Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
T 435.0108 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Černá Voda - Datum: 9.6.2013 - Autor: Trainmaniak - Pozn.: Velikost TT - Zobrazeno: 2655x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
laminát: ano, opatření je zbytečné, pokud jsou všechny ostatní prvky dráhy bezchybné. V opačném případě máte vozy málem v řece :-)
Viz http://www.dicr.cz/uploads/Zpravy/MU/DI_Brno_vykolejeni_EC71.pdf
Viz http://www.dicr.cz/uploads/Zpravy/MU/DI_Brno_vykolejeni_EC71.pdf
Mišáku, úžasný, úžasný, úžasný. Jen tak dál. Není ani poznat kde končí diorama a kde začíná skutečné pozadí ;-)
Pro M 474 003 :
Znečištění, očista i provozní údržba v Provoznim oddíle Trainmaniakovice probíhá periodicky, asi tak, jako výstavní kolejiště simulují den a noc a oblíbený požár finančního úřadu nastává několikrát za směnu. :-)
Znečištění, očista i provozní údržba v Provoznim oddíle Trainmaniakovice probíhá periodicky, asi tak, jako výstavní kolejiště simulují den a noc a oblíbený požár finančního úřadu nastává několikrát za směnu. :-)
Je nutné si uvědomit, že se jedná o MODELOVÉ kolejiště. Zrovna tak, jako nebudu přepočítávat rozměry nákolku z měřítka do měřítka, tak nebudu za každou cenu dávat na modely patinu. Pokud by patina měla do podrobností napodobovat skutečnost, muselo by docházet k postupnému umolousání vozidla, pak by asi navštívilo modelovou myčku a zase by postupně sbíralo špínu, no nevím, komu by se do tohodle chtělo. Jak řekl pan Zuzka, pokud zmenšujeme, musíme nutně zjednodušovat. A to byla nějaká autorita.
Pro Trainmaniak (ad Re. 17.6. v 09:04)
Ano, s výhradou, že posunovači, průvodci strojů a konec konců i fíra s pomocníkem musí očistit před vstupem na stupačky podrážky obuvi!
Ano, s výhradou, že posunovači, průvodci strojů a konec konců i fíra s pomocníkem musí očistit před vstupem na stupačky podrážky obuvi!
Trainmaniak: nemyslím umělá jako z umělé hmoty, ale taková nepřirozená :-)
27.06.2013 (10:49)
Já jsem to pochopil, ale to je moje oblíbená reakce na poznámky tohoto typu. :-) Jinými slovy - výrobce to tak holt vyrobil. :-)
Snad jen detail... V dobách celočerveného nátěru se používaly nárazníky se zaoblenými menšími talíři. Původní byly kulaté, někdy na přelomu 60./70.let nahrazeny těmi se zaoblenými talíři a až někdy po roce 1985 došlo k náhradě těmi, jaké má model a bohužel v současnosti i jeho skutečná předloha, příp.se zešikmenými vnitřními svislicemi... To z důvodu dodávek rychlíkových vozů z WEB Waggonbau Bautzen s délkou přes nárazníky 26,400m. Z obav před zakousnutím se nárazníků za sebe při sunutí došlo k rychlé a masívní výměně na téměř všech lokomotivách (včetně např. T211, T212, T334 i strojů vlečkových, u kterých styk s inkriminovanými vozy jednak nepřicházel téměř do úvahy, navíc i při sunutí by u stroje s tak malou délkou k zaklesnutí dosti těžko došlo, ale soudruh nařídil...)
Některé stroje však i po letech jezdily stále s nárazníky se zaoblenými okraji ze 70.let, dokonce i výskyt s dlouhými vozy je více jak pravděpodobný u těchto strojů, neboť zasahovaly i do rychlíkové dopravy...
Např.230.053,069 a další...
http://www.prototypy.cz/zobrobr.php?filename=230053e.jpg
Paradoxem je, že po uvolnění atmosféry v 90.letech nový výzkum prokázal zbytečnost nárazníkových opatření...
Některé stroje však i po letech jezdily stále s nárazníky se zaoblenými okraji ze 70.let, dokonce i výskyt s dlouhými vozy je více jak pravděpodobný u těchto strojů, neboť zasahovaly i do rychlíkové dopravy...
Např.230.053,069 a další...
http://www.prototypy.cz/zobrobr.php?filename=230053e.jpg
Paradoxem je, že po uvolnění atmosféry v 90.letech nový výzkum prokázal zbytečnost nárazníkových opatření...
No ta mašina vypadá dost uměle. A ještě tak nehezky barevná.
27.06.2013 (9:04)
Ona umělá je. :-) A vzhledem k tomu, že předloha moc "opotřebená" není, patinu ani neplánuju.
Být ta mašina trochu patinovaná a zeď za ní mírně obrostlá, vypadá to nebezpečně dobře. Dvojí pozadí tomu hodně pomáhá!
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko