Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
T 478.3161 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Borová - Datum: 17.10.2015 - Autor: Trainmaniak - Pozn.: Velikost TT, modely Kuehn a Tillig - Zobrazeno: 5254x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
U maringotky škoda komínku, nicméně maringotky mívaly i značky, zadní světla (obvykle vymlácená) a světlo někde vedle vchodu. Maringotky taky bývaly většinou dost mizerně nalakované, resp. v původním laku. Výjimkou byly některé i za totáče bohatší stavební firmy, které je lakovaly do svých barev - ze stavby R4 z 80. let si matně pamatuju nějaké ve žlutomodré kombinaci, což by mohly být Vodní stavby, měli ale ten delší typ maringotek).
U této krátké verze bych doporučil patinaci odpovídající zvětrání nátěru na dřevě, aspoň tak, jak se povedlo naznačit na trafice. Komínek a světla by potěšily, ale rozumím tomu, že to asi není centrální bod vašeho kolejiště. :)))
U této krátké verze bych doporučil patinaci odpovídající zvětrání nátěru na dřevě, aspoň tak, jak se povedlo naznačit na trafice. Komínek a světla by potěšily, ale rozumím tomu, že to asi není centrální bod vašeho kolejiště. :)))
15.01.2016 (16:35)
Ta maringotka je jen letní? Že nemá komínek :-)
15.01.2016 (20:59)
Elektricky vytápěná. :-) Pro jistotu jsem to zmínil i v článku.
http://www.trainmania.info/zapisky2015.html#maringotka
http://www.trainmania.info/zapisky2015.html#maringotka
Ale řidič embéčka...Dyť je to Franta Pupák ---- návěstní mistr, přesluhuje už 7 rok....Mazal drátovody a do té buše mu spadly zuby :-)A teď babo raď.
HA ! Ještě že tam to křoví je. Alespoň si řidič Embéčka mohl odskočit :-)
Chary: kdybyste našel, rád přečtu. :) Taky mi ty výjevy z BB katalogu přišly spíš jako hraní s vláčkama v paneláku než jako modelářství.
A mrzí mě, že se to z prostorových důvodů tak šidí a dojem z jinak geniální modelařiny tím jde zbytečně dolů - i ty největší prdelákovice s 200 m dopravními kolejemi by měly v TT mít 1,7 metru po meze, k tomu veksle... takže přes dva metry je člověk u modelu D3 staničky zcela s klidem.
A mrzí mě, že se to z prostorových důvodů tak šidí a dojem z jinak geniální modelařiny tím jde zbytečně dolů - i ty největší prdelákovice s 200 m dopravními kolejemi by měly v TT mít 1,7 metru po meze, k tomu veksle... takže přes dva metry je člověk u modelu D3 staničky zcela s klidem.
Už nevim kde to bylo, ale četl jsem moc pěkný článek o převodu panelů z katalogu Berliner TT bahnen do reality. Nádraží dlouhý na mašinu se dvěma, oblouky jak u tramvají, stoupání takový, že by se i zubačka zapotila a tak. Byly tam obrázky z katalogu BTTB a ilustrační fotky z reality na srovnání. Jen je to pár let a nějak to nemůžu najít :-(
jj ten oblouk. Bude se muset zbourat nádraží a zvětšit poloměr xD
14.01.2016 (15:32)
Když jsem stavěl kolejiště, tak se mi líbilo, jak se lokálky klikatí, takže jsem to promítl i do modelu. Vlastně se mi to líbí pořád. Kdybych stavěl teď, asi byl navrhoval trať tak, aby se rovněž klikatila, ale za pomoci větších poloměrů. Tenkrát jsem měl samá krátká vozidla a proto jsem to moc neřešil. Taky chyběly zkušenosti.
Tyjo. Nejenom, že Trainmaniak IFU teleportoval, aniž by tuto událost světového významu nafotil, ale teď nás čeká dalších 270 fotek, na kterých se potenciálně 16x vyskytne traktor...
Na té maringotce nejsou vidět koncová světla, v tom případě na ní býval nápis "Pozor nesvítí".
Y na straně větráků ve střeše není dynamo, dynamo je vždy na straně oddílů, na konci kde nejsou ventilátory, nejdou ty podvozky prohodit?
Y na straně větráků ve střeše není dynamo, dynamo je vždy na straně oddílů, na konci kde nejsou ventilátory, nejdou ty podvozky prohodit?
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko