Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
TGV PBA 4539 | |
Informace o fotografii: - Place: Brussel-Zuid - Datum: 9.12.2016 - By: Jakub Svoboda - Comm.: TH 9327 Paris Gare du Nord - Amsterdam Centraal - Zobrazeno: 4685x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
milos: No oni jich zas tolik nepobouchali. Seznam nehod třeba zde: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_TGV_accidents (zdaleka ne všechny měly za následek pobouchání)
Zlámalík:
to jsem ani netusil, ze jich frantici uz tolik pobouchali...
Mit takovou radlici v cumaku i nase retro pendolino, tak litaji kolem studenky plechy jeste ted, ale uvnitr by lidem bylo asi lepe...
to jsem ani netusil, ze jich frantici uz tolik pobouchali...
Mit takovou radlici v cumaku i nase retro pendolino, tak litaji kolem studenky plechy jeste ted, ale uvnitr by lidem bylo asi lepe...
Astartoth: no, o těch papírových kabinách bych tady zrovna moc nemluvil. TGV má v tom "hnusném" čumáku celkem festovní štít, viz:
http://www.trainweb.org/tgvpages/images/wrecks/crunch97.jpg
http://img.20mn.fr/8Z4V5XL3QPG8qWuDH5QxFQ/648x415_20mn-59063.jpg
https://i.skyrock.net/2581/5442581/pics/3264884892_1_19_h2JhM33t.jpg
A jak se cítíte v krajním voze EC-čka vy? :-)
http://www.trainweb.org/tgvpages/images/wrecks/crunch97.jpg
http://img.20mn.fr/8Z4V5XL3QPG8qWuDH5QxFQ/648x415_20mn-59063.jpg
https://i.skyrock.net/2581/5442581/pics/3264884892_1_19_h2JhM33t.jpg
A jak se cítíte v krajním voze EC-čka vy? :-)
E103 a RTO jsou vypasené břichaté obludy. Pak ještě nějaký mikrobus WV a dvouagregátová 221.
Astartoth: RTO je produktem počátku druhé poloviny 50. let 20. stol.
https://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_706_RTO
na rozdíl od 103, která je opravdu ze 60. let :-)
https://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_706_RTO
na rozdíl od 103, která je opravdu ze 60. let :-)
No z toho uhlu to pusobi trochu stylem "snytujeme z plechu aerodynamicky cumak". Dnesni vlaky (ale i auta) jsou opuchlejsi - dusledek narazovych norem a to je jen dobre. Sedmdesatky byly bohate prosklene kabiny z "papiru". Tu uz toto neslo, tak maji pevnostni okna, ale zbytek moc odolnejsi nebude.
Vuci celym sedmdesatkam a te okolni dobe nezrizeneho progresu mam osobni aversi, ale strasne se mi libi tricitky a art-deco. Takova GG1, to by byla VRT masina!
Zvlastni je, ze ac sedesate byly v mode a architekture takrka vrcholem vseho hnusu, tak technika byla jeste fajn. E103, RTO...
Vuci celym sedmdesatkam a te okolni dobe nezrizeneho progresu mam osobni aversi, ale strasne se mi libi tricitky a art-deco. Takova GG1, to by byla VRT masina!
Zvlastni je, ze ac sedesate byly v mode a architekture takrka vrcholem vseho hnusu, tak technika byla jeste fajn. E103, RTO...
no je to krasavec! vzpomnel jsem si na muj podzimni vlakovylet po evrope, kde byl Thalys take zastoupen:
https://youtu.be/DFnlu4ndvzw?t=3m17s
a jak tu pisete - je na nem pri pohledu zblizka videt, ze ma uz neco za sebou :- )
https://youtu.be/DFnlu4ndvzw?t=3m17s
a jak tu pisete - je na nem pri pohledu zblizka videt, ze ma uz neco za sebou :- )
Mně design TGV Sud-est připadá rozhodně nadčasový, je to už 40 let a to bych v žádném případě nehádal. Stále na mě působí jako velmi moderní vozidlo.
Rekonstrukce starších vozů v podání dodavatelů ČD je jeden velký průšvih. (Viz. zirecek a každý pes jiná ves, nemluvě o smrdících kotoučích a jiných "drobnostech"). Lapil: Mě osobně jedno WC v rekonstruovaném velkoprostoru ČD dokonce uvěznilo a dveře jsem musel otevřít za použití značné síly. Nevím jak by se ven dostal někdo, kdo tolik energie nemá.. To že do Hamburku s rekonstrukcemi z PARSu jezdí mechanik, který odstraňuje operativně vznikající závady je kapitola sama pro sebe.
A nyní k fotce. Je velmi povedená a za sebe se domnívám, že design 70. let byl jeden z nejpovedenějších. (Což není jen můj subjektivní názor). TGV je skutečně nadčasové a je to jeden z rozhodujících milníků v současném moderním pojetí železniční dopravy.
A nyní k fotce. Je velmi povedená a za sebe se domnívám, že design 70. let byl jeden z nejpovedenějších. (Což není jen můj subjektivní názor). TGV je skutečně nadčasové a je to jeden z rozhodujících milníků v současném moderním pojetí železniční dopravy.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Registered Photograph or Member of ŽelPage, - Gallery or ŽelPage Administrator
Add comment
Sign in
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Webmaster - Frequently Asked Questions
Info
informacni okenko