..: Fotogalerie - detaily fotografie M 11.001 :..
 

M 11.001


M 11.001Informace o fotografii:
 - Místo focení: Odjezd z Nestihlova
 - Datum: 29.9.2015
 - Autor: Ferina 
 - Pozn.: Kéž by se aspoň jedna
zachovala
 - Zobrazeno: 4324x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
02.10.2015 (12:08)  
Je to H0e. Ten podle Vás žlutý kovboj namá nakopáno do prdele a není to kovboj, ale fotí ztcadlovkou značky Flexaret z n.p. Meopta. Jinak končím s posíláním fotek do ŽP. Děkuji těm, co se jim mé fotky líbí, a ty zpolitizované extravaganty a hulváty lituji.
01.10.2015 (21:21)  
A co to je za měřítko? Úzkorozchodná H0?

Mně výjev připomíná národní klasiku: https://www.youtube.com/watch?v=Na6piObEzws
Libreto lze variovat "...když nám Pánbůh věžák dá"...

Žlutý kovboj u propustku vypadá, jako by mu někdo - dámy prominou - strašlivě nakopal prdel...
01.10.2015 (13:44)  
M 11.001 se nemohl potkat ani s pařezem, anžto byl zničen v r. 1945 ke konci války a první pařezy se začaly vyrábět v r. 1954 (http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-typ-550-pionyr-parez-informace-a-vyvoj-prototypy-export.html), jak podotýkal kolega, ani Zetor by neměl šanci se u trati střetnout s tímto motorákem, také referenti OV KSČ byli v roce 1945 ještě neznámým pojmem

z hlediska historického je to pomíchané "strašně", ale z fotografického pěkně, prostě hezká podívaná, která mi evokuje dětství :-)
01.10.2015 (0:49)  
Parádní námět, plno lidí, tam to žije!
30.09.2015 (20:33)  
Abych vše uvedl na správnou míru. Kolejiště má staničku NESTIHLOV. A M11 je tam proto, že jsem ji v době mého mládí, kdy jsem začal fotit, v 60. letech, již samozřejmě nestihl. Proto byla nucena být udělána v modelu a do 60. let k T47-kám zasazena. A barevná varianta je použita z posledně (asi) dílnované M11.008. A ten človíček s Pionýrem je vzpomínka ve 3D na začátky našeho fotografování železnice. Ta plodina je žito a na záhumenku.
registrovaný uživatel toffees  mail  
Počet komentářů uživatele718 »fotek 0
30.09.2015 (20:02)  
Ani ani ani ň. Toto je podchyceno ze samé reality. To co zde vidíte, se asi opravdu mohlo takto spolu zcela jistě sejít (-:
30.09.2015 (19:47)  
BBvK: teoreticky ano :)
Podle https://cs.wikipedia.org/wiki/Motorov%C3%BD_v%C5%AFz_M_11.0 dojezdily M 11.007 a 008 v Osoblaze v 1. polovině 50. let. Ale nevím o tom, že by tam byl tunel ;)
Spíš se ale stěží mohly potkat s Pionýrem novějšího provedení, to spíš s tím "pařezem". Ale v každém případě je to krásný výjev :)
30.09.2015 (19:39)  
A jste si pánové jistí, že se M11.001 mohla potkat s referenty ;-) ?
registrovaný uživatel toffees  mail  
Počet komentářů uživatele718 »fotek 0
30.09.2015 (18:54)  
Nebo Rabíne, návrat od Bílé hory;-)
30.09.2015 (17:00)  
toffees: Spíš bych řekl, že vysmátý družstevní traktorista a ta podivná postava u trati vpravo, kterou bych odhadl na zemědělského referenta okresního výboru KSČ a které nejspíš patří ten odstavený Pionýr (stylovější a dobovější by ovšem bylo provedení Pařez) sledují, jak se dřou rozkulačení sedláci, kteří odmítli vstoupit do JZD a kterým nesmí být přidělena odpovídající technika. Referentovi přitom současně táhne hlavou myšlenka, kdy už zmizí ten zastaralý buržoazní motorák a kdy už jej nahradí moderní T 47.0, kterou minulý týden viděl montovat soudruhy dělníky v pražské ČKD...
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko