..: Fotogalerie - detaily fotografie 1116.040 + 1116.182 :..
 

1116.040 + 1116.182


1116.040 + 1116.182Informace o fotografii:
 - Úsek: Imst [4]-Pitztal - Roppen
 - Datum: 18.10.2013
 - Autor: Tomáš Kubovec  Poslat email autorovi
 - Pozn.: VSOE
 - Zobrazeno: 4226x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
27.11.2016 (16:40)  
Když tu byl VSOE 29.9. - 2.10., tak měl 17 vozů a 947 tun.
25.11.2016 (22:55)  
ythomas_ct: Já dávám pozor pořád! :D
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
25.11.2016 (22:34)  
pro zirecek:

thomas_ct má pravdu. Doporucuji: Zapni si MS Trainsimulator a zkus si projekt proti kopci celou puvodní Arlbergbahn. A kdyz si to zkusís s parní masinou, pak teprve poznás, zac je toho loket! Adhese a prokluz kol skutecne hrají roli.
25.11.2016 (21:42)  
Ad zirecek, JirkaŠ:
...proč je nutná dvojička moderních výkonných lokomotiv?
...stoupání na Arlbergbahn dosahuje dle Wikipedie až 31 promile...hmotnost vlaku nějakých 850 tun...

Hle, JirkaŠ dával v úterý odpoledne pozor! :-) Je to přesně tak; výkon sám o sobě je nám k ničemu, když nemáme tažnou sílu, resp. adhezi. Kdybychom uvažovali 30 promilí a 850 tun, tak jenom odpor ze sklonu dělá 250 kN, což by mimochodem měla být Dauerzugkraft pro typ ES64U2. No a když k tomu přihodíme nějaký vozidlový odpor a třeba i nějaké oblouky, tak se můžeme celkem bez problémů dostat např. na 280 kN tažné síly. No a na to už 6,4 MW jednak stačí tak nanejvýš do 80 km/h, ale zejména k tomu ty megawatty potřebují při hmotnosti lokomotivy 86 t součinitel adheze minimálně 0,33, což třeba také v podzimním alpském údolí nemusí být k dispozici... ;-)
25.11.2016 (11:47)  
JirkaŠ: Děkuji za vysvětlení.
25.11.2016 (11:29)  
bartik09 já tedy vidím, že oba stroje mají smeták nahoře, tudíž bych tomu co si napsal moc šancí nedával. Spíše Jirka má pravdu.
25.11.2016 (10:50)  
zirecek: Vzhledem k tomu, že stoupání na Arlbergbahn dosahuje dle Wikipedie až 31 promile, i moderní výkonná loko by se tam s tímhle (17vozovým?) vlakem docela trápila. Pokud bych uvážil hmotnost vlaku nějakých 850 tun na největším sklonu a bez uvažování jiných odporů kromě odporu ze stoupání, tak ten Taurus při svých 6400 kW víc než 90 nejspíš nepojede...
25.11.2016 (8:48)  
zirecek: Protoze je jedna porouchana treba?
24.11.2016 (22:27)  
Dvakrát Taurus v čele delšího "rychlíku"? Zná někdo důvod, proč je nutná dvojička moderních výkonných lokomotiv?
24.11.2016 (20:32)  
Jo a čím? Ani ty mašiny nemaj sladěný. Kopečky jsou holt kulisa daná lokalitou, těžko fotit italský pláže u Nový Vsi, žejo...
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko