Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
315-211 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Kranj - Škofja Loka - GPS: 46°11'0.747"N, 14°19'57.393"E » - Datum: 17.5.2011 - Autor: BBvK - Zobrazeno: 6686x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
30.05.2011 (10:01)
V září roku 2005 jsme se slovinským Dřevolínem svezli jedním z mála spojů z Lublaně do Koperu. Jednotka vypadala zvenku docela zachovale a interiér byl také slušný ( polstrované sedačky,záclonky). V Postojné jsme se křižovali s Pinďou a byl to docela kontrast.
29.05.2011 (21:14)
intelpetr: Ani ne. Tyto soupravy vyráběl Pafawag Wroclaw podle vzoru "kiblů" řady EN57 resp. EN71 PKP. Po rozdělení Jugoslávie jich pár připadlo i chorvatským železnicím, které je provozovaly na tom svém stejnosměrném kousku Moravice - Rijeka - Šapjane, ale dnes už stojí v kopřivách.
29.05.2011 (20:22)
Já nevim, ale ta kastle mě připomíná soupravu metra - talpvá ečs křížená s 81-71. Nemají ty vlaky něco společného?
29.05.2011 (17:56)
Já jsem s touto soupravou jel asi před třemi lety i na relaci Dobova - Ljubljana a na totálně zrekonstuovaném nádraží v Dobově vypadala úžasně. A klasický kohoutek na WC, to jsem neviděl nikdy předtím a už to asi ani nikdy nezažiju, ale zanechalo to ve mně zážitek na celý život :-)
29.05.2011 (13:48)
Gomulky SŽ jsem zatím viděl jen odstavené, rád bych se s tím projel na trati z Lublaně do Koperu, ale to už teď zřejmě není možné.
Dale Cooper: V Černé Hoře jezdí na rychlích převážně "Goši" ŽS a ŽPCG, už nejsou v nejlepším stavu, ale lepší než naše B (hlavně tam není koženková lavice), klimatizované vozy ŽPCG z TŽV Gredelj jezdí jen na tom denním spoji. Osobáků jezdí málo (hlavně Podgorica - Bar), točí se tam elektrické jednotky z RVR (také už nic moc), ale pak mají i klasiky z nějakých ex-západoněmeckých vozů a to je děs - díry v podlaze zakryté gumou, chybějící opěrky hlavy, nedoléhající okna a dveře (všechny) atd.
Dale Cooper: V Černé Hoře jezdí na rychlích převážně "Goši" ŽS a ŽPCG, už nejsou v nejlepším stavu, ale lepší než naše B (hlavně tam není koženková lavice), klimatizované vozy ŽPCG z TŽV Gredelj jezdí jen na tom denním spoji. Osobáků jezdí málo (hlavně Podgorica - Bar), točí se tam elektrické jednotky z RVR (také už nic moc), ale pak mají i klasiky z nějakých ex-západoněmeckých vozů a to je děs - díry v podlaze zakryté gumou, chybějící opěrky hlavy, nedoléhající okna a dveře (všechny) atd.
A pak že sou sprejeři jenom u nás. Ten pán s tím traktorem tomu dává šťávu.5*
Gomulky tam vypomáhají již nějakých 7 let jen v pracovní dny po ránu a odpoledne. Ale bohužel i elektrodesira jsou občas pěkně zmalovaná.
Tyhle staré elektrické jednotky jezdí na této trati (Ljubljana - Kranj - Jesenice) myslím jenom na některých vlacích v pracovních dnech kdy je větší provoz, jinak je většina spojů (kromě EC, IC) tvořena elektrickými desiry. Taková elektrická jednotka je zatím trochu exotika zase u nás :-)
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/zahranicni/sz/sz008.html
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/zahranicni/sz/sz008.html
28.05.2011 (19:10)
Tak tohle je opravdu hodne dobra exotika ! Jen tak dal .... 5*
28.05.2011 (17:04)
Ten vlak je pěkný šrot...:-)
I když - za dva týdny se chystám do Černé Hory (EC Avala + NZ Lovćen) a jsem zvědav, co bude jezdit tam...
I když - za dva týdny se chystám do Černé Hory (EC Avala + NZ Lovćen) a jsem zvědav, co bude jezdit tam...
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko