..: Photo Gallery - Photo details BB 7338 :..
 

BB 7338


BB 7338Informace o fotografii:
 - Place: Ondres (Bayonne)
 - Datum: 22.6.2015
 - By: Šimon P. 
 - Zobrazeno: 5044x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
24.11.2015 (12:57)  
Moc pěkná fotka. V létě jsem se projel Bordeaux - Ychoux a zpět.

Tohle vedení s "gotickým obloukem" je původní (i když zde pozměněný) model Chemins de Fer du Midi. Proč to tak kdysi někdo udělal, to nevím. Ale původně to bylo rozšířené na celém jihozápadě Francie.

Ta 1500 V trolej, navíc s dvojitým drátem, je pěkně těžká.
Registered user Komín  mail  
Number of user's comments360 »fotek 0
23.11.2015 (15:33)  
Rabín, Martin Grill: když se podíváte pozorněji na sloupy v pozadí, zjistíte, že ten vodorovný nosník / paskvil na nich už není. Bude to tedy patrně záležitost pouze několika kusů / %.
23.11.2015 (13:29)  
marttfo: Tak určitě, jen jsem zvolil obecný termit :)
23.11.2015 (11:22)  
Únosnost, ne pevnost - ta samozřejmě s tvarem průřezu nesouvisí.
23.11.2015 (10:04)  
Keprt: To si nemyslím. Půjde o běžnou konstrukční ocel, pevnost je pak zaručena volbou profilu - zde podle všeho "I".
23.11.2015 (9:49)  
MG: lehčí to určitě je, ale nepochybně k tomu, kromě lomeného oblouku, přispívá i pevnější materiál, než je zvykem v našich krajích. Ten profil se zdá být dost subtilní a když uvážíme, že to nese tu 1500 V trolej, která je dost těžká už od pohledu..
23.11.2015 (8:06)  
Ten vodorovnej paskvil beztak vyplynul z nějaký EU normy. Jinak se zdá, že hlavní výhodou tohoto řešení je možnost použít méně materiálu, oproti běžné sloupárně, či příhradové konstrukci.
22.11.2015 (22:57)  
Má tato konstrukce bran nějakou výhodu oproti "běžným řešením"? Tedy krom toho, že dobře vypadá, což je taky důležitý faktor, zejména ve Francii ;-)
22.11.2015 (21:29)  
Tady byl Kotas na výletě, pak to trochu zakulatil a dal na nové spojení a tramvajovou estakádu na Barrandov.
22.11.2015 (19:25)  
Krása. Ten vodorovný nosník už je ale nějaká moderní úprava. Původní stav (v dobách zkoušek legendární vysokorychlostní lokomotivy BB 9004) vypadal takto:
https://sncfpassion.files.wordpress.com/2008/11/peintures-018.jpg
  1 2      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Registered Photograph or Member of ŽelPage, - Gallery or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster - Frequently Asked Questions


Info
informacni okenko