Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
460.115-9 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Bossière - Grandvaux - Datum: 12.8.2016 - Autor: Tomáš Kubovec - Zobrazeno: 3186x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
11.11.2016 (21:03)
Měl jsem spíš na mysli ty rádoby vtipné komentáře, že v sedmdesátých letech se jen lokomotivy po střetu s podvratným živlem pohybujícím se v kolejišti jen omyly a hotovo. Jak to vlastně byla super doba. Řád, pořádek, bezpečno.
Astartoth ještě mohl do komentáře o šťastných lidech zakomponovat něco o Kalouskovi, ten, ač již pár let není ve vládě, je stále "populární" univerzální viník všeho zla.
A dost OT.
Astartoth ještě mohl do komentáře o šťastných lidech zakomponovat něco o Kalouskovi, ten, ač již pár let není ve vládě, je stále "populární" univerzální viník všeho zla.
A dost OT.
pro Dale Cooper:
Jenze ona diskuse není humorná, pro mne spíse tragická. A urcite se týká zeleznice, v mém pripade urcite ne "umelecké urovne" fotografie, krom toho co zbrazuje.
Jenze ona diskuse není humorná, pro mne spíse tragická. A urcite se týká zeleznice, v mém pripade urcite ne "umelecké urovne" fotografie, krom toho co zbrazuje.
11.11.2016 (16:53)
Astartoth, stoupa: Jsem si asi spletl server, nebo že by ŽP nově byla pobočkou novinek?? Vaše rádoby humorná diskuse by tomu odpovídala...
pro astartoth:
To bylo i u nás obvyklé, dokud pravníci nevymysleli pojem "predjímání". I u nás se nezastavovalo a stroj se vystríkal v depu pri nácestné kontrole. Heslo: na kolejích nemá nepovolaný co pohledávat. To platilo bohuzel jen do 70.let minulého století.
To bylo i u nás obvyklé, dokud pravníci nevymysleli pojem "predjímání". I u nás se nezastavovalo a stroj se vystríkal v depu pri nácestné kontrole. Heslo: na kolejích nemá nepovolaný co pohledávat. To platilo bohuzel jen do 70.let minulého století.
Astartoth: tipuju, že stroj to utáhne, ale že se ta druhá půlka vlaku připojila a nebo odpojí někde cestou.
Ve Svycarsku ziji jen spokojeni lide, tedy nemaji duvod skakat pod vlaky a tim rozbijet jizdni rad. A jestli nejaky migrant z pouste neznavsi konceptu vlaku pred tento vstoupi a je smeten, tak se asi nebrzdi a lokomotiva se oplachne az vecer.
Oni zároveň uvažují jinak než my na trase Praha - Ostrava. Třeba na trase Zürich - Bern je 30min takt, a ne menší, sice jezdí i vložené pomalejší spoje, ale ty nemá smysl využívat. Jízdní doba IC v 30min taktu je 1 hodina, takže vlaky jsou na nádražích v uzlech v půlu nebo celou, což umožňuje přestupy na další vlaky, autobusy apod. Na většinu míst (i mimo železnici) se dostanete v hodinovém taktu s ostrými přestupy, takže nikde nečekáte. Do toho kompletní tarifní integrace všeho atd. Prostě to nemá chybu. Jde o to, že oni chápou, že nemá smysl zkracovat intervaly, protože takové spoje by nebyly využívány (nestíhaly by uzly).
Zato my považujeme za úspěch, když Meziměstí, Opava, Letohrad a Zlín mají 1 pár vlaků do Prahy. Nebylo by lepší takové spojení (s přestupy, ale stejnou jízdní dobou) nabízet celodenně? Na železnici už to jakž takž jde, ale přestupy na MHD a autobusy jsou většinou očistec jak časový, tak tarifní.
Zato my považujeme za úspěch, když Meziměstí, Opava, Letohrad a Zlín mají 1 pár vlaků do Prahy. Nebylo by lepší takové spojení (s přestupy, ale stejnou jízdní dobou) nabízet celodenně? Na železnici už to jakž takž jde, ale přestupy na MHD a autobusy jsou většinou očistec jak časový, tak tarifní.
No tak vzhledem ke geniálnímu švýcarskému dopravnímu systému jsou ve Švýcarsku poněkud jiné přepravní objemy.
10.11.2016 (18:59)
To jsem netušil, že ještě někde jinde než v Sovětském svazu jezdí osobní vlaky s tolika kočáry... Proč to ti Švejcaři takhle dělají? Vždyť podle vzoru našeho národního dopravce stačí na rychlík přes celou republiku tak čtyři až pět vozů a všechno se odveze.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko