Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
555.116 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Žacléř - Datum: 11.11.2016 - Autor: Trainmaniak - Pozn.: Velikost TT - Zobrazeno: 2148x - Detailní EXIF informace »
- Málo hodnocení pro Rating autorů - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
pro Pavel Randák:
Nechci se prít, ale onen válec je puvodní vyrovnávac tlaku u BR 50. A 555.1 nebyly v Kolíne turnusovány; Stokry mozná, v úvahu prichází pouze Stokry urcené i pro sluzbu na okruhu u Velimi.
Nechci se prít, ale onen válec je puvodní vyrovnávac tlaku u BR 50. A 555.1 nebyly v Kolíne turnusovány; Stokry mozná, v úvahu prichází pouze Stokry urcené i pro sluzbu na okruhu u Velimi.
04.05.2018 (8:03)
Tahle na fotce ji zjevně má (je to ten válec nad blokem šoupátkové komory).
A když dosloužily ve Velimi P8, tak Riggenbachovu brzdu dostalo pár štokrů depa Kolín.
A když dosloužily ve Velimi P8, tak Riggenbachovu brzdu dostalo pár štokrů depa Kolín.
Standadne ne. Slo o tratovou lokomotivu. Protitlakovou Riggebachovu brzdu v CR mela jen 377.0 (Pruská P8) na okruhu u Velimi. V Nemecku také "Bergkönigin", BR 95.
03.05.2018 (10:57)
Čistě teoreticky, ty kořistní lokomotivy byly vybaveny Riggenbachovou brzdou?
A PJ Trainmaniakovice vystavily na trat snad tu nejpovedenejsi kolomotivu ze stáje DRG, a to BR 50, dokonce v koristním provedení CSD! 5*
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko