..: Fotogalerie - detaily fotografie 720.567-7 :..
 

720.567-7


720.567-7Informace o fotografii:
 - Místo focení: Borová
 - Datum: 10.9.2012
 - Autor: Trainmaniak 
 - Pozn.: Velikost TT
 - Zobrazeno: 4075x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
21.11.2012 (11:38)  
To autíčko vypadá hrozně plastově. Vláček ale pěkný!!
26.11.2012 (13:56)  


To autíčko je hrozně plastové. :-)
21.11.2012 (8:22)  
stoupa: třeba v Trutnově a Meziměstí ("bezsergejová" depa) měly brejláci hodně nákladních vlaků už v době dodávek. Dále Louny a Česká Lípa+Děčín - možnosti setkání 706RTO a brejlí na nákladu byly :o) Nezapomínjeme, že tuzemská výroba 706RTO byla ukončena v roce 1972 a Jelcze se dovážely až hluboko do 70. let.
20.11.2012 (21:15)  
Vysvětlím to stručně: Tahám těma Brejlema, co se mi zrovna chce. :-)
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
20.11.2012 (17:30)  
Pro Keprt, M 747 003:

Brejle na náklaďáku na jednokolejné trati v letech 70.:

Osobně jsem Brejle to dobou vídal taky jen na rychlíkových výkonech. Ale kde? V Praze - směr Plzeň, Benešov, Děčín, nebo v Brně, zejména poté co nastoupily místo páry na rychlících z ČT do Brna. Teda než ty rychlíky začaly jezdit převážne přes HavlBrod. Přiznám, že nemám Ahnung, jak to bylo v jiných depech na "méně hlavních" tratích. Ale je fakt, že jsem (hlavně v létě) viděl na "vlaku pro lidi" spíše Sergeje, než Brejle na nákladu. Brejle na nákladu na vlastní oči viděl vlastně až po cinkání klíčema, nemění nic na tom, že to mohlo být i jinak.
20.11.2012 (16:23)  
Ifa je zde oblíbeným námětem hovoru :o) Nicméně, Ify s šedou kabinou taky jezdily a zejména, autor zde před časem psal, že Ifa je napevno, takže její úpravy by byly dost komplikované.

M 474: V 70. letech byly k vidění jak RTO v plném provozu, tak brejlovci na nákladech na jednokolejkách, takže toto bych neodsuzoval.
20.11.2012 (15:03)  
Ta Ifa má pořád bílou kabinu! Nešla by přemalovat na modro? Přeci jen by to bylo autentičtější a hezčí. Já prostě pamatuju Ify s modrou kabinou. Děkuji. Ale i tak dávám pět hvězdiček!

Barbados: a co tam dát jiného? Scanii s čumákem? Ta by se tam teprve nehodila. Já to beru tak, že tam tu Ifu postavili kvůli fotografování, no!
19.11.2012 (23:23)  
Fotka pěkná, a dobu ve které se mohla tato vozidla setkat bych neřešil. U minulé fotky, když byl autobus Š706 RTO v plném provozu, tak Brejlovec tahal prestižní rychlíky a ne manipulační náklady někde na jednokolejce, ale ani té fotce se nedá nic vytknout, zkusil bych místo nákladního vlaku nějaký Y s nápisem ČSD.
20.11.2012 (6:23)  


Vydrž. Doma už dva mám, něco bude. :-)
19.11.2012 (23:20)  
OT
ani jedno není moc intuitivní :-/

začervenat se = blush

http://messenger.yahoo.com/features/emoticons/
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_emoticons
/OT
20.11.2012 (6:22)  


Jsem němčinář (a ještě mizernej). :-)
akreditovaný fotograf nebo člen ŽP JRtrain  mail  
Počet komentářů uživatele47 »fotek 0
19.11.2012 (23:06)  
ad realita:
Mišáku, já tedy tvé fotky také poznám již z náhledu, že se nejedná o skutečnsot, ale model, ale i tak je to tam znát a většina nezainteresovaných to prostě vidí jako reál, páč prostě umíš ;-)
19.11.2012 (23:13)  


Jak se dělá červenající se smajlík? :-)
akreditovaný fotograf nebo člen ŽP JRtrain  mail  
Počet komentářů uživatele47 »fotek 0
19.11.2012 (23:04)  
fotká krásná, a viděti takto dva veterány (Ifa je taky veterán) to se jen tak nepoštěstí, takže si vlastně měl Mišáku obrovský štěstí, když si je takto lapil na přejezdu a to ještě veskrze historickém :-)
jinak čistě přibližně pro neznalé, Ifa i Moskvič se vyráběly přibližně ve stejných letech, tj. cca 70. v min.stol.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko