..: Fotogalerie - detaily fotografie ÖBB-EC 163 Transalpin :..
 

ÖBB-EC 163 Transalpin


ÖBB-EC 163 TransalpinInformace o fotografii:
 - Úsek: Bludenz - Langen am Arlberg (Braz)
 - Datum: 7.2.2008
 - Autor: Tomáš Kubovec  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 3909x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
15.06.2008 (20:41)  
Firefighter: rozumnýho člověka napadne že jsou 471 a 814 jediný kdy sedí fíra uprostřed. Samozřejmě že bude jinej(chytrýmu napověz, hloupího kopni). Posuzovat to lze kdyš hra správně pracuje s tecniskýmí údaji. Což s MSTS Bin pracuje dobře.
15.06.2008 (17:31)  
Vampiric: Předpokládaná (či vysněná) technická data si umím na netu najít sám, šlo mě o to, posuzovat chování lokomotivy, která ještě nevyjela, podle chování modelu v železničním simulátoru. To mě přijde úsměvné. A jak s tím pultem teda? Bude ze 471 stejně jako ve hře? :D
15.06.2008 (7:24)  
Firefighter: něco málo z readme:
Provozni soustavy: 3kV SS, 15kV 2/3 Hz, 25kV 50Hz
Maximalni vykon 7400 kW
Trvaly vykon tarkcnich motoru 6400 kW
Maximalni tazna sila 274 kN
Trvala tazna sila 213 kN
Maximalni rychlost 200 km/hod
Velike diky patri vyrobnimu zavodu Skoda Transportation za ochotu pri ziskavani podkladu a informaci, prostrednictvim Josefa Vogeltanze !!!
14.06.2008 (21:55)  
Tak tohle je nádherná fotka, jenom škoda, že je místy taková tmavá, ale jinak je perfektní. Za 5*.
14.06.2008 (21:28)  
Autoři modelu 380 do MSTS znají chování neexistující lokomotivy??? :D Tak to by měli inženýrům ve Škodě Plzeň taky říct, ať do mašiny namontují stanoviště z ešusu :D
Jinak motory jsou asynchronní a systémů je více...
14.06.2008 (21:11)  
Marek Hovorka: Stačí když ji blejskneš. Jinak já si 380ky užívám v MSTS docela dost. Podle chování v MSTS to bude docela dobrá mašinka.
registrovaný uživatel Olouch  mail  
Počet komentářů uživatele88 »fotek 0
14.06.2008 (20:48)  
Vampiric: jestly dobře vim tak lokomotiva řady 380 nebyla ani na Vuz Cerhenice ale měla by byt už na podzim prototip a Ja možna pojedu na Czech Raildays tak ti zistim novější informace
Technicky udaje budou:Max.Rychlost 200Km/h Je to vyce systemová lokomotiva ma asichroní motyry o vykonu 6400 kW
a plní normy TSI.Vše?
Děkuji
14.06.2008 (20:35)  
sAd: když je stát ekonomicky silnej tak do armády putuje více peněz. To je dobré si uvědomit.
14.06.2008 (20:31)  
Marek Hovorka: zeptám se tě jezdí u nás 380? Pokud vím tak NE!
14.06.2008 (19:16)  
Nádherné, dokonce snad autovůz? 5***
14.06.2008 (20:01)  


Tak autovůz tam rozhodně není ;-)
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko