Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Tr6 24 (PKP) | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Miszkowice - Datum: 13.2.2018 - Autor: Trainmaniak - Pozn.: Velikost TT, model firmy Tillig - Zobrazeno: 2399x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Trainmaniak: zetek německého původu musely být u PKP tisíce, podobně jako u nás. V Německu se pro podobné účely (říkali tomu "Stückgut-Schnellverkehr", tj. rychlé vlaky na přepravu kusového zboží) dokonce vyráběly dvojice krytých vozů na krátko spojených (podobné byly i u nás - řada ZZdv, později ZZs). Předpokládám, že i v Polsku existovaly nějaké obdoby našich vlaků na přepravu rychlozboží, tzv. "raket", mohlo se to jmenovat třeba "pociąg dla towara szybkiego sztukowego" nebo nějak podobně :)
16.02.2018 (7:35)
Konec konců poslední vůz Gkks je v reálu polského původu, takže je to vlastně úplně v cajku. :-) A díky za zajímavé informace.
Zajímavá souprava. Podobné pamatuji z raného dětství i od nás - rychlíkový služebák, směska různých "zetek" a občas mezi tím i nějaká ta pošta. Prostě kursů na přepravu spěšnin a poštovních zásilek bylo tolik, že už to běžné osobáky a rychlíky nepobraly. Např. z Prahy do Plzně, v čele vlaku třeba 475.1.
15.02.2018 (17:23)
Takže jsem se moc neseknul. Mašina a hytlák jsou kamarádovy, zetky moje. Ale ty jsou DR, nic polského nemám. Za prvé se to na fotce ztratí, za druhé to asi ani z faktického hlediska není kravina, nemluvě o tom, že ty zetky jezdily všude.
"Niechce pan smienat koruny cieske?" se mne ptali jiz na schudkách autobusu v Hirschbergu-Jelení Gore a bylo mi jen 11 let. Ale koristní vlak se povedl. 5*
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko