Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
89.7568 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Kdesi na lokálce... - Datum: 30.10.2017 - Autor: Trainmaniak - Pozn.: Velikost TT, model firmy Tillig - Zobrazeno: 2297x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Na modelářském fóru jsme to rozebírali dost podrobně. Suma sumárum převažuje názor, že když není nic lepšího, tak je to v rámci hospodské tolerance přijatelné, přičemž je věcí každého soudruha, jak má každý soudruh tu hospodskou toleranci nastavenou... :-D (Mnohem větší zvěrstvo je dle mého soudu stavět model 422.0 na nezměněný pojezd BR81/BR92, včetně ponechání paprskových kol.)
Jiná věc potom je, kdo je ochoten a/nebo schopen vynaložit skoro 5000 Kč za nákup polotovaru k přestavbě. Tady nepůjde jen o nějaké dolepení leptaných drobností, ale o kompletní novostavbu přinejmenším kotle včetně všech nástaveb na něm a budky.
Osobně mi na tom modelu mnohem více vadí (až tak moc, že si ho nehodlám pořizovat) ty nepohyblivé části vnějšího rozvodu. To u továrního modelu v TT považuji za velký a zbytečný krok zpět, nota bene za ty peníze.
Jiná věc potom je, kdo je ochoten a/nebo schopen vynaložit skoro 5000 Kč za nákup polotovaru k přestavbě. Tady nepůjde jen o nějaké dolepení leptaných drobností, ale o kompletní novostavbu přinejmenším kotle včetně všech nástaveb na něm a budky.
Osobně mi na tom modelu mnohem více vadí (až tak moc, že si ho nehodlám pořizovat) ty nepohyblivé části vnějšího rozvodu. To u továrního modelu v TT považuji za velký a zbytečný krok zpět, nota bene za ty peníze.
No, mašinka vyjde o fous (asi o dva milimetry) větší, než by měla být, ale kafemlejnek, kterej z metru vypadá jako kafemlejnek, to bude.
Libore, použít při stavbě modelu naší 97 resp. 310.0 pojezd od modelu pruské T3 určitě lze, ale je to v každém případě poněkud kompromis, ty rozměry nesedí tak úplně:
viz 97: https://cs.wikipedia.org/wiki/Lokomotiva_310.0#/media/File:%C4%8CSD_Class_310.0.png (průměr kol 980 mm)
viz T3: http://www.locomotives.com.pl/Freight%20Tank%20Locomotives/TKh1_sc.htm (průměr kol 1 100 mm)
viz 97: https://cs.wikipedia.org/wiki/Lokomotiva_310.0#/media/File:%C4%8CSD_Class_310.0.png (průměr kol 980 mm)
viz T3: http://www.locomotives.com.pl/Freight%20Tank%20Locomotives/TKh1_sc.htm (průměr kol 1 100 mm)
Zdalipak vís, ze model T3 lze predelat na nasi 97/310.0? Rozvor náprav i rozvod souhlasí! :-) 5*
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko