..: Fotogalerie - detaily fotografie T 466.0279 :..
 

T 466.0279


T 466.0279Informace o fotografii:
 - Místo focení: Jedlová
 - Datum: 10.5.1980
 - Autor: 556042  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 6760x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
06.01.2015 (14:08)  
Petr Martinek: A ty se mu divíš? Na železnici platí za to solidní sumy za to na dálnici si to frčí... Je to dost křivé a nespravedlivé.
05.01.2015 (8:14)  
Zdeněk Štěpánek/(gp): a navíc je to východiště turistiky do úžasné krajiny (Jedlová hora, Tolštejn...).
05.01.2015 (7:22)  
(gp):

Krom toho všeho je na Jedlové ještě úžasná hospoda a proto tam choděj a jezděj mraky turistů. Vlakem i na kolech.
04.01.2015 (16:03)  
"oblíbený Vn 59999" - prosím, proč oblíbený? Díky libereckým mašinám, časové poloze, nákladu?
Děkuji za osvětu.
04.01.2015 (15:25)  
Píšete, že dnes tam je Regionova. A divíte se? Kdo může, jezdí autem! Vždyť je to levnější. Dva příklady:
1) Bratr mě požádal, ať mu zjistím vlak z Brna do Vídně, že by chtěl jet s rodinou na předvánoční Vídeň. Vlakem 2000,- (eventuelně plus místenky), autem asi 1000,-. Hádejte, co si zvolil?
2) Chtěli jsme jet mezi svátky na slevy z Nedvědice do Brna. Rodina + babička IDSkově vlakem 368,- Kč, auto i s uhrazením parkovného v nákupáku asi 250,- Kč. Tím vlakem jsme jeli jen proto, že to děti měly už slíbené.
A teď mi řekněte, proč by tam měl být desetivozový osobák s přípřeží...?
04.01.2015 (14:39)  
Co se pamatuju ještě s párou, tak pro tehdejší křižování je tenhle pohled naprosto typický...papouch (ušatá) od Č.Lípy zastavoval zpravidla před tímto přechodem, Os od Rumburka pak před ním z opačné strany. Jinak by to při tehdejší délce souprav ani nebylo možné (některé vlaky vozily kromě služebního vozu + 4x Bam ještě 1-2 Zt/Ztr se spěšninami.)
A na některé ze zadních kolejí většinou čekal nějaký dlouhatánský náklad s českolipskou, děčínskou nebo libereckou 556.0 (nebo se dvěma).
04.01.2015 (10:31)  
Filip Kubesa: Proč by musel být celý za návěstidlem? Podstatné je, že je za námezníkem. Karambol nehrozí. Podle mě mu výpravčí praporkem ukázal, kde má zastavit, aby zbyl prostor pro lidi a protijedoucí vlak. Asi to úplně předpisové není, ale tipnul bych, že na tohle drážní předpisy pamatují a zodpovídá za to výpravčí. Třeba někdo znalý předpisů doplní...
04.01.2015 (10:48)  


Přesně tak, poslední vůz uvolnil námezník i izolák, protijedoucí osobák je taky brejle se soupravou Bamů, tak výpravčí potřebuje peron. Jen díky přípřeži musel povytáhnout přes přechod...
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele761 »fotek 0
04.01.2015 (1:22)  
Krása! Hovořit na Jedlové v souvislosti s Regínou o pokroku svědčí o hlubokém nedocenění významu tohoto šukafónku. To je, pánové, pěkně prosím, zázrak, že na kopec, kde krom rozvodí, rozkrají a krásných výhledů není celkem nic, jezdí osobní vlak.
03.01.2015 (22:23)  
Opravdu zajímavé řazení souprav v té době... Kde tomu je dneska. Takto dnes vypadá "větší" motorový rychlík.
Keprt: Opravdu úžasný pokrok. Tolik vozů na teoreticky osobáku jen tak neuvidíš. Je dost smutné, že teď tam je regionova.
03.01.2015 (22:17)  
Nemůžu se ubránit dotazu... Jak vidím, že fíra z Pylštika se baví s tím z Brejlovce, musí vlak logicky stát (nikoho jiného na stanovišti Pylštika nevidím), když ovšem stojí, neměla by být celá souprava u nástupiště a před odjezdovým návěstidlem? :-)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko