Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
418.128 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Bodrogkeresztúr - Szegi - Datum: 6.8.2017 - Autor: Slavo Koreň - Zobrazeno: 3461x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
15.08.2017 (14:15)
Jen je ta loko ošklivá... Vypadá jako zvětšený buřt.
Já slyšel z mnoha stran celkem pochvalné reference na tyto z gruntu původní maďarské stroje - byly, resp. jsou lehké - 66t. Výkon docela mají - postupně byly mnohé remotorizovány ( Caterpillar ), a tak jsou srovnatelné s našimi 750/3/4. Před nějakým časem jsem viděl i srovnání právě s "brejlovci" a tyto nedopadly nijak zle.
To vypadá na vlastní tvorbu z Ganzu, soudruhy z NDR pouze inspirovanou, je to z r. 1992. Viz přehled zde:
http://www.vonatosszeallitas.hu/kocsik.html
A fotky:
http://indafoto.hu/vonatguru/image/21579305-6bf50fc2
http://www.bahnbilder.de/bild/Ungarn~Wagen~Personenwagen/732091/h-start-bdmpee-50-55-84-05-102-1.html
ale odborníci jistě doplní víc.
http://www.vonatosszeallitas.hu/kocsik.html
A fotky:
http://indafoto.hu/vonatguru/image/21579305-6bf50fc2
http://www.bahnbilder.de/bild/Ungarn~Wagen~Personenwagen/732091/h-start-bdmpee-50-55-84-05-102-1.html
ale odborníci jistě doplní víc.
Nejsem velký znalec , ale MÁV není v bývalém RVHP žádná "štika", takže i stav dopravních cest odpovídá spíše "východu" - a to mají velkou výhodu v převážně rovinatém terénu......
Dotaz pro znalé: takhle dobrý svršek je u MÁV standard nebo spíš výjimka?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko