Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
1245.05 + 1020.018 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Bad Hofgastein Haltestelle - Angertal - Datum: 19.8.2012 - Autor: Tomáš Kubovec - Zobrazeno: 6168x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
06.01.2015 (19:19)
Už je to docela dlouho ;-)
Pamatoval jsem si, že se jednalo o týdenní okružní jízdu po celém Rakousku s různými historickými stroji. Na internetu jsem ale teď dohledal podrobnosti, takže zde je podrobný program tehdejší akce, kterou pořádalo sdružení IGE Eisenbahn Erlebnisreisen:
http://www.wlb.at/media/files/2012/2012-08-18_ige_austria-jubilaeums-express_72019.pdf
Pamatoval jsem si, že se jednalo o týdenní okružní jízdu po celém Rakousku s různými historickými stroji. Na internetu jsem ale teď dohledal podrobnosti, takže zde je podrobný program tehdejší akce, kterou pořádalo sdružení IGE Eisenbahn Erlebnisreisen:
http://www.wlb.at/media/files/2012/2012-08-18_ige_austria-jubilaeums-express_72019.pdf
06.01.2015 (18:14)
A já bych se zase zeptal, při jaké příležitosti se tato neobvyklá souprava vydala na trať?
Tak jsem se chtěl zeptat, zda takové babičky vůbec s těžkým vláčkem vysupěly kopec, ale pak jsem se zeptal strýčka Gogola a nestačil se divit. První stroj z třicátých let má trvalý výkon 1700 kW, maximálku 80 km/h a v činné službě byl přes 60 let, druhý ze čtyřicátých pak 3000 kW, 90 km/h a vlaky tahá u soukromníků zřejmě dodnes (čísla rekonstruovaného typu, provozovaného v Německu, jsou ještě zajímavější: 4680 kW a 100 km/h). A pak jsem si vzpomněl na výkony českých nákladních elektrik u nás o padesát let později. Hluboce smekám.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko