Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
M 11.001 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Odjezd z Nestihlova - Datum: 29.9.2015 - Autor: Ferina - Pozn.: Kéž by se aspoň jedna zachovala - Zobrazeno: 4324x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Je to H0e. Ten podle Vás žlutý kovboj namá nakopáno do prdele a není to kovboj, ale fotí ztcadlovkou značky Flexaret z n.p. Meopta. Jinak končím s posíláním fotek do ŽP. Děkuji těm, co se jim mé fotky líbí, a ty zpolitizované extravaganty a hulváty lituji.
A co to je za měřítko? Úzkorozchodná H0?
Mně výjev připomíná národní klasiku: https://www.youtube.com/watch?v=Na6piObEzws
Libreto lze variovat "...když nám Pánbůh věžák dá"...
Žlutý kovboj u propustku vypadá, jako by mu někdo - dámy prominou - strašlivě nakopal prdel...
Mně výjev připomíná národní klasiku: https://www.youtube.com/watch?v=Na6piObEzws
Libreto lze variovat "...když nám Pánbůh věžák dá"...
Žlutý kovboj u propustku vypadá, jako by mu někdo - dámy prominou - strašlivě nakopal prdel...
M 11.001 se nemohl potkat ani s pařezem, anžto byl zničen v r. 1945 ke konci války a první pařezy se začaly vyrábět v r. 1954 (http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-typ-550-pionyr-parez-informace-a-vyvoj-prototypy-export.html), jak podotýkal kolega, ani Zetor by neměl šanci se u trati střetnout s tímto motorákem, také referenti OV KSČ byli v roce 1945 ještě neznámým pojmem
z hlediska historického je to pomíchané "strašně", ale z fotografického pěkně, prostě hezká podívaná, která mi evokuje dětství :-)
z hlediska historického je to pomíchané "strašně", ale z fotografického pěkně, prostě hezká podívaná, která mi evokuje dětství :-)
Abych vše uvedl na správnou míru. Kolejiště má staničku NESTIHLOV. A M11 je tam proto, že jsem ji v době mého mládí, kdy jsem začal fotit, v 60. letech, již samozřejmě nestihl. Proto byla nucena být udělána v modelu a do 60. let k T47-kám zasazena. A barevná varianta je použita z posledně (asi) dílnované M11.008. A ten človíček s Pionýrem je vzpomínka ve 3D na začátky našeho fotografování železnice. Ta plodina je žito a na záhumenku.
Ani ani ani ň. Toto je podchyceno ze samé reality. To co zde vidíte, se asi opravdu mohlo takto spolu zcela jistě sejít (-:
BBvK: teoreticky ano :)
Podle https://cs.wikipedia.org/wiki/Motorov%C3%BD_v%C5%AFz_M_11.0 dojezdily M 11.007 a 008 v Osoblaze v 1. polovině 50. let. Ale nevím o tom, že by tam byl tunel ;)
Spíš se ale stěží mohly potkat s Pionýrem novějšího provedení, to spíš s tím "pařezem". Ale v každém případě je to krásný výjev :)
Podle https://cs.wikipedia.org/wiki/Motorov%C3%BD_v%C5%AFz_M_11.0 dojezdily M 11.007 a 008 v Osoblaze v 1. polovině 50. let. Ale nevím o tom, že by tam byl tunel ;)
Spíš se ale stěží mohly potkat s Pionýrem novějšího provedení, to spíš s tím "pařezem". Ale v každém případě je to krásný výjev :)
A jste si pánové jistí, že se M11.001 mohla potkat s referenty ;-) ?
toffees: Spíš bych řekl, že vysmátý družstevní traktorista a ta podivná postava u trati vpravo, kterou bych odhadl na zemědělského referenta okresního výboru KSČ a které nejspíš patří ten odstavený Pionýr (stylovější a dobovější by ovšem bylo provedení Pařez) sledují, jak se dřou rozkulačení sedláci, kteří odmítli vstoupit do JZD a kterým nesmí být přidělena odpovídající technika. Referentovi přitom současně táhne hlavou myšlenka, kdy už zmizí ten zastaralý buržoazní motorák a kdy už jej nahradí moderní T 47.0, kterou minulý týden viděl montovat soudruhy dělníky v pražské ČKD...
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko