Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
ÖBB-EC 163 Transalpin | |
Informace o fotografii: - Úsek: Bludenz - Langen am Arlberg (Braz) - Datum: 7.2.2008 - Autor: Tomáš Kubovec - Zobrazeno: 3909x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Firefighter: rozumnýho člověka napadne že jsou 471 a 814 jediný kdy sedí fíra uprostřed. Samozřejmě že bude jinej(chytrýmu napověz, hloupího kopni). Posuzovat to lze kdyš hra správně pracuje s tecniskýmí údaji. Což s MSTS Bin pracuje dobře.
15.06.2008 (17:31)
Vampiric: Předpokládaná (či vysněná) technická data si umím na netu najít sám, šlo mě o to, posuzovat chování lokomotivy, která ještě nevyjela, podle chování modelu v železničním simulátoru. To mě přijde úsměvné. A jak s tím pultem teda? Bude ze 471 stejně jako ve hře? :D
Firefighter: něco málo z readme:
Provozni soustavy: 3kV SS, 15kV 2/3 Hz, 25kV 50Hz
Maximalni vykon 7400 kW
Trvaly vykon tarkcnich motoru 6400 kW
Maximalni tazna sila 274 kN
Trvala tazna sila 213 kN
Maximalni rychlost 200 km/hod
Velike diky patri vyrobnimu zavodu Skoda Transportation za ochotu pri ziskavani podkladu a informaci, prostrednictvim Josefa Vogeltanze !!!
Provozni soustavy: 3kV SS, 15kV 2/3 Hz, 25kV 50Hz
Maximalni vykon 7400 kW
Trvaly vykon tarkcnich motoru 6400 kW
Maximalni tazna sila 274 kN
Trvala tazna sila 213 kN
Maximalni rychlost 200 km/hod
Velike diky patri vyrobnimu zavodu Skoda Transportation za ochotu pri ziskavani podkladu a informaci, prostrednictvim Josefa Vogeltanze !!!
14.06.2008 (21:55)
Tak tohle je nádherná fotka, jenom škoda, že je místy taková tmavá, ale jinak je perfektní. Za 5*.
14.06.2008 (21:28)
Autoři modelu 380 do MSTS znají chování neexistující lokomotivy??? :D Tak to by měli inženýrům ve Škodě Plzeň taky říct, ať do mašiny namontují stanoviště z ešusu :D
Jinak motory jsou asynchronní a systémů je více...
Jinak motory jsou asynchronní a systémů je více...
Marek Hovorka: Stačí když ji blejskneš. Jinak já si 380ky užívám v MSTS docela dost. Podle chování v MSTS to bude docela dobrá mašinka.
Vampiric: jestly dobře vim tak lokomotiva řady 380 nebyla ani na Vuz Cerhenice ale měla by byt už na podzim prototip a Ja možna pojedu na Czech Raildays tak ti zistim novější informace
Technicky udaje budou:Max.Rychlost 200Km/h Je to vyce systemová lokomotiva ma asichroní motyry o vykonu 6400 kW
a plní normy TSI.Vše?
Děkuji
Technicky udaje budou:Max.Rychlost 200Km/h Je to vyce systemová lokomotiva ma asichroní motyry o vykonu 6400 kW
a plní normy TSI.Vše?
Děkuji
sAd: když je stát ekonomicky silnej tak do armády putuje více peněz. To je dobré si uvědomit.
14.06.2008 (19:16)
Nádherné, dokonce snad autovůz? 5***
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko