..: Fotogalerie - detaily fotografie T 478.3075 :..
 

T 478.3075


T 478.3075Informace o fotografii:
 - Úsek: Stašov - Praskolesy
 - Datum: 11.2.1986
 - Autor: kilian  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 5388x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
24.06.2011 (10:13)  
Ještě bych doplnil Drahoše- nepřetržitá výluka v té době znamenal doslova a do písmene vojenské manévry-vždyť železniční vojsko tvořilo významnou součást údržby infrastruktury a myslím že se za svoji práci a techniku rozhodně nemuselo stydět (na rozdíl od některých jeho dnešních dobrodružství a rádoby mírumilovných misí).
Druhá věc je technika a prostředky tehdejších traťovek-sám vzpomínám na své prázdninové brigády u tehdejší Traťové distance Beroun- lidí v partě u jednotlivých okrsků 10-15,ale žádné křovinořezy,motorové pily a jiná technika.Vše pěkně ručně-kosy,obloukovky pily a jedééém! Dnes u party 3 chlapíci,kteří když jedou vyřezávat přejezd,tak jeden dělá a druzí dva ho musí z bezpečnostních důvodů střežit,ostatní práce v režii předražených soukromých firem,postřik proti trávě dostane trťmistr na 150 km úsek v řádu pár km a pak je situace taková jaká je..
Jinak ještě k tomu vysekávání od "šotoušů"- nevzpomínám si,že by dříve se nějak jezdilo na akce s vybavením pilka,mačeta,nůžky atd.. Jednak nic moc takového jako dnes se v tehdejším Kovomatu nenabízelo a provoz byl takový a na tak rozličných místech ,že to nikoho (skoro nikoho-ať někomu nekřivdím) ani nenapadlo. Jak se zde již psalo -rok před elektifikací "plzeňské" se vskutku na flecích okolo štreky nezakopávalo o okolo pobíhající fotografy.Pouze pár jedinců...
23.06.2011 (23:51)  
Pravdu máte svým způsobem všichni.Tenkrát ty hlavní tratě určitě v pořádku nebyly...byly tak vytížené,resp. přetížené,že něco jako nepřetržitá výluka vůbec nepřicházelo v úvahu.Takže se to flikovalo za provozu všemožnými způsoby.
Na druhou stranu nutno říct,že aspoň základní údržba jakž takž fugovala...podbíjení a hlavně vyřezávání porostů.Nepamatuji,že by tenkrát mlátily větve do oken jako dnes.
23.06.2011 (15:19)  
Nemůžu zapomenout jak bylo většinou v zimě takhle šedé nebe a kolem domu se mi proháněli brejlovci a další v té době skvělé stroje

Skvělá fotka a vzpomínka
23.06.2011 (13:54)  
Vlára jsou brejle, ne?
Na šumavě jsou dvojkolejky? Já myslel že Lichkovem zůstala jediná dýzlová vlárská...

Co se týče mechanik, vjezd do Kopidlna, jezdí tam prd (=81x), než ji sundali, byla totálně zarostlá.

Vjezd do Smidar, jezdí tam jen hydry, široko daleko kolem žádný brejle, zarostlý až hamba.

Vjezd do Luštěnic, co jsem tam jel naposledy, metrový šípky. A jelikož ty "pravý" nulky už nejsou, trojky dokud byly jezdily taky v jiný časy a za katrama se netáhnou houfy národa, a nostalgie tam jezdí v úterý a v březnu, tak kdo by to tam sekal.

Oblouk u Veselý, kde se fotí s Drábskejma, jezdí tam jen hydry a jednou týdně baruna, ani písky nejsou co bejvaly, třímetrový keře.
23.06.2011 (13:33)  
Chary: nezadrátovaná dvoukolejka, celkem otevřená krajina, mechanická předvěst...to by dneska opravdu zarostlý nebylo. Stačí se podívat, jak to vypadá kolem mechanik na Šumavě, i když tam už jezděj třeba jen Regiokrámy. Nebo na Vláru.
23.06.2011 (13:27)  
Fíra je fíra nebo fírová? A...jakýže erb to zneucťuje posvátnou hvězdu? :-) Jinak fotka výborná, vlak zahnojený jako v dětství,...:-)
23.06.2011 (13:21)  
Honza Beránek/JTB a další) Já jsem nemyslel jenom ty křoviny kolem trati, já měl na mysli spíš to co roste přímo v kolejišti :-)
Mates) takto v těch dobách vypadala většina vozů...
23.06.2011 (13:12)  
mates: špinavej

Fotka výborná, vzpomínka na dětství :o)
23.06.2011 (12:42)  
To by tam ale musely jezdit 749-754. Kdyby tam jezdily jen 810 nebo 814, tak o to nikdo nezavadí ani na mapě. Stačí si jen vzpomenout, jak se nahonem čistil flek u Chroustova pokaždé, když jela Mašinka. Luksusní flíček, ale jelikož tam celý rok jezdí jen 810 nebo kžc, tak tam je metrová lebeda.
23.06.2011 (12:33)  
To těžko říct, ten přínos bude i na fotogenických tratích malý, i když ne zanedbatelný. Ale vsadím se klidně o svůj dnešní oběd, že kdyby dneska existovalo takové místečko, jako je na fotce, budou minimálně ty haluze mezi kolejemi ořezané až na zem.:)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko