..: Fotogalerie - detaily fotografie 1245.05 + 1020.018 :..
 

1245.05 + 1020.018


1245.05 + 1020.018Informace o fotografii:
 - Úsek: Bad Hofgastein Haltestelle - Angertal
 - Datum: 19.8.2012
 - Autor: Tomáš Kubovec  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 6167x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
07.01.2015 (14:19)  
Je nutné si uvědomit, jaké bylo zadání, S699 byla vyrobená jedna, protože vyšlo najevo, že tak výkonnou lokomotivu nepotřebujeme, trhala by šroubovky. Ale do Velké Země, kde včera projedli co měli jíst zítra šly obrovské série střídavých šestikol. A co jsme za to dostali, Naftožrouty Dunivé. 810 bylo mnoho, ale to mělo jinou příčinu, protože o tom rozhodli ti samí soudruzi, kteří hlásali, že nepotřebujeme polovodiče, počkáme si na celovodiče.

Ještě v roce 1974 se vyráběla elektronková rádia, v roce 1981 poslední elektronková televize (už měla asi 50 tranzistorů a 10 elektronek), protože socialistický člověk musel být skromný a muselo mu to stačit.
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele761 »fotek 0
07.01.2015 (9:29)  
60 let, to ti Němci nic moc. U nás před sto lety Křižík postavil tramvaj. Běž se podívat na nádraží, počkej si na nákladní vlak - a zase tramvaj. A jestli budeme důsledně uplatňovat zásadu z cizího krev neteče, tak ty tramvaje budou jezdit i za padesát let, protože dotovaná elektřina se někde spálit musí.
07.01.2015 (9:22)  
Je to nádherná fotka, opět povedená od šikovného autora. Škoda jen že tam nejede ještě lanovka. To by pak by úlovek :-)
07.01.2015 (8:20)  
Tyhle německý (rakouský, pruský atd...) elektriky mě vždycky fascinovaly. U nás se proháněly páry a u sousedů si páni strojvůdci seděli ve vytopené kabině moderních strojů s páčkami a tlačítky.

A ve finále se na principu fungování těchto strojů dobrých 60 let nic nezměnilo. Tyristory jsou citelně modernější záležitost.
07.01.2015 (1:06)  
Já nemyslel mašiny v osmdesátých, respektive devadesátých vyráběné, ale provozované, Drahoši. Asi jsem se nevyjádřil jednoznačně. A šlo mi čistě o výkony, nikoliv délku aktivní služby.
06.01.2015 (23:35)  
Koček přes 450 a brejláků téměř pět set. Což samozřejmě nic neznamená, protože svými parametry nespadají do špičkové techniky, ale do "tak nějak šulnul" a se šesti sty sergeji odtahaly všechno, že...
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele761 »fotek 0
06.01.2015 (23:31)  
Drahoši, já myslím, že Nickon to vystihl dobře, v Německu a Rakousku měli lokomotivy, u nás to byly spíš tramvaje a padesát let po válce to furt byly tramvaje. Ne, že by ve Škodovce neuměli vyrobit pořádnou mašinu, to uměli, ale nejspíš motto našich drah zní Všeho moc škodí, takže Slovenské strely byly dvě, Litevek šest, Ragulíni dva, střídavé šestikolo jedno a Pendolín je sedm. Šukafónů nepočítaně, protože ten moc nejede, moc nežere a člověk si v něm moc nepohoví.
06.01.2015 (22:40)  
TK: No, docela slušná akce, to se musí nechat. Každopádně díky za zprávu.
06.01.2015 (21:43)  
Lokomotivy řady 184 se dají považovat za "naše nákladní elektriky z devadesátých let", ne? Ano, je to kusovka, ale zadání odpovídá.
06.01.2015 (21:24)  
NIcKON: Láďo, tohle jsem nějak nepochopil. A ony jsou nějaké naše "nákladní" elektriky z 90.let? A kdo by je vyrobil, když výroba lokomotiv ve Škodovce byla nuceně zastavená?
Ale pokud se týká délky služby el.lokomotiv v provozu, tak laminátky to kroutí už 50 let a plechovky 40, takže po této stránce se opravdu nemáme zač stydět.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko