přímo na ten vlak je i časově samozřejmě lepší to objet, je to krásná cesta (ostatně jako všechny kopečky ve Slovinsku) ale zarejdujete si. Zajímavostí tohoto vlaku je že posádka sedí ve vozech narozdíl třeba od Mallnitz-Obervellach - Böckstein, kde všichni musí jet v osobním (řídícím) voze a auta jsou prázdná. Mimochodem při vykládání na rampě v Bohinjské Bystrici při přejezdu přes přechod mezi vozy jsem vzal o ten železný profil spodkem auta, možná jen nebyl spasovaný jak měl být nevím no..... Elektromechaniky a mechanická návěstidla se stavědly na zhlaví stanic po celé trati z Jesenice až do Nové Gorice, výprava vlaku výpravčím s plácačkou samozřejmostí :-)
A když už jsme u toho osobního vozu, tak tady jeden odkaz právě z okna tohoto vozu na vlak projíždějící po mostě kousek za Mostem nad Soči:
https://drive.google.com/file/d/0BxY2pJ2p4M3gdTJkSm5BaGJFQkE/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0BxY2pJ2p4M3gdTJkSm5BaGJFQkE/view?usp=sharing
Těch zajímavostí je u tohoto vlaku víc, třeba zde tunel s vraty :-D https://www.youtube.com/watch?v=YB0nUE6cuFI
Ten osobní vůz na konci také není bez zajímavosti...
https://www.youtube.com/watch?v=YidzOCmjxwY
https://www.youtube.com/watch?v=YidzOCmjxwY
16.01.2015 (8:36)
Vida, já jsem si na první pohled ani nevšiml, že to nejsou patrové vozy. Takže tady se nemusí přijíždět půl hodiny předem, nemusí na to dohlížet 10 zřízenců, nemusí se auto pásat k vozu. Hurá...
Vpodstatě je to něco jako přívoz po kolejích :-) Vidím mezi autama docela standardní rozestupy, takže jen shoděj bočnici na rampu a auto může vyjet do boku.
Vpodstatě je to něco jako přívoz po kolejích :-) Vidím mezi autama docela standardní rozestupy, takže jen shoděj bočnici na rampu a auto může vyjet do boku.
Teda oprava,v Mostu se vlak přestavuje,neb manipulační je kusá,ale Podbrdo a Bistrica platí ten vjezd rovnou.Ještě v Podbrdu v čekárně jsou pěkný panely s fotkama,mapkama a historií tratě,stojí za zhlédnutí,člověk pak ví kde je,nádherné okolní hory ani nepřipomínam.Jo a ve stanicích vjezdové mechárny :-)
Sakryš to má někdo štěstí na ¨španku¨, těch už moc v bejvalý Jugošce nejezdí.Za mně tahle stála a řádil na tom klasickej DD,ale taky paráda.Na trati je hore z Mostu na Soči 25 promile a ta obr mašina to rve co to dá tak čtyřicítkou a tim údolím se ten její řev táhne snad 10 minut,fakt všem doporučuju.Jinak auta (i sólo náklaďáky,mlíkař,popelář,sklápěčka atp. )se přepravujou i s osádkou na klasických lehce upravených plošiňákách a obyč cestoši pak v tom osobním voze.Perony nikdo neřeší a na vozy se najíždí z obyč ramp z dob mocnářství.Vlak vjíždí - odjíždí přímo na tu manipulační kolej u ramp :-))) Fakt paráda zážitek.
https://www.google.cz/maps/@46.244203,13.9758497,13z?hl=en
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko