..: Fotogalerie - detaily fotografie 460.115-9 :..
 

460.115-9


460.115-9Informace o fotografii:
 - Úsek: Bossière - Grandvaux
 - Datum: 12.8.2016
 - Autor: Tomáš Kubovec  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 3186x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
11.11.2016 (21:03)  
Měl jsem spíš na mysli ty rádoby vtipné komentáře, že v sedmdesátých letech se jen lokomotivy po střetu s podvratným živlem pohybujícím se v kolejišti jen omyly a hotovo. Jak to vlastně byla super doba. Řád, pořádek, bezpečno.
Astartoth ještě mohl do komentáře o šťastných lidech zakomponovat něco o Kalouskovi, ten, ač již pár let není ve vládě, je stále "populární" univerzální viník všeho zla.
A dost OT.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
11.11.2016 (17:07)  
pro Dale Cooper:

Jenze ona diskuse není humorná, pro mne spíse tragická. A urcite se týká zeleznice, v mém pripade urcite ne "umelecké urovne" fotografie, krom toho co zbrazuje.
11.11.2016 (16:53)  
Astartoth, stoupa: Jsem si asi spletl server, nebo že by ŽP nově byla pobočkou novinek?? Vaše rádoby humorná diskuse by tomu odpovídala...
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
11.11.2016 (16:07)  
pro astartoth:

To bylo i u nás obvyklé, dokud pravníci nevymysleli pojem "predjímání". I u nás se nezastavovalo a stroj se vystríkal v depu pri nácestné kontrole. Heslo: na kolejích nemá nepovolaný co pohledávat. To platilo bohuzel jen do 70.let minulého století.
11.11.2016 (15:57)  
Astartoth: tipuju, že stroj to utáhne, ale že se ta druhá půlka vlaku připojila a nebo odpojí někde cestou.
11.11.2016 (14:30)  
Ve Svycarsku ziji jen spokojeni lide, tedy nemaji duvod skakat pod vlaky a tim rozbijet jizdni rad. A jestli nejaky migrant z pouste neznavsi konceptu vlaku pred tento vstoupi a je smeten, tak se asi nebrzdi a lokomotiva se oplachne az vecer.
10.11.2016 (22:05)  
Oni zároveň uvažují jinak než my na trase Praha - Ostrava. Třeba na trase Zürich - Bern je 30min takt, a ne menší, sice jezdí i vložené pomalejší spoje, ale ty nemá smysl využívat. Jízdní doba IC v 30min taktu je 1 hodina, takže vlaky jsou na nádražích v uzlech v půlu nebo celou, což umožňuje přestupy na další vlaky, autobusy apod. Na většinu míst (i mimo železnici) se dostanete v hodinovém taktu s ostrými přestupy, takže nikde nečekáte. Do toho kompletní tarifní integrace všeho atd. Prostě to nemá chybu. Jde o to, že oni chápou, že nemá smysl zkracovat intervaly, protože takové spoje by nebyly využívány (nestíhaly by uzly).
Zato my považujeme za úspěch, když Meziměstí, Opava, Letohrad a Zlín mají 1 pár vlaků do Prahy. Nebylo by lepší takové spojení (s přestupy, ale stejnou jízdní dobou) nabízet celodenně? Na železnici už to jakž takž jde, ale přestupy na MHD a autobusy jsou většinou očistec jak časový, tak tarifní.
registrovaný uživatel Komín  mail  
Počet komentářů uživatele360 »fotek 0
10.11.2016 (19:48)  
No tak vzhledem ke geniálnímu švýcarskému dopravnímu systému jsou ve Švýcarsku poněkud jiné přepravní objemy.
10.11.2016 (18:59)  
To jsem netušil, že ještě někde jinde než v Sovětském svazu jezdí osobní vlaky s tolika kočáry... Proč to ti Švejcaři takhle dělají? Vždyť podle vzoru našeho národního dopravce stačí na rychlík přes celou republiku tak čtyři až pět vozů a všechno se odveze.
10.11.2016 (17:51)  
To je tak plne lidu, ze ani mocny stroj nestaci sam?
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko