..: Fotogalerie - detaily fotografie S manipulákem do Hrušovan :..
 

S manipulákem do Hrušovan


S manipulákem do HrušovanInformace o fotografii:
 - Místo focení: Střelice-Mor.Bránice
 - Datum: 16.11.1976
 - Autor: Drahos Svestka 
 - Pozn.: ..je to stanoviště
lok.434.2293
 - Zobrazeno: 5439x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
01.05.2012 (22:25)  
Helejte, můj slovník říká, že e Pause je i snímek, otisk, průkres (a máme pauzovací papír, že?), takže kdoví co si ten fíra má vychutnat...
01.05.2012 (20:48)  
Abych se přiznal...sám z toho,co napsal Thomas,taky nejsem moc moudrej.Volný překlad by mohl být asi takto: strojvedoucí si užívá pauzu...taky si říkám jaká pauza,když je to foceno za jízdy.Ale možná Thomas měl na mysli,že nemusí zrovna tahat za regulátor a manipulovat s kdečím (což bude asi nejpravděpodobnější)...pak je to v pořádku.
Ten Google překladač...to je teda síla.To by mohli používat na šifrování textů...
registrovaný uživatel hank 
Počet komentářů uživatele259 »fotek 0
01.05.2012 (18:19)  
topič: no vždyť to povídám a myslel jsem to (a Tommy zřejmě taky) tak, že ta pauza teprve bude.

zdraví
hank
01.05.2012 (18:08)  
jakou pauzu, když vlak jede?
registrovaný uživatel hank 
Počet komentářů uživatele259 »fotek 0
01.05.2012 (14:56)  
martin14875: Já bych to přeložil takhle:

Moc pěkná momentka (myšleno jako fotografický záběr - i když správně má být asi die Momentaufnahme) a strojvedoucí si svou pauzu vychutná (wird geniessen ist ein Futurum, nicht wahr, Tommy?).

zdraví
hank
01.05.2012 (9:57)  
žralok: ono to bude asi tím že tommy je ze země kde se mluví německy a tato věta je přeložena v google překladači :) já osobně bych to přeložil takto: Velmi pěkný moment a strojvedoucí si vychutnává svou pauzu
01.05.2012 (0:46)  
Tommy, porsí vysvětlení, nepochopil jsem "využívání strojvedoucího se těší jeho přerušení"
30.04.2012 (22:49)  
Marťa: Zajímavá poznámka...samozřejmě,na páře se strojvedoucí mnohokrát ušpinil...a pokud nechtěl vypadat jako horník,který právě vyfáral ze šachty,musel se i mnohokrát umýt.Šichty tenkrát běžně trvaly 15 a více hodin,takže jednoduché to opravdu nebylo.
Z mé osobní zkušenosti uvedou příklad jednoho strojvedoucího z depa Brno-dolní,který by mohl být pro mnohé příkladem i v dnešní době,přestože jezdil celý život na páře.Chci tím popřít mýtus,že dráha byla před rokem 1989 nějaký špinavý bordel.Jako vždycky a všude...bylo to především o lidech.
Jmenoval se Honza Kříž...a podobných jako on by se určitě našla spousta.Jenže tohohle jsem znal osobně...a to je něco jiného.Poznal jsem ho době,kdy jezdil na 475.1 (začínal na mikádech,což jsem mu těžce záviděl).
Na šichtu přišel většinou o něco dříve,než určoval turnus.Oblékl si "pracovní" montérky,ve kterých zkontroloval a prohlédl svoji lokomotivu.Poté ji ve spolupráci s pomocníkem celou očistil a naleštil.Pak se osprchoval,oblékl si bílou košili,na ni čisté montérky určené "k jízdě".Prostě "Pan fíra".Všechny ženské na něm mohly oči nechat...bodejť by ne.Měřil 1,90 m,atletickou postavu,ulíznutý černý vlasy.Zkrátka frajer i v 60 letech.A navíc...uměl se chovat.Byla to osobnost.
Jo...i takoví jezdili na páře...a nebylo jich málo.
30.04.2012 (22:05)  
Zaujaly mě čisté ruce strojvedoucího včetně hodinek. Ale asi je něco pravdy na vyprávění, že byly na párách i lokomotivní čety v bílých košilích.
registrovaný uživatel hank 
Počet komentářů uživatele259 »fotek 0
30.04.2012 (20:29)  
To je krása... dávám 5*.

2293 byl jeden z posledních brněnských čtyřkoláků (spolu s 2134, 2291...).

A možná by stálo za to připomenout mladším, že na trati Střelice - Hrušovany n. J. se 434.2 udržely až do otevření nového ivančického viaduktu v r. 1978 kvůli přechodnosti starého mostu. Díky tomu tam bylo možno vidět takové rarity jako Os a Sp vlaky Brno - Znojmo s lokomotivami T 444.1. Chcípácké karkule však nebylo možno nasazovat na nákladní vlaky, protože zátěže především v důsledku hojných "betonářských" investičních akcí byly značné (šutr z Rakšic, výstavba Dukovan...).

zdraví
hank
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko